piątek, 17 stycznia 2020

Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie

Phil Bosmans

Przetrwałam, czuje się o wiele lepiej i cieszę się, że wreszcie mam energie i motywacje do robienia czegokolwiek. Nareszcie nie jestem zmęczona i czuje, że stopniowo będe stawać się coraz bardziej produktywna. Choć dzisiaj dzień bardzo szybko mi przeleciał i kilka rzeczy z listy musiałam przerzucić na jutro to cieszę się, że większość mam juz wykonaną albo przynajmniej zaczętą jak np. esej do collegu. Mam super mobilizację, żeby jutro coś zrobić do collegu, bo w niedzielę jedziemy z Sebkiem na wycieczkę do ciekawych miejsc, gdzie jeszcze nie byliśmy. 

Wciąż niezdecydowaliśmy gdzie w tym roku wybierzemy się w kwietniu na tydzień naszego wolnego. Z jednej strony kusi nas Portugalia,a z drugiej Włochy, a z trzeciej Hiszpania (choć kilka razy byłam w tym kraju, to lubię tam wracać, tyle, że do innych miejsc). Najchętniej w tym roku poleciałabym we wszystkie te miejsca. Ale kto wie, może kiedyś uda nam się podróżować za granicę częściej. Na razie mamy już zaplanowany długi weekend w lutym z okazji Walentynek, nie wiem czy wspominałam, ale lecimy do Wiednia do Austrii i to będzie nasz pierwszy zagraniczny wyjazd w 2020 :)

A dzisiaj pokaże Wam zdjęcia z naszej ostatniej wycieczki, na początku stycznia. Miejsce jest piękne, choć wiosną będzie tam jeszcze bardziej klimatycznie jak wszystko ładnie zakwitnie, ale i tak nam się bardzo podobało :)




























Klara

30 komentarzy:

  1. ..fantastycznie, że wróciła Ci energia Klaro! ..macie kapitalne plany na wyjazdy
    i to jest piękne ;) ..zdjecia są bajecznie cudne <3

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s
      ..na 1 zdjęciu urzekło mnie jezioro o pięknym błękitnym kolorze i podob mi się niezwykły kolor zieleni.. ;)

      Usuń
  2. Piękne miejsce, a gdzie to jest? bo nie napisałaś.
    Życzę Wam udany h kolejnych styczniowym dni i wielu pięknych podróży 😀
    Pozdrawiam miło 💙💚🧡💜❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy Szwajcaria? :D
    My też planujemy wyjazd zagraniczny, ale to będzie grubsza sprawa na 3 tygodnie w samochodzie, podróż od punktu do punktu. Zobaczymy, bilety jeszcze nie zaklepane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w następnym roku :) Ale też jest na mojej liście do odwiedzenia.
      Oo to szykuje Wam się dłuższa podróż :)

      Usuń
    2. Na drugą stronę półkuli. Jak Bóg da.

      Usuń
  4. Jestem trochę nie w temacie, bo totalnie nie wiedziałam o tym, że na chwile zniknęła Ci motywacja.. ale jeśli jest lepiej, to super! Ja na chwilę obecną odpuszczam wszeeelkie podróże. Niestety:(((

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  5. Styczniowa wycieczka też cudna:-)
    Oby starczyło Wam zapału na te wszystkie wycieczki, a co wtedy z kotkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotkiem zaopiekują się moi przyjaciele, którzy mają dorosłego kotka Andy. Kotki się znają bo był u nas na dwa tygodnie kotek moich przyjaciół :)

      Usuń
  6. Życzę Ci by udało się 3 kraje zaliczyć w tym roku . Piękny wodospad .

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne miejsce :) takie... magiczne. Naprawdę cudowna sceneria!
    Życzę udanych podróży, ja sama nie wiem kiedy co jak i gdzie jeżeli
    chodzi o moje urlopowe wyjazdy. Najczęściej, jak już gdzieś jadę,
    to jest to podróż spontaniczna :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że już lepiej się czujesz, że masz więcej energii i życzę aby udało Ci się zrealizować te plany związane z podróżami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykonane zdjęcia i bardzo urzekające miejsce :D
    Ja chętnie odwiedziłabym ponownie Włochy :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wycieczek nigdy za wiele:) Niezależnie co wybierzecie, na pewno będziecie zadowoleni, bo wszystkie kierunki mają wiele pięknych miejsc do zaoferowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja chętnie znalazłabym się w miejscu takim, jak to na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że czujesz się lepiej. Motywacja i energia popycha nas do działania i tego ostatnio też mi bardzo brakowało. Życzę udanych podróży, których nigdy za wiele 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Życie jest zdecydowanie za krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Egoistycznie napiszę, że bardzo się cieszę, że odzyskałaś energię, bo... może to znaczy, że i ja ją odzyskam :) Póki co, wciąż funkcjonuję jak zombie, do tego w gęstym krakowskim smogu.

    Chętnie bym tak pojeździła po świecie, ale aktualnie mogę tylko popisać artykuły o wyjazdach zagranicznych. I poczytać na blogach relacje z wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia, obyś szybko obudziła się z zimowego snu ;)

      Usuń
  15. Czyli Ty jesteś w Szkocji? To piękny kraj - prawda???
    Zapraszam do siebie, bo akurat mam "świeże" zdjęcia z Edynburga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mieszkam już w Szkocji ponad 6 lat :) Bardzo ładnie tutaj, każde miasto, okolice są zupełnie inne. I wszędzie blisko, do morza mam godzinkę, a do gor troche mniej niż godzinę :)

      Usuń
  16. Dostaliśmy w prezencie bon do biura podróży i mamy straszny dylemat, gdzie jechać - podobnie jak Wy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiedeń - piękne miasto, na pewno będziecie zadowoleni.
    Cieszę się, że masz tyle energii do działania. To bardzo ważne.
    Piękne krajobrazy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie w tym miejscu musi być pięknie wiosną lub latem. Ja osobiście w ogóle nie myślę nad wyjazdami za granicę. Zdecydowanie najlepiej mi w polskich górach, i mam szczerą nadzieję, że w tym roku uda nam się właśnie tam wyjechać ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Ci zatem, abyście w 2020 zwiedzili i Włochy i Hiszpanię i Portugalię... może się uda?:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zagraniczne wycieczki są fajne! My póki co zwiedzamy miasta w Polsce i w Anglii a później pomyslimy o innych (ale w Maju np. jedziemy do Szkocji) :)
    Czekam na fotorelacje i odpoczywajcie na długim, walentynkowym urlopie ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudne te wodospady :-)
    Czekam na fotki z wypadu walentynkowego z Austrii- na pewno będzie pięknie- może w tym roku nie będziesz musiała wybierać i uda się pojechać i do Portugalii, i do Hiszpanii i do Włoch :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podróże uskrzydlają... już na etapie ich planowania :)!!!
    U mnie w tym roku będzie dużo gór (przynajmniej tak sobie zakładam :D)... raczej w Polszy... czekają nas spore wydatki, więc na dalsze wyprawy wciąż muszę czekać :/

    Serdecznie dziękuję za odwiedziny u mnie :D!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !