czwartek, 20 maja 2021

Wiesz, Prosiaczku...miłość jest wtedy...kiedy kogoś lubimy...za bardzo.

A. A. Milne

Uwielbiam Kubusia Puchatka i pomimo tego, że przeczytałam go wiele razy to i tak wiem, że nie raz do niego wróce. Są takie bajki/lektury które można czytać bez końca i nigdy się nie znudza. Tak jak np. 'Mały Książę'.

Będziemy rodzicami, tak jestem w ciąży, co prawda dowiedzialam się dopiero w 6 tyg w Święta Wielkanocne. Ale jesteśmy szczęśliwi, oczywiście nie planowaliśmy tak szybko tworzyć rodziny, ale życie cały czas zaskakuje, a rok 2021 już przyniósł tyle dobrego, że jesteśmy pod ogromnym wrażeniem, a jeszcze się nie skończył. Aktualnie jestem w 14 tyg więc właśnie zaczelam drugi trymestr. Czas leci niesamowicie, narazie mieszkam jeszcze u siebie, ale w połowie czerwca bądź lipca przeprowadzam się do Mariusza. Już nie moge sie doczekać, fajnie będzie widzieć się każdego dnia, a nie tylko podczas weekendów. I będzie lepsza możliwość podróżowania bo zwykle weekendy mamy zaplanowane, a to kogoś urodziny, a tu spotkania z przyjaciółmi więc dla nas zostaje mało czasu. A co dopiero mówić o wycieczkach. 

Niespodzianka jak najbardziej się udała i w 50 urodziny mojej mamy ogłosiliśmy niespodzianke, że jestem w ciąży. Z racji tego,że byli również Mariusza rodzice to daliśmy im małe prezenty czyli małe buciki i zdjęcie skanu dzidziusia. Byli pozytywnie zaskoczeni, a Mariusza mama aż popłakała się ze szczęścia. I mamy super pamiątkę, bo poprosiłam mojego brata żeby nagrywał. 

Skan był dla nas bardzo ekstytujacy i oboje się popłakaliśmy jak dzidziuś zaczal ruszać nóżkami, niesamowity widok, za 2 tyg idziemy na prywatny skan to wtedy dowiemy się czy mamy dziewczynke czy chłopca. Choć ja czuję, że to będzie Maja, ba od kwietnia ja tak nazywamy nawet jak Mariusz mówi do brzuszka czy pyta się czy u nas wszystko w porządku to zawsze mówi Maja. Więc będzie śmiesznie jak jednak mamy chłopca. Mój brzuszek coraz bardziej widać i dużo osób jest w szoku, że tak szybko mi się pojawił, bo wiem że u niektórych widoczny jest dopiero w 5/6 miesiącu, a u mnie był już w 3. Może jak pogoda nam się poprawi to wybierzemy się na małą zdjęciowa sesje w towarzystwie samowyzwalacza 😂


15 komentarzy:

  1. Nie pozostaje mi nic innego jak jeszcze raz złożyć gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Zdrówka i szczęścia :)
    Też bardzo szybko był u mnie widoczny brzuszek. Od czwartego/piątego miesiąca już nie byłam w stanie w żaden sposób go schować, nawet pod luźną sukienką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wiadomość! Serdecznie gratuluję i oczywiście będę trzymać kciuki za szczęśliwe rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Was, pozdrawiam całą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ..Kochana Klaro, gratuluję i ogromnie się cieszę, to cudownie, że będziecie mieli dzieciątko ❤️
    .. z całego serca życzę Ci tzn. Wam, jak najwięcej cudownych chwil, pełnych radości i szczęścia ❣️

    - pozdrawiam najserdeczniej ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow kochana gratuluje cieszę się Twoim ( Waszym) szczęściem . Ładny brzuszek 🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita wiadomość, wiosenna niespodzianka!
    Faktycznie brzuszek spory, maluch też, więc pewnie będzie silny i zdrowy!
    Zdrówka i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna wiadomość, gratuluję serdecznie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Klaro serdecznie gratuluję, co prawda ja nie widzę nic na zdjęciu USG ale to nic :-) cieszę się razem z Tobą. Uważaj na siebie i dbaj o siebie!
    Ps. Jestem ciekawa jak się czujesz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale niespodzianka na święta:) Życzę by wspólne życie obfitowało w radości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubuś puchatek to jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa. Mam do niej ogromny sentyment i do tej pory czasem do nie wracam :)

    Już Ci to pisałam przez instagrama, ale powiem jeszcze raz: serdecznie Wam gratuluję :) Niech się zdrowo rozwija.
    U mnie też brzuch było widać bardzo szybko. To na prawdę bardzo indywidualna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, radosna wiadomość- gratulacje dla rodziców🤰🏼💝
    Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wszelkiej pomyślności😃🍀🌺🌞💛

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju jakie cudowne wieści:) będziesz mamusia:) super sprawa, gratuluję Wam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Kubusia Puchatka i Małego księcia <3

    Zostaje mi tylko Wam pogratulować i życzyć dużo zdrowia oraz miłości

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !