czwartek, 28 maja 2020

Pogódź się z życiem, takim jakie ono jest. Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość. Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie.

Phil Bosmans 

Dzisiaj mam jakiś szalony dzień, okazało się, że wczoraj wysyłając prace do collegu nie załączył sie załącznik, więc dzisiaj musiałam to zrobić i wysłać jeszcze raz, potem robiąc babeczki w piekarniku włączyły się dwa alarmy, które wykrywają dym i nie mogłam ich wyłączyć, co wyłączałam jeden to włączał się drugi, dobrze że miałam drabine bo coś czuje, że na krześle mogłabym tego na korytarzu nie dosięgnąć i byłaby lipa, ale na szczęście nic się nie stało, w ogóle nie wiem dlaczego, te alarmy się włączyły, pierwszy raz tak miałam i babeczki nie były spalone, bo nic dziwnego jakby coś się przypaliło, a tu nic się nie stało.

Na dworze robi się coraz cieplej z czego sie ogromnie cieszę bo przyjemnie wyjść w krótkich spodenkach bądź w sukience na dwór, troche nie mogę przebolec i pogodzić się z tym, że w najbliższym czasie nie wybiore się nad morze czy ocean, bo w Szkocji wprowadzają coraz większe mandaty więc raczej nie będę ryzykować. Boli mnie to, że pogoda jest jak w Hiszpanii bo dzis mam 24 stopnie, jutro 26, a nawet nie mogę pojechac na plaze... Ale nic cieszę się, że mam mozliwosc spacerowania po lesie i leżenie na kocyku w parku.
\
Im bliżej końca prac tym mniej mobilizacji, została mi ostatnia pełna praca i 500 słow z drugiej, więc musze usiąść raz a porządnie i je wysłać do wykładowczyni, mam nadzieje, że uda mi się wyrobić przed końcem maja. 

Jestem coraz bliżej zrobienia szpagatu z czego bardzo się cieszę, bo w tym roku (moze nawet w czerwcu uda mi sie w pełni usiąść) brakuje mi koło 5 centymetrów więc juz nie moge sie doczekac kiedy zrobie pelny szpagat :)

A dzis tak jak obiecałam wstawiam mój 4 vlog w którym gram na keyboardzie, myślę, że niebawem wstawie też pełną piosenkę ale nie chciałam, żeby ten vlog trwał bardzo długo więc wstawiłam tylko połowę, żeby nie przedłużać :) 








Klara

14 komentarzy:

  1. W Polsce pogoda jest w kratkę ale raczej jeszcze za zimno na krótkie spodenki. Włączające się alarmy są strasznie upierdliwe

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :D Czasami system alarmów szwankuje przez co dzieją się właśnie takie sytuacje ;p Przepięknie grasz na keybordzie :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, zachęciłaś mnie do ponownego cwiczenia szpagatu! W Belgii też cieplutko, jutro chyba pójdę w sukience do szkoły :)
    Ładnie grasz, ja rok temu uczyłam się grać na pianinie, ale przez dużą ilość nauki przestałam na razie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko pogoda wariuje, także inne aspekty życia, jak widać.
    Na myśl o szpagacie boli mnie wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  5. ..zdjęcia są, jak zawsze, cudowne! .. bardzo mi sie podoba Twój 4 vlog, obejrzałm z wielką przyjemnością ;)

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas było jak w Hiszpanii, ale na szczęście na razie temperatura nie przekracza 25°. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam też takie dziwne dni, mam też dni ciągłego walenia się o coś. haha Ale no cały dzień się o coś walę, aż inni zawsze potem się ze mnie śmieją. Mam też dni, w których co chwilę mi coś wypada z rąk, dziwne dni, choć czasami mnie bawią. hehe Dużo masz pracy, ale Ty sobie ze wszystkim poradzisz, bo to TY. :) U nas już można niemal wszystko robić, co uważam za wielki błąd, który odbije się na ludziach później. Mimo że zaraz będzie można niemal wszystko, ja i tak będę unikać ludzi, co jest dla mnie łatwe, bo ja lubię odludne miejsca. :D Jak zawsze życzę Ci wymarzonej pogody, ja chcem zimno, a Ty wiesz, że lubię zimno. Też brakowałoby mi wypadów na plażę, ale myślę, że rząd dobrze robi, u nas za szybko wszystko otwierają, a na śląsku to już tym bardziej nie powinni, bo tu to jest dużo chorych, niestety w moim mieście coraz niebezpieczniej, a ludzie, jakby mają to gdzieś, większość, bo są też Ci, co szanują swoje i innych życie. Zaś się rozpisałam. haha Ja lubić do Cia pisać, no i potem masz takie poematy. Zdjęcia prześliczne, a Twój YT muszę znaleźć na YouTube i na spokojnie wszystko obejrzeć, co już dawno miałam zrobić, a zaraz Cię odszukam. :D Pozdrawiam cieplutko, tulę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana
    Miło było poczytać, co u Ciebie, obejrzeć i posłuchać:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice pics! 👏👏👏 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszelkie zakazy są uciążliwe niestety. Zwłaszcza te ograniczające swobodne poruszanie się. Miejmy nadzieję, że szybko przyniosą dobre efekty i epidemia stanie się tylko wspomnieniem.
    U mnie ostatnio zimno i deszcz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, u Was było tak ciepło, zaś u nas zimno i padał deszcz. Trzymam kciuki za szybkie napisanie pracy i ogólnie - powodzenia na uczelni.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ja to się zastanawiam jak Ty znajdujesz na wszystko czas? Ale to dobrze, że jesteś taka aktywna bo najgorzej to usiąść i czekać, tylko na co...piękne zdjęcia pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjdzie czas, że i nad morze będzie można pojechać. A u nas ciągle taka sobie ta pogoda na pewno nie czerwcowa. W zeszłym roku upały, a teraz...dla tych, co nie lubią za dużo słońca idealnie

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !