poniedziałek, 12 października 2020

Aby stać się lepszym, nie musisz czekać na lepszy świat.

 Phil Bosmans


Jak dobrze spędzić czas w domu, zostać i mieć spokojny poranek, popołudnie i wieczór. Brakowało mi takiego dnia, gdzie beztrosko i na spokojnie spędzę dzien, poczytam książki, upiekę bułki i po prostu odpocznę. A wieczorem zamierzam pokręcic godzinkę bądź dwie na hula hoop i przy okazji obejrzę Przyjaciół. Ostatnie moje dni były bardzo intensywne, wszędzie gdzieś wybywałam, późno do domu wracałam. Jak wiecie uwielbiam podróżować, wracać do starych miejsc jak i odkrywać nowe, ale od czasu do czasu lubię po prostu zostać w domu. 

Wczoraj z mamą odwiedziłam Edynburg i byłam nad morzem północnym. Pomimo tego, że trochę wiało i miejscami było pochmurno, nie mogłam się powtrzymać i musiałam na bosaka pochodzić po plaży i oczywiście wejść do wody. choć była bardzo lodowata (filmik zobaczycie w prawdopodobnie w czwartek). Powiem Wam, że było cudownie wejść do wody i poczuć fale w październiku. Jak wiecie uwielbiam morze ocean więc niesamowicie się wczoraj czułam i gratisowo zrelaksowałam. Myślę, że spokojnie mogłabym zamieszkać nad wodą. 

Dziś odpoczęłam w domu, a jutro wybieram się z koleżanką nad ocean, bo mamy zamiar pojeździć na rowerze i pozwiedzać nadmorskie miejscowości. Zapowiada się bardzo interesujący i ekstytujący dzień, bo ostatnio na rowerze jeździłam rok temu więc zobaczę jak moja kondycja i mam nadzieję, że uda mi się przejechać 25 km nad wodą i 10 km w mieście. Będzie chwila prawdy, ale ja lubię wyzwania więc jestem bardzo pozytywnie nastawioną na tą wyprawę.

A dziś pokażę Wam zdjęcia z oceanu, gdzie byłam tydzień temu w niedziele ze znajomymi. A na dole czeka na Was vlog z tego dnia :)








Klara

10 komentarzy:

  1. Ależ piękne widoki nam tutaj zaserwowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj jak nam się marzy Edynburg... Czekamy aż się sytuacja uspokoi to może wreszcie sobie odbijemy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne widoki. Szkocja jest zdecydowanie na liście moich podróżniczych planów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiejsze zdjęcia to prawdziwa gratka, dziękuję za te widoki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak samo :) uwielbiam wycieczki, być w ruchu itp ale czasem lubię tez zostać w domu i nic nie robić :) piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mnie zmroziło na myśl o wejściu do morza i zamoczenia stópek ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tak czasem posiedzieć w domu i mieć czas tylko dla siebie ;) Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ..zdjęcia bajeczne, rewelacyjne ujęcia ! <3
    ..zawsze trzeba mieć czas dla siebie i robić to co się lubi ;)
    ..ocean zachwyca, super się oglada Twój Vlog-18 ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoczki i ten klimat :D Ja ostatnio mam aż za dużo takich spokojnych dni, chcę działać i czekam z niecierpliwością jak się u mnie sytuacja rozwinie.
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !