środa, 23 stycznia 2019

Cieszenie się zwykłymi rzeczami, których często nie zaważamy pośród zamętu i bieganiny, wzbogaca życie i wnosi do niego więcej szczęścia.

Melissa Alvares

Spadł śnieg, pierwszy śnieg w tym roku i mam nadzieję, że nie ostatni. We wtorek byłam cały dzień na dworze z przedszkolakami i wybawiłam się na całego, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami i po prostu bycie na śniegu. Uwielbiam jak jest biało, zimowo i klimatycznie. Bo zima bez śniegu i mrozu to nie zima.

Dziś korzystając z tego, że miałam godzinną przerwę w collegu pomiędzy zajęciami wzięłam aparat z domu i wybrałam się na małe zdjęcia do parki, żeby zachwycić się tą białą aurą i mieć pamiątkę, jak jest pięknie. Zdjęć nie zrobiłam dużo, bo musiałam wracać, ale jestem bardzo zadowolona z efektów. I fajnie było usiąść na ławcę, zjeść domową kanapkę z kurczakiem, pochodzić po śniegu, a potem uwiecznić śniegowy świat. 

Jednym z moich noworocznych postanowień było zwolnić i celebrować codzienność, zawsze odkąd przyjechałam do Szkocji miałam wrażenie, że probuje wyprzedzić czas, mój grafic z dnia na dzień wypełniał się zajęciami, miałam dwie prace plus do tego college i często musiałam sie nagimnastykować, żeby znaleźć czas na swoje przyjemności, pasję, wycieczki. Na pewno ten czas mnie czegoś nauczył, ale jak to mówią co za dużo to nie zdrowo. Także w grudniu zrezygnowałam z jednej pracy i powoli uczę się odpoczywać jak i również cieszyć się z drobnostek dnia codziennego. I jest super.

Wspaniale jest mieć czas na pieczenie, gotowanie nowych potraw, czytanie i nie patrzenie na zegarek, codzienny trening, oglądanie 'Przyjaciół' po angielsku z mężem ( ostatnio bardzo się w niego wkręcilismy, genialny serial) albo po prostu spontaniczne wybranie się na bilard jak ostatnio w niedzielę, gdzie z rana wpadłam na pomysł, że może byśmy się wybrali. 

I dzisiejsze zimowe zdjęcia :)





a tu jakby ktoś nie był zdecydowany jaką woli porę roku :) Natura daje wybór.

Klara

26 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia! <3 Zwłaszcza ostatnie :) Świetnie, że znalazłaś chwilę na bycie tu i teraz - to niezwykle istotne! Ja również uwielbiam Przyjaciół, niezwykle kultowy <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś nie lubiłam zimy i jesieni, ale teraz widzę, że to świetny czas by po prostu zwolnić:)
    piękne zdjęcia:)
    A Przyjaciół kocham całą sobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow mało zdjęć ale jakie. BRAWO.
    Tez lubię przyjaciół natomiast mój facet już nie moze na nich patrzeć .
    Chciałbym się tak zwolnić szkoda ze życie nie pozwala

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zimę :D zwłaszcza taka typowo "bajkową". A tarzanie się w śniegu, rzucanie śnieżkami i lepienie bałwanów to najlepsza rozrywka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz chyba dobry aparat
    Przepiękne zdjęcia.
    Dokładnie celebruj każdą sekundę bo.życie zbyt szybko ucieka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała słoneczna zima jest fajna, gorzej gdy mróz trzyma , a słońca ani promyczka.
    Wspólne celebrowanie miłych chwil cementuje związek.
    Twoje przedszkolaki ucieszone bardzo na pewno:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie zdjęcie jest kontrastowe, przypadło mi najbardziej do gustu.
    Ogólnie wszystkie zmrożone widoki są bardzo ładne, lubię taki klimat.
    No popatrz, a ze mną nikt nie chce iść na bilard. Wszyscy tu tylko w te kręgle grają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zdziwiona, że dopiero teraz Was zasypało (chociaż to za duże słowo xD).
    Ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozmarzyłam się aż... Marzy mi się taki spacer wśród śniegu. U mnie tylko smog...

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugie i trzecie - piękne! Uwielbiam takie kadry.
    Prawda, co za dużo to nie zdrowo. Dobrze, że zrezygnowałaś z jednej pracy, człowiek musi mieć czas dla siebie, aby wypocząć nie tylko fizycznie, ale przede wszystkim psychicznie.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście umiesz się cieszyć tymi zwykłymi/niezwykłymi chwilami. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pod śniegiem wszystko wygląda tak magicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No niestety na to celebrowanie codzienności tak na prawdę jest bardzo trudne, a życie płynie płynie i straconych chwil się nie naprawi. One już nie wrócą. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, czas na takie przyjemności jak pieczenie czy czytanie mógłby być zawsze, wieczny i nieskończony.
    Zdjęcia oszronionej trawy tak bardzo mi się spodobało.I ma takie warstwy, które na zdjęciach uwielbiam. Mega ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie uchwycony zimowy klimat

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, to ja jednak wybieram tą zieloną stronę mocy;) Powinnaś częściej wychodzić z aparatem - robisz świetne zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam śnieg i zimę, gdy nigdzie nie trzeba się spieszyć i można rozkoszować się tymi widokami, a "Przyjaciele" to ponadczasowy serial -ciepły, do pośmiania się, czyli w sam raz na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia - maja swój klimat. Uwielbiam to,ze postanowiłaśc celebrować chwile oraz codzienność- w tym pośpiechu życia to taki piękny plan :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Więc zostałaś celebrytką;-) Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! Ja nie lubię zimy i dla mnie ona w ogóle mogłaby nie istnieć, ale zimowe zdjęcia mnie rozczulają :) o ile oglądam je siedząc w ciepełku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo piękna urokliwa zima! Genialne jest to ostatnie zdjęcie!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, właśnie dla takich widoków uwielbiam zimę :) Powiem Ci, że ja za tym serialem nie przepadałam, ale gdy faktycznie obejrzałam kilka odcinków - i to w dodatku tych pierwszych też mega się wkręciłam :D

    Polecam także Teorię Wielkiego Podrywu, ale pewnie już o tym słyszałaś :)
    Pozdrawiam :*

    PS. ale dawno u Ciebie nie byłam! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ..uwielbiam cieszyć się z drobiazgów, rzeczy małych, sprawia mi to ogromna frajdę
    i radość ;)
    ..zima powinna być śnieżna i mroźna, jest cudowna w swojej magicznej bieli :)
    ..świetnie zrobiłaś rezygnując z drugiej pracy.. życie zbyt szybko mija, dlatego wspaniale celebrować codzienność i cieszyć się każdą chwilą ;)
    ..zdjęcia są po prostu prześliczne, a zimę uwielbiam za jej niesamowitą magię, intrygujące piękno i bajkowy urok :)

    - pozdrawiam bardzo serdecznie i ciepło..

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !