piątek, 24 stycznia 2020

Jeśli ruszysz z miejsca, to kiedyś dojdziesz do celu.

Gabriela Gargaś

Choć dzisiaj ładnie sobie pospałam do 9 to cieszę się, że udało mi się troche rana i południe wykorzystać produktywnie i posprzątać cały domek. W ten sposób w weekend mogę się całkowicie relaksować i przyjemnie pisac posta w otoczeniu, które jest świeżo posprzątane i aż wszystko sie błyszczy. Śmieje się,do męża że nasz koci dzidziś pomimo tego, że jest taki mały potrafi zrobić taki bałagan i jego zabawki są porozrzucane po całym domu, a jeszcze więcej jest ich pod łóżkiem, więc jest zabawnie. 

Planowanie jednego dnia się udaje, a drugiego dnia w ogóle. Nie wiem od czego to zależy, wciąż szukam swojego idealnego sposobu na spisywanie rzeczy, które mam zrobić , żeby nic nie zapomnieć oraz znaleźć czas na przyjemności jak i również wypełniać moje obowiązki. Dzisiaj posegregowałam wszystko kategoriami i jak narazie jestem z tego sposobu bardzo zadowolona i mam nadzieję, że tak zostanie. Kusi mnie zrobienie bullet journal, ale boje się, że nie będę mieć czasu na kreatywne jego wypełnianie i szybko stracę zapał, ale zobaczymy. Jak uda mi się w collegu wszystko ogarnąć przed lutym to myślę, że się skusze choć na próbę, w zeszycie który już mam, żebym nie musiala nic kupować, a potem niepotrzebnie by leżał.

W niedzielę byliśmy na wycieczcę u nas w Szkocji i udało nam się zobaczyć dwa zamki Blackness Castle i House of  the Binns, a do jednego nawet wejść. Widzieliśmy również wieże, ale niestety była  zamknięta i nie udało się wejść na góre, a szkoda. Pogoda była istnie wiosenna, choć wiało, to piękne słońce świeciło, przez co moglismy podziwiac wspaniałe widoki i pewnie jeszcze kiedyś tam wrócimy jak będzie cieplej, bo blisko jednego zamku jest plaża więc miło będzie posiedzieć nad wodą i podziwiać zamek z dołu :) 





Klara

33 komentarze:

  1. Wow, lubię takie wycieczki, a życie jest zbyt ciekawe na ciągłe planowanie i perfekcje:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zamki, lubię oglądać takie zabytki i w ogóle słuchać historii z nimi zwiazane :D
    Sama mam super journal, ale też czeka.. chcę go dobrze wykorzystać, a chwilowo troszkę brak na to czasu. Pozdrawiam!

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zamczyska są charakterystyczne dla Szkocji, prawda? Nigdy nie było mi dane zwiedzić tych rejonów, dlatego czytałam i ogladałam zdjęcia z ogromnym zainteresowaniem. Pozdrawiam ciepło, Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są dosyć charakterystyczne. Szkocja ma dużo pięknych i często mrocznych zamków :)

      Usuń
    2. Mój kuzyn aktualnie przebywa w Szkocji i pracuje na Zamku. Zdjęcia, które czasem przesyła- powalają.. :)

      Usuń
  4. .. nie planuje niczego od dawna, niemal zawsze wszystko u mnie jest spontaniczne ;)
    .. czasu brakuje mi od dawna, ale staram sie robić to co konieczne ;p
    .. fantastyczna wycieczka, zdjecia są po prostu niewiarygodnie cudne, każde jest wyjątkowe ❣️ 💜
    ..szczególnie upodobałam sobie 2 zdjecie, jest zjawiskowe, fenomenalne ❣️❣️❣️
    ..uwielbiam stare zamki, mają swój niesamowity klimat, niezwykłe historie ..

    - pozdrawiam cieplutko i serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podziwiam :)
      Ja kilka dni próbowałam bez planowania i nic wtedy nie udało mi się zrobić. Dlatego motywuje się trzymając dyscyplinę :)

      Usuń
    2. ..a Ja podziwiam Ciebie Klaro w Twoim działaniu : motywację i konsekwencję - trzymanie dyscypliny ❣️ :)

      Usuń
  5. Wygląda niesamowicie! Jakby wieki przemawiały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zwiedzać zamki i nie wiem dlaczego. Po prostu mają w sobie jakiś urok i przy tym historię. Twoje zdjęcia są rewelacyjne.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Plaża z widokiem na zamek - chętnie bym na takiej poleżała, byle by nie była zatłoczona :-) Planowanie to podstawa, bez planowania sama nie wiele bym zdziałała, jednak i tutaj można przesadzić. Bywa, ze planowanie robi się ważniejsze od działania...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce, chętnie bym je odwiedziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna wycieczka i piękne widoki 😉 U mnie z planowaniem kiepsko, a jak były to zbyt ambitne, więc sobie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo piękne widoki. chciałabym kiedyś tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Człowiek całe życie planuje a życie i tak potrafi to wszystko zmienić . Ładne widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze zachwycające zdjęcia. Ja lubię sobie planować wiele rzeczy, jednak kiedy coś się nie uda zrealizować, to jestem bardzo zła. Czasem zastanawiam się czy nie lepiej żyć chwila. :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mistrzem planowania dnia tez nie jestem ale prawie zawsze udaje mi sie zrobić to co powinnam wiec chyba nie ma tragedii :D ja w Szkocji jeszcze nigdy nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku mega zazdroszczę! Marzą mi się takie podróże po Szkocji :(
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  15. Z planowaniem to niestety chyba tak jest...Ja myślę, że to kwestia nadmiaru obowiązków i zwyczajnego zmęczenia. Nie da się też wszystkiego przewidzieć, niestety

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała wycieczka, Klaro. I te widoki zapierające dech w piersiach... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Miejsce jest naprawdę warte zobaczenia :D Plaża z widokiem na zamek musi być piękna :D
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, ja w Szkocji jeszcze nigdy nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocie dzidzisie potrafią bałaganić oj potrafią, ja też mam wiecznie w domu bałagan :D A planowanie... Bullet journale cholernie mi się podobają ale wiem, że więcej czasu bym poświęcała na ozdabianie go niż faktycznie robienie tego co trzeba. Zwykle wieczorem wypisuję sobie najważniejsze rzeczy, które mam zrobić następnego dnia. Jednak niczego nie da się dokładnie zaplanować. Czasem nawet lepiej postawić na spontaniczność. Jakoś bez presji człowiek bardziej efektywnie działa.
    Zameczek przepiękny. Muszę go kiedyś zwiedzić <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam kiedyś o założeniu bullet journal, ale dobrze wiedziałam, że szybko odpuszczę, także nie :D
    A widoki jak zwykle zapierające dech w piersiach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzy mi się włóczęga po Szkocji... Taka od zamku do zamku:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne, bardzo lubię takie tajemnicze miejsca z klimatem. U mnie, na dolnym śląsku jest bardzo dużo takich budowli, sama mieszkam we wsi gdzie jest taki mały zameczek, bardziej pałac, ale jest remontowany bo ma w nim powstać hotel. Wspaniały wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkocja jest przepiękna :). U mnie też wszędzie porozrzucane zabawki psiaka :).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę Klara, nie bądź kochana ♥️❤️❣️ taka skrupulatna... Czasami jeżeli coś wyjdzie po za plan, to tylko po to, aby inne się wcisnęło. Dasz radę we wszystkim
    Uwierz w siebie i zdaje się na chwilę

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja spisuję rzeczy do zrobienia na czym popadnie. Co mam najbliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. koty mają to do siebie, że psocą i robią czasami "porządek" po swojemu :D

    Bullet journal to świetna sprawa! Zawsze znajdziesz chociaż chwilę w miesiącu, żeby go zrobić. Ja też myślałam, że nie dam rady, ale przekonałąm się i nie żałuję. Spróbuj, jeśli Ci się nie spodoba, to zrezygnujesz z niego :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !