czwartek, 7 października 2021

Aby się posuwać na przód, czasami trzeba się zatrzymać.

 Gretchen Rubin


Jest pięknie, pomimo tego, że według prognoz cały październik w Szkocji miał być deszczowy to przedwczoraj udało mi się złapać 2 godzinki złotej jesienni, wybrać się na spacer i pofotografować. Brakowało mi takiego czasu i zabawy z moim aparatem bo ostatnio częściej nagrywam filmiki niż robię zdjęcia. I mam nadzieje, że jednak październik pozytywnie mnie zaskoczy i będzie złota jesień w Szkocji szczególnie jeszcze jak się nie tocze tylko chodzę, choć Maciuś czasami mnie spowalnia jak dostanę z jego nózki w żebro. 

Laptop działa jak nowiutki, nowa bateria genialnie się spisuje, choć Mariusz miał sporo zabawy, żeby ją wymienić bo okazało sie, że jest wewnątrz laptopa czyli trzeba było wszystko odkręcić zanim dostal się do baterii. Na szczęście się udało i bateria ładnie trzyma więc mogę wszędzie chodzić z laptopem i nie jestem zależna od ładowarki, ktora jest bardzo krótka i ograniczała moje użytkowanie.

Ostatnio spię po 9/10 godzin i śmieje się z Mariuszem, że organizm chce się wyspać na zapas, bo nigdy tak długo nie spałam, a już jestem w połowie 8 miesiaca .Czas leci niesamowicie i cieszę się, że przechodzę ciąże bardzo łagodnie i mam siłę oraz energie do spacerowania, pieczenia, gotowania i nie musze leżeć w łóżku. Nie wiem czemu czasami na badaniach wychodzi mi dosyć wysokie ciśnienie, położne też nie wiedzą gdzie kryje się przyczyna. Ale we wtorek moja nowa położna (tak już mam 6 ) powiedziała, że o ile nie mam bóli głowy, zaburzenia wzroku tzw. mroczek, puchnięcia to jest wszystko w porządku, ale gdyby pojawiły się jakieś objawy to od razu mam dzwonić do szpitala.

A dziś zapraszam Was na pierwsze zdjęcia jesieni w Szkocji w tym roku oraz na samym dole posta vloga.







Klara

16 komentarzy:

  1. ..zdjęcia są cudowne Klaro 💖 :) ..najważniejsze, że czujesz się dobrze, jesteś radosna i wszystko układa się pomyślnie.. październik jak dotychczas jest piękny, słoneczny i ciepły, oby tak dalej ;)
    ..widocznie sen jest Ci potrzebny i dlatego śpisz długo.. odpoczywaj póki możesz
    i nabieraj siły <3

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie, życzę zdrówka i uroczych chwil każdego dnia 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. p.s.
    .. vlog ciekawy, obejrzałam z wielką przyjemnością ;)

    - ślę moc pozytywnej energii i słoneczka 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Vlog super sympatyczny!
    Śpij, dbaj o siebie, a twoja radość, którą słychać, na pewno wpłynie pozytywnie na dziecko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :) taka jesień jest bardzo piękna i zachęca do spacerów :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką sałatkę też chętnie robię :)
    Piękne zdjęcia. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kolory jesieni, miły do oglądania blog🍁🍂🦔😀🌻🍀
    Pozdrawiam najserdeczniej, życzę samych słonecznych, pełnych radości kolejnych październikowych dni 💚😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobno nie da się wyspać na zapas, no ale jeszcze tego nie sprawdzałam. Cieszę się, że końcówka ciąży tak dobrze u Ciebie przebiega. Zdjęcia cudowne - u nas dzisiaj padało.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful photos of autumn... love it.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia jesieni ! Trzymaj się i dbaj o siebie ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jesienny czas. Oby więcej takich spacerków z aparatem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ten czas leci! To już końcóweczka ciąży :) Przepiękne zdjęcia. Trzymaj się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas też póki co jesień jest słoneczna i radosna. To miłe, ale w sumie tę szarą część jesieni też lubię :)
    Super, że dobrze przechodzisz ciążę. Często w ciąży dziewczyny są zaspane. Ja też byłam. Mogłam spać 24/7. Kiedy bym się nie położyła to zasypiałam. To było dla mnie abstrakcyjne, bo tak normalnie to zasypiam mniej więcej w pół godziny, często się budzę w nocy. Mam bardzo lekki sen. A w ciąży zasypiałam jeszcze zanim przyłożyłam głowę do poduszki. I spałam jak kamień :D
    Nadciśnienie też się zdarza w ciąży. W ogóle jest masa rzeczy, które mogą działać inaczej niż normalnie podczas ciąży. Ale głowa do góry, już niewiele zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale, że udało Ci się w końcu porobić jesienne zdjęcia. Są przepiękne <3. Zdrówka dużo życzę, trzymaj się cieplutko i uważaj na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne fotografie. Mnie też udało się sfotografować nieco kolorowej jesieni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdjęcia, moje ulubione to czwarte, boskie. :) Miej jesień, jaką pragniesz mieć. No i żadnych mroczków i innych dziadostw nie przewiduję, a won!!!!! Będzie dobrze, będzie naprawdę dobrze, mocno w to wierzę. Cieszę się, że tak łagodnie przechodzisz ciążę, że masz energię, a i dobrze, że tyle śpisz, nabierasz sił na potem.:)))) Życzę, co najlepsze, mocnoooo przytulam. <3 :))))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !