środa, 13 października 2021

Każdy związek jest podróżą, a podróż bez ryzyka nie istnieje,najlepsze co możemy zrobić, to znaleźć sobie towarzysza z którym chciało by się ją odbyć.

 Richard Paul Evans

Dzisiaj odebraliśmy nowe akwarium od razu z wyposażeniem i wszystkimi akcesoriami potrzebnymi do założenia morskiego słonego akwarium. Już nie możemy się doczekać aż wszystko złożymy i przetransportujemy wodę ze starego do nowego akwarium, trochę pracy nas czeka. Ciekawa jestem ile nam ze wszystkim zejdzie i czy uda nam się wyrobić przed weekendem czy dopiero w trakcie. Prawdopododobnie rybki będziemy mieć w następnym tygdodniu, bo jestem pewna, że 6 tygodni już minęło odkąd założyliśmy akwarium więc jak to mówią 'dojrzewanie akwarium będzie zakończone'.

Tęskni mi się za oceanem, a najchętniej pojechałabym na zachód słońca, choc teraz będzie ciężko trafić bo cały tydzień zapowiadają pochmurny, a w piątek jak ma być ładna pogoda to umówiłam sie z koleżanką i jej córką więc spontaniczny wypad w piątek odpada, bo Asia lubi mieć wszystko zaplanowane najlepiej z tygodniowym wyprzedzeniem. Więc muszę pomyśleć czy jutro sama nie wsiąde w pociąg i zaryzykuje, najwyżej jak będzie padać to będę chodzić w kapturze. Mariusz cały tydzień pracuje do 22 więc organizuje sobie sama czas, a że jeszcze jestem w bezpiecznym tygodniu ciązy (35 tyg) to nie boje się, że zacznę rodzić. Tym bardziej, że ostatnio moja położna stwierdziła, że spokojnie do terminu powinnam dotrwać bo to moja pierwsza ciąża i wszystko jest w porządku.

Zaczął się sezon jesienny i powiem Wam, że częściej sięgam po owocowe bądź ziołowe, ale smakowe herbatki i woda poszła w odstawke. Staram się jednak ją pić. choć nie smakuje tak dobrze jak w lato. 
Na dworze robi się coraz bardziej jesiennie, aż koniecznie musimy wybrać się na małą zdjeciową sesje i uwiecznić mój brzuszek, żebyśmy mieli pamiątkę, może pojedziemy nad jezioro bądź w góry w weekend (oczywiście bez wchodzenia) bo niestety w połowie 8 miesiaca ciężko mi wchodzić pod małe górki w mieście, a co dopiero wyprawy górskie.

A tymczasem zapraszam Was na kolejne jesienne zdjęcia z parku, do którego mam zaledwie 7 minut spacerkiem oraz na vlog .







Klara

15 komentarzy:

  1. Pochwal się akwarium, jak już będziecie je mieć. Super się zapowiada!
    Aż chciałoby się powiedzieć, że uwieczniłaś złotą, polską jesień xD Jakbym nie wiedziała gdzie mieszkasz i wpadła tu pierwszy raz, pewnie walnęłabym takiego kwiatka :P
    Dużo zdrowia dla Ciebie i maleństwa, trzymajcie się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię poznać Klaro. Ja już czasy ciążowe mam dawno za sobą, więc trzymam kciuki za Was i ciesz się jesienią i uwiecznij wszystko na fotografiach, by było co wspominać!

    OdpowiedzUsuń
  3. ..zdjęcia bajkowe Klaro! ..uwieczniaj piękno, rób zdjęcia i nakręcaj filmiki, będziecie mieli cudowną pamiątkę! ..obejrzałam vlog, fantastyczny spacer po parku, super pogoda, przepiękna jesień :) ..uwielbiam herbatę, więc chętnie spróbuję tej cytrynowej z mango <3
    ..ciekawa jestem Twojego akwarium ;)

    - pozdrawiam cieplutko i serdecznie, moc zdrówka dla Ciebie i Maciusia, oczywiście też dla Twojego Mariusza i Bliskich, życzę moc uroczych chwil :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jesień... ale te krokusy są dla mnie niemałym zaskoczeniem 🤔!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego akwarium, wiec mam nadzieje, że później pokażesz i zdjęcia i o nim opowiesz więcej:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jesień u Ciebie na zdjęciach i na w vlogu 🍁🍂🌺😊
    Pozdrawiam najserdeczniej 🍀☕🍏🍎😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdjęcia jesieni w parku ! Ciekawa jestem tego akwarium. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :D Dawno temu też miałam akwarium :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie gatunki tam wpuszczacie? Słonowodne akwarium było kiedyś moim marzeniem, ale ostatecznie skończyło się na 120 litrowym akwarium jeziora Malawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślimy o Amphiprion czyli blazenkach (rybkach nemo), myslelismy też o słynnej Dori ale ona potrafi urosnac nawet do 35 cm więc sporo przestrzeni potrzebuje. Mamy co prawda 180l ale jednak chyba wolimy z czasem mieć więcej nemo.

      Usuń
    2. I słusznie. Duży gatunek może nie urosnąć albo nawet skarłowacieć. Miałam jeden gatunek dużej ryby, ale on zatrzymał swój rozwój w miejscu. Rybki są dość wrażliwe na wielkość swoich domów.

      Usuń
  10. Jestem ciekawa tego Waszego akwarium :). Piękne kadry. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Już czekam na fotki gotowego akwarium :) Ale tam u Ciebie pięknę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. CZekam na zdjęcia akwarium jak już je w całości ogarniecie. Jak zawsze piękne kadry zdjeciowe :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !