niedziela, 17 maja 2020

Nie chodzi o to,że mamy zbyt mało czasu, ale że zbyt dużo go tracimy.

Seneka

I znów gdzieś uciekła mi moja regularność blogowa, chyba muszę bardziej planować dni i zapisywać kiedy konkretnie dodaje posty bo ostatnio mam wrażenie, że dni bardzo przyspieszyły i zaraz będzie czerwiec. 

Cieszyłam się, że mam mało do robienia do collegu, a znów doszły mi kolejne prace, ale każdego dnia coś piszę i mam nadzieję, że do końca maja uda mi się wszystko zaliczyć. Dalej walczę z moimi porankami i choć budzę się o 8 to z łóżka podnoszę się dopiero koło 10 albo 11. Spróbuje stworzyć jakąś rutynę, może będzie mi się łatwiej mobilizować i wcześnie zaczynać dzień. Pomimo tego, że mam dużo wolnego czasu to czasami mam wrażenie, że go marnuje i niestety trochę się tym dobijam, bo jednak lubię moją produktywność i tą radość na koniec dnia,że udalo mi sie zrealizowac wszystkie punkty z mojej listy i jeszcze sie zrelaksowałam.

Korzystając z tego, że mam las 15 minut spacerkiem od mojego domu wpadłam na pomysł, że codziennie będę choć godzinkę tam spacerować tak jak wspominałam Wam w ostatnim poście, niesamowicie się tam relaskuje, odpoczywam na łonie natury to jeszcze udaje mi sie spotkać różne zwierzątka, ostatnio widziałam sarenkę, jelenia i orła, Udało mi się już 3 dni pod rząd spacerować, a dziś będę mieć wieczorny spacerek bo przez cały dzien padało więc nie uśmiechało mi się w deszczu isć tym bardziej ,że niestety moje kalosze zostały w przedszkolu,a w adidasach nie byłoby mi zbyt wygodnie chodzić po błocie i kałuzach.

Udało się i złożyłam mój 3 vlog, który możecie zobaczyć na dole. Zdjęcia są ze spacerku do parku, który jest blisko mieszkania mojej mamy, uwielbiam te kwiaty :)







Klara

14 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny film, jakbym spacerowała tam z Tobą:-)
    Przyroda to jednak lekarstwo na całe zło świata:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto robić i planować z wyprzedzeniem wpisy na blogerze ;)
    Zdjęcia przepiękne, a vlog super się oglądało. Przepiękny park :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne kwiaty :) Uwielbiam kontakt z naturą. Człowiek od razu zapomina o problemach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam pięknie! To jeziorko cudowne <3 Tiramisu uwielbiam. Ja też mam czasem takie dni, że cały dzień wolny a nie zrobiłam nic i nie wiem jak "przehulałam" te godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny, pogodny film :)te kwiaty sa niesamowite, tyle kolorow. Moja babcia ma taki kolorowy, magiczny ogrod teraz i uwielbiam tam byc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia :)
    Mnie poranne deszcze od tygodnia demobilizują, słyszę budzik, budzę się, idę znów spać....

    OdpowiedzUsuń
  7. ..zdjęcia są przecudne! ..filmik jest kapitalny, a spacerowanie z Tobą Klaro, po tak ślicznych zakątkach, to niesamowita przyjemność ;)

    - pozdrawiam Cię najserdczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie. Potrafisz uchwycić takie perełki, aż zazdroszczę, bo ja to nie umiem tak pięknie chwytać chwil w kadr. Dobrze, że jesteś, bo już się bałam, że coś się dzieje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwiec i lato już pukają do naszych drzwi:-) Z jednej strony fajnie, z drugiej- to straszne, ze czas tak szybko ucieka.
    Zdjęcia piękne, feeria barw i zapachów, a filmik sympatyczny. No i jest mój ulubieniec Garfi:-)
    Nieregularność to też pewnego rodzaju regularność. Tak, że...spoko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem osobą produktywną i lubię mieć ciągle jakieś zajęcie i starcie z długim wolnym oraz z brakiem większych obowiązków, skończyły się u mnie tak samo - z późnym wstawaniem i poczuciem tracenia czasu ogólnie. Znajomi żartują sobie ze mnie, że ja kompletnie nie radzę sobie z wolnym. 😅
    Pomarańczowa azalia, obiecałam sobie ten krzak posiadać. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cały czas walczę z wykładowcami, chociaż niekiedy mam wrażenie, że jest to walka z wiatrakami.
    Mam nadzieję, że uda Ci się z wszystkim zdążyć do końca maja. I tego też Ci życzę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Im wcześniej zaczynamy dzień, tym łatwiej go spożytkujemy.
    Ja tak mam.
    Moje dni umykają, bo rehabitacja, a w mieszkaniu remont dużego pokoju.
    Nie forsuje się przy porządkach, bo mi po prostu nie wolno!
    Czuję się na powrót źle i nadal mam niejasną sytuację z ZUSem, co nie nastraja mnie optymistycznie.
    Sił dodaje Wnusio, który był u nas w sobotę, zdrowo rośnie i jest kochany 🤗👶💙
    Serdeczności przesyłam z samego wczesnego i słonecznego już poranka🌞🙋
    Wstałam dziś przed 5 00.
    Filmik miły dla oka🏵️🌲😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kwiaty, też uwielbiam je fotografować szczególnie wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wiosnę, tak pięknie się ją fotografuje

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !