sobota, 10 kwietnia 2021

Życie jest piękniejsze, gdy nada mu się kolorów.

Agata Przybyłek

Dzieje się u mnie sporo dobrego, zaskakującego ale jeszcze nie będę wglebiać Was w szczegóły bo wszystko jest dla mnie nowością i najpierw sama musze poukładać sobie w głowie i potwierdzić kilka rzeczy.

Kwietniowe wolne minęło w ekspresowym tempie i większość dni bylam u Mariusza, do siebie pojechałam na dwa dni żeby zrobić pranie. Asia się ze mnie śmiała, że jakbym konieczność mnie nie zmusiła to bym została u niego jeszcze dłużej. Udało nam sie wykorzystać piękna sobotnią pogodę i wybraliśmy się na wycieczkę wybrzeżem i dojechalismy do oceanu. Było pięknie, aż miejscami czułam się jakbym była w Hiszpanii nawet w jednej miejscowości u mnie w Szkocji rosną palmy na ulicy przy wodzie. Tak się nimi zafascynowałam, że zapomniałam zrobić zdjęcia, ale myślę że jeszcze tam pojedziemy więc nic straconego. Fajnie było pochodzić w sweterku i sukience na ramiączkach w kwietniu gdzie praktycznie codziennie chodziłam w kurtce. Odwiedzilismy moich znajomych z siatkówki w poniedziałek i cieszę się, że Mariusz mógł ich poznać i pod koniec maja będziemy jechać na długi weekend do domu nad jezioro i w góry więc zapowiada się superowy czas.

Za moimi dzieciaczkami oczywiście się stęskniłam i cieszę się, że w poniedziałek wracam do pracy i to jeszcze na moją ulubioną zmianę czyli od 8:15 do 4:15 :) 

Narazie wszystko układa się u mnie niesamowicie, aż czasami mam wrażenie czy to nie sen. Jeszcze jakby można było podróżować za granicę to już w ogóle byłoby idealnie, ale mam nadzieję że pod koniec czerwca będzie taka możliwość tym bardziej że mam wykupione bilety z mamą na tydzień i nie mogę się doczekać kiedy spotkam się z moja przyjaciółka Ola i odwiedze ciocie z którymi nie widziałam się już prawie dwa lata.

Nie przedłużając zapraszam Was na moją niedawną wycieczkę wdluz wybrzeża.

Klara 

20 komentarzy:

  1. miło, że się wiedzie.
    i równie miło spotkać kogoś, kogo nie przytłacza bieżąca sytuacja i potrafi znaleźć w sobie radość. niech trwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. ..Klaro, jak widać u Ciebie jest fantastycznie, kipisz miłością, szczęśliem
    i energią! <3
    ..zdjęcia, jak zawsze są rewelacyjne, widoki przecudne :)
    .. cieszy mnie bardzo Twoja radość i niech trwa jak najdłużej, jak to sie mówi, aż do końca świata i dłużej <3

    - pozdrawiam cieplutko Kochana i życzę Ci jak najwiecej takich kolorowych i cudownch chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby ten sen trwał i rozświetlał twoją twarz codziennie.
    Za podróżami już wszyscy marzymy, a najbardziej za lepszą pogodą:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję szczęście u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana
    Moc serdeczności przesyłam z uśmiechem na kolejne udane wiosenne dni🌞🌳💚🤗🌷💖☕🧁

    OdpowiedzUsuń
  6. Raduje mnie to co piszesz . że się u Ciebie układa :) To jest mód na moje serce. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! Cieszę się bardzo, że wszystko się u Ciebie układa :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że u Ciebie dzieje się tyle pozytywnych rzeczy- widać uśmiech na Twej twarzy a to najważniejsze :-) Wybrzeże wygląda niezwykle malowniczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobrze, że u Ciebie nie dzieje się źle :) Trzeba korzystać i cieszyć się życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się tym pozytywnym wydźwiękiem tego postu:) widać że radość nosisz w sobie i nowe uczucie rozkwita;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tam u Ciebie. Cieszę się, że wszystko się układa dobrze i oby tak dalej. Zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to miło popatrzeć na uśmiechniętą Dziewczynę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę tak pięknych widoków, palm 🌴 i słońca 🌞, u nas jeszcze ciągle jest zimno, pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Te palmy są bardzo kuszące. Cieszę się, że mimo wszystko nie tracisz optymizmu i brniesz do przodu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że wszystko zaczyna się układać :) Czasem trzeba po prostu przeżyć burzę, żeby zobaczyć słońce :) Przepiękne zdjęcia! Szkoda, ze u nas tak paskudna pogoda. Absolutnie nie zachęca do wycieczek. Mam nadzieję, że w końcu wiosna rozkręci się u nas też na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło, że Ci się wiedzie, szczególnie teraz kiedy nie jest łatwo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogromnie się cieszę, że u Ciebie wszystko dobrze się układa. I trzymam kciuki, by było już tak zawsze!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !