piątek, 3 września 2021

Kto raz się nauczy, jak szukać powodów do radości, potem widzi je wszędzie.

 Krystyna Mirek


Witam Was we wrześniu, miesiącu, gdzie zaczyna się jesień i z dnia na dzień temperatura spada, a dni robią się coraz krótsze. Cieszę się, że wciąż w Szkocji jest ponad 20 stopni i każdego dnia mogę chodzic w sukienkach na ramiączkach bądź z krótkim rękawem, bo odkąd jestem w ciąży to taka stylizacja jest dla mnie najwygodniejsza i cieszę się, że w większość sukienek nadal się mieszczę choć jestem w 7 miesiącu ciąży.

Jesień to szczególny czas, myślę, że każda pora roku ma w sobie coś magicznego, ale jesień szczególnie ta złota potrafi się wyróżniać, zasypywać nas barwnymi liściami, kaztanami, jarzębiną. Wieczory stają się chłodne więc mamy więcej czasu na czytanie książek, zapalamy pachnące świeczki, pijemy aromatyczne herbatki bądź gorące czekolady. Lubię ten czas i muszę się przyznać, że na niego czekam. Bardzo jestem ciekawa jak wygląda jesień w miejscowości której mieszkam od końca czerwca i czym tegoroczna jesień mnie zaskoczy.

Wolny czas pobudza mnie kreatywnie, wczoraj zaczęłam tworzyć plansze na mojego instagrama kosmetycznego, a dziś wybrałam się do sklepu po farbki i pędzle bo będę zaczynać kolorowanie farbami, a może kiedyś coś sama namaluje jak się jeszcze bardziej wkręce. Do tego próbuje nowych przepisów zarówno na potrawy jak i na słodkości i powiem Wam, że wczorajsza zupa z papryki bardzo mi smakowała (na pewno zobaczycie ją w następnym vlogu, bo w weekend będę go składać).

Wrzesień zaczął się dla mnie bardzo pozytywnie, jestem już formalnie wolna czyli po rozwodzie. 1 września dzwoniła do mnie adwokatka, że pomimo opóźnień związanych z pandemią sąd podpisał papiery, a wczoraj (2 września) dostałam je do swojego domu. Więc bardzo się cieszę, bo oficjalnie mogłam zakończyć dawny rozdział i podzielić się zdjęciami publicznie na którym jestem ja i Mariusz, plus Maciuś w brzuszku.

A tymczasem zapraszam Was na zdjęcia z Safarii i najnowszy vlog, którym jest pokazany mój fotel-huśtawka jajko :)







Klara

19 komentarzy:

  1. A więc Maciuś? Fajnie!
    Ciąża bardzo Ci służy i wyzwala kreatywność:-)
    Twoje fotki przypomniały mi, że dawno nie byłam w ZOO...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja die do zoo wybieram wybieram i wybrać nie moge :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Maciuś, śliczne imię!
    Ja do zoo od maja nie mogę trafić:)
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) mój mąż ma na imię Maciej, więc ma dużo sentymentu do tego imienia :) wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ..zdjęcia piękne! ..vlog obejrzałam z wielką przyjemnością, fotel-huśtawka jest rewelacyjny!
    ..najważniejsze Klaro, że wszystko układa się pomyślnie i jest fantastycznie ;)
    Maciuś rośnie zdrowo w brzuszku, jesteś radosna i szczęśliwa! <3

    - ściskam Cię najserdeczniej i życzę ogrom cudownych chwil na każdy dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia super, a Maciej - imię jak najbardziej fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tej pogody :) W Gdańsku ostatnio tak zimno, że kurtkę musiałam z szafy wyciągnąć. Imie Maciuś bardzo ładne :) Dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne imię wybrane dla synka, fajnie że już możesz formalnie rozpocząć nowy rozdział w życiu:) Śliczne zwierzątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że wszystko pomyślnie się układa. Zatem odpoczywaj teraz i korzystaj z tej twórczej siły!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak, od podejscia wieel zależy. Dobra jest umiejętność szukania radości.

    OdpowiedzUsuń
  11. What lovely safari photos! It's nice you are enjoying the warm weather too :)

    Hope your week is off to a great start :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  12. Już 7 miesiąc? Ależ ten czas szybko leci. A Maciej to bardzo ładne imię. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień nastraja mnie nostalgicznie... ale lubię ten stan.
    Życzę Ci wszystkiego dobrego 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana
    Z cytatem na początku zgadzam się w 100% 😀
    Wrzesień i u nas jest pogodny, słoneczny, zatem trzeba korzystać z takiej aury do woli🌞😊🌳🌲🍀🌺🦋🐞
    Lubię Twoje vlogi, bo miło Ciebie nie tylko słyszeć, ale i widzieć😊
    Moc serdeczności dla Was, dużo zdrówka i pogody ducha życzę💛😃🌻

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fotki z safari, ah chciałaby do zoo, dawno nie byłam ;/ Ja wczoraj robiłam frytki z cukinii w piekarniku bez tłuszczu, polecam, nie myślałam, że mogą być takie dobre :D Fajną masz pogodę, tutaj niby też jeszcze się zdarzy ponad 20 stopni, ale to słońce już aż tak nie grzeje i są anomalia, przez co połowa znajomych jest chora :O

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia pokazałaś, szczególnie żyrafa.
    Maciej miło mi się kojarzy, piękne imię wybraliście. Wszystkiego dobrego w nowym rozdziale. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i świetna huśtawka :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !