piątek, 10 sierpnia 2012

Kurozwęki :)

W sobotę w ubiegłym tygodniu, gdy byłam u Asi odwiedziłyśmy Kurozwęki tzw. pałac z bizonami. Było tam też mini zoo, labirynt z kukurydzy, zjazd linowy i plac zabaw a mianowicie huśtawki, które mega wysoko dały się rozbujać :) Zdjęć mam mało, ponieważ zapomniałam wziąć mojego aparatu i zdjęcia robiłam telefonem komórkowym.  Było świetnie ;) Województwo świętokrzyskie jest piękne, szkoda, że tam nie mieszkam.

 śliczny koń, który do nas podszedł, żebyśmy go pogłaskały :)

 osiołek, który prawie zabrał kanapkę Tymkowi :)

 pole słonecznikowe na końcu labiryntu :)

labirynt widziany z lotu ptaka :)

w labiryncie z kukurydzy :)

Klara

14 komentarzy:

  1. Fajne fotki *.*
    Ja też chcę na zjazd linowy :(


    nieogarniete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kooonik :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczny naszyjnik jabłko :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-modatotu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam tam. i jadłam hamburgera niby to z bizonim mięsem. nic szczególnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne? najgorsze nie jest, ale w wielu statystykach wypada bardzo blado. niestety. Miło, że ktoś w końcu docenił mój region :)

      Usuń
  4. jakoś nie przepadam za końmi :c
    ale za to masz przepiękne włosy ;)

    zapraszam, obserwujemy?^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks,for your comment. I'm now following you on gfc. Hope you'll do the same for me.;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wspaniałw zdjęcia!!!
    cudnie:*
    pozdrawiam kochana:):* i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !