wtorek, 30 kwietnia 2013

Zakończenie roku *_*

I znów dłuugo mnie nie było. Mam tyle nowych pomysłów, ale nie mogę ich zrealizować ;c A to muszę uczyć się do matury, a to ktoś mnie wyciąga na dwór pobiegać i tak lecą te dni. Regularne posty pojawią się dopiero po 13 maja bo wtedy mam ostatnią maturkę. 
Udało mi się znaleźć troszkę czasu, więc podzielę się z Wami moimi zdjęciami z zakończenia roku. Ten czas tak szybko zleciał, że dotej pory nie mogę uwierzyć, że "wkraczam w dorosłe życie" xd Będzie trudno zachować licealne przyjaźnie ale mam nadzieję, że kontakt jako taki będzie :) 
A jutro wyjeżdżam w Bieszczady na 3 dni <3 Żegnaj nauko do matury, witajcie góry ! :)





Klara

14 komentarzy:

  1. też w piątek miałam ostatnie zakończenie roku w swoim życiu :) zazdroszczę ostatniej matury 13, mi się jeszcze ciągną i ciągną :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądałaś super. ;) czekamy na posty i oczywiście życzymy powodzenia na maturze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze się przyznam, że czytam Twojego bloga od dawna, a nie miałam pojęcia że już jesteś w maturalnej klasie :o
    udanego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na maturze i udanego wypadu w góry!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na maturze ! Mnie niestety to też w tym roku czeka , a przede mna masa jeszcze nauki przez ten tydzien do matury :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Maturzystki :) powodzenia na egzaminach i udanej zabawy w górach!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również życzę wam powodzenia na maturze! Będę trzymać kciuki :)
    A, i udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę powodzenia na maturze! :) miłego wyjazdu :D
    +ślicznie wyglądałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladny stroj mialas :*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !