piątek, 10 maja 2013

Bieszczady ! cz.1 Widoki

Jeszcze tylko jedna matura z angielskiego ustna i mam wolne :) Trochę mnie przeraża, bo nie wiadomo na jaki zestaw trafie. Mam nadzieję, że żadne planety ani narzędzia mi się nie trafią. Krótkie podsumowanie tego tygodnia : polski i matematyka okazały się dla mnie bardzo łatwe, ale angielski mnie sporo zaskoczył. Byłam przygotowana na pisanie o przyjęciu urodzinowym, pobycie w górach albo nad morzem itd. Zadanie z klubem mnie totalnie rozwaliło, coś tam naskrobałam ale nie wiem ile punktów mi za to dadzą. A Wam jak poszło tegoroczni maturzyści ? Co Was "zwaliło z nóg" ? A co było dla Was banalne ?

Zdjęcia z cudownych majowych 3 dni. Uwielbiam góry, wspinanie się na nie i podziwianie niesamowitych widoków.

 mgła o 5 rano :) przez nią nie udało mi się zobaczyć wschodu słońca..

 nie ma to jak pozostałości po pięknej zimowej wiośnie :)

przypadkowi wędrowicze, którzy pięknie wpasowali się w tło ;)

góry z trochę innej perspektywy :)

panorama chyba już ze szczytu 

Klara

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia:) Góry mają w sobie coś niezwykłego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No staram sie wiecej w notce opisywac, szczegolnie, ze nie pisze juz codziennie ;)
    Piekne widoki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham góry <3 Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć! Byłoby mi bardzo miło <3 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam krajobraz Bieszczad, jednak najładniej jest tam w okolicy września/ pazdziernika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do matury z angielskiego,to na pewno dobrze Ci poszlo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Attractive part of content. I just stumbled upon your weblog and
    in accession capital to assert that I get actually loved
    account your blog posts. Any way I'll be subscribing on your feeds or even I success you get entry to consistently rapidly.


    My web blog :: tanie korepetycje

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !