poniedziałek, 19 października 2020

Z małych radości składa się szczęście.

 Zbigniew Lew-Starowicz


Czas niesamowicie płynie, nie moge uwierzyć, że za chwilę skończy się październik. Bardzo lubię ten miesiąc bo jest bardzo jesiennie, a w tym roku było i dalej jest magicznie, bo w Szkocji mamy prawdziwą  słoneczną złotą jesień. Pod koniectego miesiąca mój mąż obchodzi urodziny, a dzień potem mamy 3 rocznice ślubu, więc październik jest dla nas bardzo ekstytującym miesiącem. W tym roku bdziemy zupełnie inaczej obchodzić naszą rocznicę, bo zwykle gdzieś wyjeżdzamy, do innego kraju na tydzień albo na kilka dni, ale zważając na sytuacje którą teraz mamy to prawdopodobnie zostaniemy w domu. A jak sytuacja sie zmieni na lepsze to sobie później odbijemy. Tak czy siak na pewno będzie super.

Każdego dnia wyszukuje małe radości i cieszę się z nich jak dziecko, w sobotę miałam najlepszy dzień siatkówkowy w swoim życiu, bo grałam w grupie zaawansowanej (zawsze gram w średniozaawansowanej), ale powiem Wam, że sama się zdziwiłam jak dobrze potrafię grać i kilka osób było pozytywnie zaskoczonych jak zdobyłam 10 punktów pod rząd samymi serwami, potem kilka razy udało mi się dobrze ściąć i nawet odbierałam mocne piłki co zawsze uciekam. Aż nasz grupowy trenener mnie pochwalił, że wymiatam więc było bardzo miło usłyszeć taki komplement. A powiem Wam, że w sobotę praktycznie w ogóle nie chciało mi się jechać na siatkówke, na dworze było słonecznie choć mroźno, więc po mojej pracy w księgarni marzyłam tylko o ciepłej herbatce i kocyku, ale cieszę się, że wyszłam z mojej strefy komfortu i pojechałam grać. Bo uczucie satysfakcji i radości po siatkówce było bezcenne.

Wczoraj byłam z moją mamą na zakupach w Ikei i na szczęście kolejki się znacznie zmniejszają, bo kiedys stałam przed sklepem koło godziny, a wczoraj tylko 20 min. Ale tęsknie za czasem, gdzie człowiek mógł tak po prostu iść do sklepu,a nie stac w gigantycznej kolejce na dworze. Świeczki i pogrzewacze kupiłam i najbardziej spodobała mi się świeczka o zapachu kawy, pachnie niesamowicie i już nie mogę się doczekać aż ją dzisiaj wieczorem zapalę. 

A dziś zostawiam Was z jesiennymi zdjęciami, a na dole macie kolejnego vloga :)





i mała pamiątka moich skoków :)



Klara

17 komentarzy:

  1. Szczęście ma tyle odsłon ile chcielibyśmy zobaczyć :)
    Jesteś Klara przecudowną, spontaniczną kobietą
    Ciesz się codziennościa

    OdpowiedzUsuń
  2. ..zdjęcia są przeurocze <3 ..cudownie jest się cieszyć każdą miłą chwilą!
    ..wspaniale, że masz możliwość robić to co lubisz Klaro, mieszkasz w tak cudownej okolicy i masz blisko do morza - fantastycznie!
    ..szczęściem jest radość i uśmiech każdego dnia ;)

    - pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowny ciepły vlog:) aż miło oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no kochana gratuluję siatkarskich umiejętności! :)
    Życzę miłego świętowania urodzin męża i rocznicy ślubu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień na Twoich zdjęciach jest cudna :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu, wielu wspaniałych lat razem :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój szereg jesiennych zdjęć wygląda tak pięknie ... Urzekły mnie jesienne kolory.
    Ostatnie zdjęcie przedstawia radość z zajęć poza domem.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjście ze strefy komfortu to najlepszy motywator do działania. Czyli u Was kolejki pod sklepem? Nas to czeka, jak znajdziemy się w strefie tzw. czerwonej... zobaczymy...
    Czasy niestety są takie, że o wyjazdach możemy zapomnieć ale... odbijemy sobie to wszyscy:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tek złotej jesieni. W Polsce szaro, buro i ponuro. Macie co świętować w październiku :) super, ze tak Ci idzie gra w siatkówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jesiennie dzisiaj u Ciebie. To prawda jeszcze sobie ten wyjazd odbijecie. Teraz tak dziwnie nam się na świecie zrobiło.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super podejście! Trzeba się cieszyć tym co mamy. Czas niestety leci szybko, ale trzeba go w 100% wykorzystywać! Fajne fotki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że tak zadebiutowałaś na treningu :D Śliczne zdjęcia, zazdroszczę takiej jesieni :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie! Cieszę się razem z Tobą z Twoich sportowych sukcesów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. To faktycznie październik miło Wam się kojarzy.
    Życzę już teraz samych miłych chwil:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam się podpisać - jotka, blogger mnie nie wpuszcza...

      Usuń
  14. Gratuluję siatkarskich umiejętności, których mi niestety brak ;D Jak zwykle piękne zdjęcia, aż miło oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super że ktoś potrafi cieszyć się z tak małych rzeczy i ze wszystkiego i w każdej sytuacji wyciągać pozyty aż niesamowicie miło się to czyta i uśmiech sam pojawia się na twarzy pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !