sobota, 26 lutego 2022

Odwaga to panowanie nad strachem,a nie brak strachu.

 Mark Twain


Niestety sytuacja, która teraz jest na Ukrainie, do łatwych nie należy. Przykro patrzeć na cierpienie ludzi, aż ciężko uwierzyć, że w 21 wieku jest wojna. Nie będe bardziej rozwijać tego tematu, zdaje sobie sprawę z tego, że kazdy z nas może mieć obawy, niepokój, co będzie dalej, jak to wszystko się rozwinie. Nie śledzę wiadomości, nie jestem na bieżąco i pomimo tego, że bardzo współczuje ludziom, moje życie toczy się dalej.

Bycie mamą każdego dnia pozytywnie mnie zaskakuje, Maciuś z każdym dniem robi się coraz fajniejszy, umie już chwytać przedmioty, bardzo interesuje się pluszakami i coraz więcej można z nim się pobawić. Uwielbiam patrzeć jak się rozwija i z każdym dniem zmienia. Najtrudniejsze były dla mnie dwa pierwsze miesiące, a od trzeciego mam wrażenie, że jest coraz łatwiej pomimo tego, że mały coraz mniej śpi w dzień, ale za to ja coraz mniej budze się w nocy i wczoraj przespałam 7h pod rząd więc jest sukces. Dalej karmie piersią i cieszę się, że w nocy mam maksymalnie 2 pobudki na karmienie pomimo tego, że mały ma dopiero 4 miesiące. Bardzo cie cieszę, że nie muszę wstawac co 2/3h. 

Wyczekuje wiosny, dłuższych spacerów i już nie mogę sie doczekać kiedy wybierzemy się nad morze bądź ocean, bo bardzo mi się tęskni za dłuższymi wycieczkami. 

Ostatnie dwa tygodnie szalały u nas sztormy w Szkocji i były bardzo silne wiatry przez co musieliśmy zrezygnować ze spacerów ale starałam się w każdej sytuacji widzieć plusy i wykorzystałam ten czas na porządki domowe, pieczenie oraz wróciłam do regularnych treningow.  

W środku tygodnia zaskoczyła nas piękna pogoda więc wybraliśmy się na spacer do pobliskiego parku i byłam miło zaskoczona, że już kwitną przebisniegi. 

Kilka zdjęć z naszego spacerku, a na dole czeka na Was vlog :) 








Klara

14 komentarzy:

  1. Cieszę się, że w tym niepewnym świecie, jaki dziś nastał, Ty także masz ostoję i prywatny kawałek szczęścia.
    Pozdrowienia dla całej rodziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny synuś i tylko się cieszyć, że rzadko budzi się w nocy. Też mi trudno uwierzyć i jestem zmęczona ciągłym niepokojem. Przespana noc to prawdziwy luksus w obecnych czasach, niech ich będzie jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz wnuk tez coraz rozkoszniejszy, dziś do niego jedziemy!
    Oby nasze maluchy nie musiały doświadczyć tego, co spotkało ukraińskie dzieci...
    Pięknej wiosny, kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki on już duży...
    Oby to co dzieje się na wschodzie szybko się zakończyło. Wszak nie ma czegoś takiego jak dobra wojna, bo każda pociąga za sobą straszne konsekwencje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już wyczekuję wiosny, bo tęsknię za długimi spacerami.😊 piękne zdjęcia, ślicznego masz synka 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaro, Maciuś jest przecudowny! ♥ ..rzeczywiście u Ciebie już tak bardzo wiosennie, pięknie i kolorowo ;) ..zdjęcia śliczne! ..wspaniale, że możesz przesypiać noce a Synuś daje Wam to co najpiękniejsze 💖
    ..luty był dla mnie wyjątkowo trudnym czasem i jeszcze złapałam koronawirusa, jestem w trakcie przechodzenia choróbska :(
    ..bardzo tęsknię za normalnością tą na świecie i w życiu osobistym..

    - pozdrawiam gorąco Kochana, moc zdrówka i cudownych chwil dla WAS! ❤️🍀

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Maciuś szybko rośnie!
    Niech ta wiosna przychodzi, w każdej dziedzinie życia i niech niesie spokój!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maciuś rośnie jak na drożdżach :) śliczne zdjęcia :) wszystkiego dobrego, dużo spokoju dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie śledzę aktualności i tak sporo informacji do mnie dociera. Też mi ciężko uwierzyć w to że historia tak bardzo lubi się powtarzać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje mi wiosny, słońca i aktywności poza domem. Czekam na nią już z utęsknieniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą, to jest nie do pojęcia, że mamy wojnę w tych czasach. Co do Szkocji, to jejku mam nadzieję, że ta pogoda się u Was unormuję i wrzucisz tutaj więcej zdjęć! Chętnie bym zobaczyła tamtejsze widoki :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosennie się u Was zrobiło, a wiosna to dla mnie zawsze nadzieja- a tej ostatnio wraz z pokojem na świecie niestety brakuje.
    Super,że MAciuś rośnie i zdrowo się chowa- widać ,że rola mamay to zdecydowanie Twoja bajka :-) Trzymajcie sie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Śliczne zdjęcia. U mnie również wszystko powoli kwitnie :) Bardzo wiosenny klimat, cudownie, tęsknię do słońca, tęsknię do ciepła. Już nie mogę się doczekać aż zrzucę kurtkę :)
    Duży już twój skarb :) Bycie mamą to na pewno wspaniałe doświadczenie :) Pięknie, dużo zdrówka dla was!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !