wtorek, 19 października 2021

Kiedy kochasz, kochaj teraz. Kiedy się śmiejesz , rozsiewaj swą radość dzisiaj i w tej chwili.

 Gabriela Gargaś


Pamiętacie jak w poprzednim poście pisałam Wam, że tęskni mi się za wodą i nie wiedziałam kiedy będę mogła pojechać bo w piątek byłam umówiona z koleżanką , a wtedy miałabyć najlepsza pogoda na wyjazd. I w czwwartek wieczorem Asia do mnie zadzwoniła, że musi odwołać nasze spotkanie bo kilka spraw jej wypadło i przełożyć na następny piątek. Więc bardzo się ucieszyłam. bo mogłam zrealizować swój plan i godzine przed odjazdem pociągu kupiłam bilet i wybrałam się nad ocean. Pogoda była genialna, czułam jakby była wczesna wiosna, pomimo 9 stopni miałam wrażenie, że jest co najmniej 15 bo świeciło słońce i nie było w ogóle wiatru.

Akwarium już złożone, brakuje tylko jednego sprzętu bo musieliśmy wymienić, ale dziś dzwonili do mnie z zoologicznego i po pracy Mariusza podjedziemy i odbierzemy. Nagrałam vloga i tam też pokazuje Wam trochę dokładniej jak wygląda nasze nowe akwarium 180l niestety musimy poczekać jeszcze kilka tyg bo dolaliśmy nową soloną wodę (bo nasz poprzedni akwarium miał 120 litrów) więc musimy poczekać aż akwarium ponownie dojrzeje. Odliczamy tygodnie do naszego akwarium i teraz pytanie, kto będzie pierwszy Maciuś (mam termin za 28 dni) czy nasze rybki Nemo :)

Chciałam kupić sobie fajne kalosze z kubusia puchatka (nawet były dla dorosłych), ale niestety tak szybko się rozeszły, że nic nie zostało, a nie wiedziałam, że można było zamawiać z tego sklepu online. Więc cierpliwie czekam aż znów się pojawią bądź może przy okazji znajdę gdzieś stacjonarnie inne z disneya. Wiadomo wolałabym je najpierw przymierzyć niż kupować na ślepo i potem odsyłać. Na szczęście nogi mi nie puchną ani nie rosną więc dalej mogę nosić swój rozmiar buta.

 A dziś zapraszam Was na zdjęcia z ostatniej mojej wycieczki nad ocean, a na dole znajdziecie najnowszego vloga oraz złożone akwarium.









Klara

14 komentarzy:

  1. ..witaj Klaro, zdjęcia są przecudne! <3
    ..wspaniale, że masz niedaleko do oceanu, ależ tam jest fantastycznie!
    ..akwarium jest duże będzie mega fajnie wyglądało z rybkami <3

    - pozdrawiam cieplutko, dbaj o siebie i Maciusia, ogrom zdrówka życzę i cudownych chwil Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s.
      .. vlog obejrzałam, jest super! ;)

      - moc serdeczności ślę <3

      Usuń
  2. Fantastyczne akwarium i przepiękny ocean! Jeszcze tylko kalosze upoluj, a pełnia szczęścia gwarantowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam rzeczy z Disneya :) Super zdjecia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę takich pięknych widoków :) Uwielbiam rzeczy z Disneya :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzisz sama, pragnienia się spełniają.
    Akwarium wygląda na spore, nawet ja nie mogę się już doczekać gotowego:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny, kojący widok wód oceanu. Plaża przypomina mi tę z okolic Liverpoolu. Tworząc akwarium warto inspirować się naturą. Kiedyś mieliśmy akwarium i wtedy w ogóle nie włączaliśmy telewizora, bo życie rybek było ciekawsze.
    Dziękuję Ci, że pokazałaś nam Wasze akwarium. Nie miałam pojęcia, że to tak skomplikowane oraz że pod szafką jest jeszcze cała aparatura. Brawo !
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, kalosze z Kubusiem Pe... Musiały być słodkie. Śmiej się lub nie, ale ja dalej noszę bluzę z tym misiem o małym rozumku. Kalosze by do niej chyba pasowały, prawda? Akwarium wyszło cudowne. Trochę inaczej je sobie wyobrażałam, ale takie jak teraz też jest dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie prezentuje się to akwarium :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Akwarium wygląda na małe, ale dopiero na nagraniu odkrywa się jeszcze "drugie dno". Jestem ciekawa jak już zarybicie Wasze morze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam mieć takie akwarium i jakoś się nie złożyło. Będzie na pewno piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj… Ocean :)
    Akwarium… Pewnie niedługo założę albo zrobię paludarium/vivarium :) Zamierzam przez najbliższy miesiąc robić tropikalne terrarium i w nim wodospad z takim „mini” akwarium na jakies 30 litrów wody (moze więcej).

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !