niedziela, 26 maja 2013

Milka przytul mnie ;)

Dzień Mamy jest u mnie jutro, gdyż moja mama cały dzień dziś w pracy więc tylko rano dostała ode mnie prezenty i musiała wyjść. Ale na szczęście jutro zrobi sobie wolne, więc ten dzień na pewno spędzimy razem. ;) Korzystając z okazji postanowiłam upiec a bardziej zrobić ciasto na zimno. Jeszcze tylko muszę polać go galaretką na wierzch i będzie skończone. Niestety dziś Wam go nie pokażę, bo zostanie pokrojony dopiero jutro. 
Dziś kupiłam sobie czekoladę Milkę jogurtową i przy kasie dostałam tą oto niespodziankę :



Klara

19 komentarzy:

  1. też bym taką chciała, ale znając moje małe miasteczko, takie bransoletki będą rozdawane jesienią przyszłego roku. nawet frugo pojawiło się w sklepach prawie pół roku po ponownej premierze.

    Moja na szczęście dziś miała wolne, ale kiepsko się czuła, więc jutro też będziemy mieć dzień matki i córki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą bransoletkę, świetna jest :) chomika też kiedyś miałam i również lubił się chować gdy robiłam mu zdjęcia, widać moje zwierzaki nie lubią być fotografowane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) Mam takie same odczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. milka to chyba moja ulubiona czekolada dzieciństwa, zawsze się zastanawiałam czy ta krowa na reklamach jest malowana czy naprawdę ma taki kolor ;)) co do świat typu dzień dziecka, matki, ojca dziadka itp itd jestem ich przeciwniczką, bo pamiętać o sobie należy całym rokiem ale szanuje innych zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. O ważnych nam osobach powinniśmy pamiętać każdego dnia, nie tylko od święta. Moim zdaniem Dzień Mamy nie jest złym pomysłem bo ten dzień przeznaczam całkowite dla niej :)Chociaż lubię mieć więcej takich wyjątkowych dni :)
      O tak ja również uwielbiam milkę i też kojarzy mi się z dzieciństwem :)

      Usuń
  5. ojej, jakie słodkie :D ja najbardziej lubie własnie Milkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo milka najlepsza! :D dobra jakość czekolady = duża ilość klientów = dużo kasy = możliwość dania czegoś klientom. taki pomysł na biznes mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo cudowny prezent :) z miłą chęcią przygarnęłabym taka bransoletke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio też kupowałam milkę, ale prezentu takiego nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć taką mamę, która poświęciłaby chociaż trochę czasu mojej osobie... niestety, przez całe swoje życie nie doczekałam się takiej chwili i już chyba się nie doczekam, bo jestem za stara.

    Wiele razy słyszałam już o takich historiach, że ludzie odnajdywali swoje ciuchy w sklepie. Niby ostatnio pojawiły się jakieś nowe kontenery, gdzie jest napisane, że część dochodu pójdzie na potrzeby biednych, ale cholera wie, jaka jest ta część. Pewno jakiś niewielki procent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są jeszcze te stare kontenery, więc pewnie całe idą do sklepów. Ale ktoś sobie wymyślił zarobek.Nie dość, że ma ubrania za darmo to jeszcze je sprzedaje i ma zysk na czysto.

      Usuń
  11. Wiesz... młodsze dzieci wymagają o wiele więcej uwagi niż te starsze, więc to nic dziwnego, że chwilowo trochę zeszłaś na ten dalszy plan. Nie ogarniam tego, że będąc jedynaczką, rodzice nigdy nie okazali mi zainteresowania. Jestem, bo jestem, ale żeby tak serio ze mną o czymś porozmawiać, to nie ma nawet takiej opcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie ogarniam. Pierwszy raz się spotykam, że jedynaczka nie jest "oczkiem w głowie" swoich rodziców, którzy poświęcają jej jak najwięcej czasu.
      Trzymaj się ;* Życzę Ci, żeby ta pustka została wypełniona miłością, ktyóra ty będziesz przekazywać swoim dzieciom :)

      Usuń
  12. a w który m sklepie można za zakup czekolady dostać tą bransoletkę?

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !