czwartek, 8 października 2020

Życie to nie problem do rozwiązania; to przygoda do przeżycia.

 John Eldredge

Czasami my tworzymy plany, a życie je weryfikuje. Ten tydzień miał być moim tygodniem relaksu, a zmienił się tylko w jeden dzień na spokojnie, planowałam przeczytać 11 książek, a udało mi się zaledwie 2. Ale było cudownie, prawie codziennie grałam w siatkówkę, miałam niesamowitą całodniowa wycieczkę ze znajomymi nad ocean i spacery po wybrzeżu. Miałam też śmieszną sytuację, bo szukaliśmy z kolegą supermarketu, który miał być zaledwie 10 min drogi od nas, my szliśmy godzinę i żadnego niestety nie było, a potem doszliśmy do wniosku, że mogliśmy się zapytać czy to 10 min to nie było czasem autem. Więc jak to mówią mądry Polak po szkodzie , ale na szczęście pogoda ładnie wtedy dopisywała, więc przyjemnie było spacerować. Byłam też fotografem i kamerzystą, bo Kamil wymyślił, że popływa sobie w oceanie i poskacze ze skałek. Ale na szczęście miał ze sobą pływacki strój z długimi rękawami, więc przy okazji mógł go przetestować i nie było mu zimno.

Cały czas czekam na dokumenty i jeszcze nie zaczęłam pracy w przedszkolu, choć mam nadzieję, że w przyszłym bądź następnym tygodniu będę mogła pracować z dzieciaczkami. Już nie mogę się doczekać, ale dzięki temu, że wiem że mam juz zapewniona pracę to mam spokojną głowę, nie musze sie stresować tylko cierpliwie wyczekuje listonosza i korzystam z dodatkowych dni wolnego, ale pogoda ostatnio ładnie u mnie dopisuje, więc albo jadę gdzieś hulajnogą albo spotykam się ze znajomymi na siatkówce. 

Nagrywanie filmików sprawia mi ogromną radość i satysfakcję, lubię zatrzymywać czas w takiej postaci, a później po jakimś czasie do nich wracac i wspominać. Po filmikach również widzę jak moje kocie dzidziusie się zmienia i nie mogę uwierzyć, że pod koniec października Garfield będzie u nas równy rok, jak dziś pamiętam tą małą kuleczkę, którą przywieźliśmy do domu.

A dziś zapraszam Was na leśne zdjęcia i vlog z kilku pierwszych dni października :) 








Klara

16 komentarzy:

  1. Życie uczy cierpliwości, jak widać.
    Filmik z kotem bardzo sympatyczny, ale i zdjęcia udane.
    Jeśli jesteś w stanie przeczytać w tydzień tyle książek, to podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam podobną przygodę jak Twoja ze sklepem :D 2 ksiażki w tydzień to taki tak świetny wynik :) Zdjęcia jak zawsze piękne :) Ale masz fajna czapkę kota :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy mi się jeszcze nie udało przeczytać 11 książek w tydzień ;) Piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ..zdjęcia są rewelacyjne! ..Twój vlog17 jest świetny, obejrzałam z przyjemnością ;) ..i pomyśleć ze to juz rok minął jak Garfield jest z Wami ;p

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 11 książek w tydzień? Są dwie możliwości:
    1. albo jesteś mistrzynią szybkiego czytania
    2. albo książki są mega cieniutkie

    :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czytać (jeśli jestem w domu to pochłaniam książki takie od 350-500 stron, a jeśli jest seria to mam wrażenie że jeszcze szybciej mi się czyta:)

      Usuń
  6. Cudnie😘
    A od jutra w kraju pozostają tylko: las, park i plażą bez maseczek, kolejne obostrzenia🌲🌳
    A u Was?
    Pozdrawiam najserdeczniej na kolejne udane jesienne dni🌞💛🍂🍁🍀🌻☕🍩😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczescie maseczki tylko w sklepach, ale nie można odwiedzać się w domach, do 6 osób z dwóch gospodarstw domowych może się spotykać na dworze. A od dziś puby będą pozamykane na dwa tyg, a kawiarnie tylko otwarte do 6.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Ale piękne zdjęcia! Jesieni nie lubię, ale kolory ma wyjątkowo piękne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwie książki przeczytane to też dobry wynik :D
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No, też tak czasami mam, że zmuszona jestem przeczytać mniej książek, niż pierwotnie założyłam. Ech, życie.
    Piękne ujęcia jesieni.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. aale śliczne zdjęcia!!!
    pozdrowienia!!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Planować zawsze można jednak życie zawsze zmienia nasze plany . Śliczne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  12. Można mieć wiele planów, ale i tak życie to zawsze modyfikuje . Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. To na pewno wielka ulga, mieć już spokojną głowę o przyszłą pracę. Cieszę się, że dobrze spędziłaś czas 😊

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !