niedziela, 6 grudnia 2020

Musisz wiedzieć, czego chcesz. Co ci pasuje, co lubisz. I wtedy dopiero je tworzyć, uszyć najlepsze dla siebie. Wymarzyć sobie i potem te marzenia zrealizować. Swoje, nie czyjeś.

 Karolina Wilczyńska 


I mam dzisiaj mam pierwszą domową niedzielę od kilku tygodni. Podróżowanie jest świetne,siatkówka też rewelacyjna, ale człowiek potrzebuje też posiedzieć w domu, odpocząć, zjeść śniadanie przed 11, nigdzie się nie spieszyć, nic sztywno nie planować i po prostu cieszyć się dniem wolnym. Od razu jak wstałam z łóżka po 9 to sprawdziłam skarpety z prezentami dla mnie i dla Garfieda i otworzyliśmy nasze prezenty, a póżniej bawiłam się z moim kocim dzieciaczkiem zabawawkami, które dostał. Potem zrobiłam sobie kakao z bitą śmietaną i piankami marshmallow, zjadłam ciemną bułke z almette i pomidorkiem, a po śniadaniu obejrzałam sobie odcinek 'How I met your mother', a potem pierwszy odcienek 'Przyjaciół' po prostu uwielbiam ten serial i cieszę się, że znów moge go zacząć od początku. Potem pokręciłam na hula hoop przez 45 min i przy okazji nadrobiłam dwa vlogmasy Aliss, umyłam głowę i zabrałam się za składanie mojego vlogmasa. Myślałam, że dzisiaj go Wam wstawię i byście byli na bieząco, ale niestety wciąż się renderuje więc wstawię Wam poprzedni.

Jaka byla moja radość w czwartek jak obudziłam się i zobaczyłam śnieg, fajnie było mieć ten biały puch chociaz przez jeden dzien. Co prawda za dużo się nie nacieszyłam bo musiałam iść na autobus do pracy, ale na szybko udalo mi sie porobic pare zdjęc i nawet nagrać kilka krótkich filmików na mojego vlogmasa. Mam nadzieje, że w grudniu spadnie w Szkocji jeszcze śnieg, a najlepiej jakby były białe święta to wtedy byłoby jeszcze bardziej magicznie.

Odkryłam, że na moim telewizorze da się włączać yt przez Playstation więc się bardzo cieszę, bo teraz o wiele lepiej mi się kręci na hula-hoop oglądając filmiki na dużym ekranie, a nie na telefonie. Poza tym na youtube można włączyć sobie imitacje kominku i wygląda to genialnie, na romantyczne wieczory z Garfieldem będzie idealnie haha :) 

A dzisiaj zapraszam Was na zimową Szkocję i vlogmas z dwóch dni.







Klara

23 komentarze:

  1. Czasem takie zwolnienie i trochę lenistwa każdy potrzebuje . Piękne zdjęcia :) powinnaś to rozwijać

    OdpowiedzUsuń
  2. ..zdjęciac urocze, bajkowe.. uwielbiam śnieżną zimę <3
    ..trzeba odpoczywać od codzienności, mieć czas dla siebie i relaksować się ;)
    ..jesteś pozytywnie nastawiona, pełna energii i pomysłów, to jest fantastyczne!
    ..Vlog fajny, lampki gwiazdki bardzo efektowen ;p

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej, życzę dużo zdrówka i dobrych chwil każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimowa Szkocja bardzo świąteczna, aż miło.
    nawet leniwa niedziela nie jest u Ciebie bezczynna:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda Szkocja zimą, szczególnie wieczorem przy tych świątecznych światełkach:) bardzo fajnie spędzona niedziela, uwielbiam takie spokojne dni, w których nie muszę się z niczym spieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo brakuje nam z mężem śniegu. Normalnie już byśmy w rakietach gdzieś chodzili.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkocja zimową porą wygląda niezwykle urokliwie i pięknie.
    Nie ma jak czas dal siebie- seriale, zabawa z kotem etc :-)
    Uroczy masz ten jumper team Rudolf :-)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, klimatyczne zdjęcia, śnieg i tak dalej, a pierwsze, co pomyślałam, patrząc na nie, że muszę sobie kupić zimowe buty ;D Gdzie się podział mój romantyzm?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny filmik i klimatyczne zdjęcia. Czuć święta w powietrzu!
    Pozdrawiam i zapraszam na Blogmas #swietasieodbeda

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam mieć czasem taki wolny dzień, gdzie mogę się lenić i robić wszystko to na co mam ochotę :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne świąteczne dekoracje, od razu humor się poprawia na taki widok :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak magicznie ślicznie! Jeju nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham zimowe krajobrazy <3 Ja śnieg w tym roku widziałam raz i to tylko przez chwilkę. Na co dzień pewnie nie byłabym zadowolona, ale na święta sprawiłby mi mnóstwo radochy :) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Klaro u mnie też śnieg był przez chwilę praktycznie, ale ja akurat nie tęsknię za nim:-). Podziwiam Twój dobór cytatów, czy najpierw znajdujesz cytat a pod niego temat, czy na odwrót? Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej jak czytam książki i cos ciekawego mi się spodoba to zapisuję cytat oraz autora. I często tak jest, że cytat ładnie zgrywa się z tematyką danego posta to go dodaje, ale najpierw wybieram cytat, a później pisze posta i jakoś tak samo się układa i zgrywa :)

      Usuń
  14. Bardzo lubię takie zimowe widoki i zdjęcia! :)

    Pozdrawiamy ❤
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kocham takie beztroskie chwile spędzone z moją Pusią. Tym bardziej, że w tygodniu nie zawsze mam czas, aby się z nią pokokosić.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy potrzebuje czasem takiego oddechu, lżejszego dnia z nicnierobieniem na pierwszym planie:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, zimowe zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że u Ciebie spadł śnieg dawno haha, u mnie spadł dopiero dziś,a jutro prawdopodnie już go nie będzie, bo się roztapia ;/ taka jednodniówka jak u Ciebie, oby na święta było tak ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. I u nas śnieżnie, ale bez zasp i mrozu. A szkoda, bo lubię taka prawdziwą zimę.
    Serdeczności zostawiam, zdrówka życząc😀🌼

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też dużo śniegu ^^ fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że u ciebie zaśnieżyło podobnie jak u mnie:) Jednak śnieg jest czymś, co ułatwia przetrwanie zimy :D
    Ja oglądam wręcz imitację ogniska w tle :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Biały puch to skarb i prezent:) A niestety coraz go mniej...

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !