środa, 30 czerwca 2021

Nic nie jest w życiu proste, ale trzeba uczynić wszytko, aby takim było. Cieszyć się z tego co mamy, a nie zastanawiać nad tym, co jeszcze powinniśmy mieć".

 Anna H. Niemczynow


Jak dobrze dodać posty z laptopa, a nie z telefonu. Wreszcie mogę ustawić rozmiar zdjęć, który chce. Zmienić tekst i wszystko wygląda lepiej i od razu jest przejrzyście.

W tym tygodniu powinnam być w Polsce... Ale niestety odwołali mój powrotny lot, więc nie chciałam ryzykować, a tym bardziej utknąć w Polsce tym bardziej, że w poniedziałek wracam do mojego przedszkola po urlopie. Na szczęście nie nastawiałam się bardzo, więc nie miałam rozczarowania. Wiadomo chciałam bardzo polecieć bo w tamtym roku też pandemia pokrzyżowała moje plany, więc w Polsce byłam dwa lata temu, ale mam nadzieję, że może w następnym roku już będzie w miare normalne podróżowanie i polecimy we 3 bo już nasz dzidziuś będzie na świecie.

Pogoda w Szkocji jest niesamowita, każdego dnia mamy słońce i ponad 24/25 stopni z czego się ogromnie cieszę, bo mogę jeść śniadanko w ogrodzie, potem czytać książki i relaksować się. W tamtym tygodniu wróciłam do nagrywania więc na dole wstawię Wam mój filmik z yt. A w następnym poście myślę, że będzie już kolejny filmik bo od poniedziałku nagrywam i już mam wystarczająco materiału.

Jutro jedziemy na urodzinową 30 do Dominika, w piątek jedziemy do Safarii, a w sobotę mamy urodziny chrześnicy Mariusza, więc praktycznie każdy dzień mamy zajęty i cieszę się bo wykorzystujemy pogodę jak i również spontanicznie jeździmy na wycieczki tak jak wczoraj wybraliśmy się nad ocean jak Mariusz wrócił z pracy i mogliśmy spacerować po piasku i po wodzie 5 km. 

A dziś zapraszam Was na drugą część przepięknej plaży i morza w Szkocji :)









Klara

19 komentarzy:

  1. trzeba korzystać z tej pięknej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  2. W o w, tam jest bosko, przecudnie! ..filmik jest obłędny :) ..zdjęcia są po prostu niesamowite, zjawiskowe ❤
    ..Klaro, tryskasz miłością i szczęściem - fantastycznie! .. cieszę się bardzo, wspaniale Cię widzieć, taką promienną, radosną i spokojną - cudownie! :)

    - pozdrawiam cieplutko i życzę, aby ta Wasza idylla trwała do końca świata i jeszcze dłużej ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście piękne pogoda 😁 Sporo się u Ciebie dzieje . Szkoda ze tak z tym lotem jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podróżowanie jest obecnie bardzo utrudnione i szkoda, że nie dotarłaś do Polski, ale i tak spędzasz cudowne chwile. Co jeszcze ważniejsze, umiesz się nimi cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie tam tak pięknie, że nie musicie wybywać w egzotyczne kraje.
    Atrakcji towarzyskich wam nie brakuje i dobrze, taki wakacyjny czas trzeba dobrze wykorzystać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, kolor nieba jak na południu Europy :) podróże samolotem to teraz ruletka, mnie też odwołali lot do Meksyku, na szczęście dwa dni później się udało :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta Szkocja to przepiękny kraj:) zakochuję się w nim coraz bardziej z każdym Twoim postem:D a jak to się stało w ogóle, że tu się znalazłaś? Bo nie pamiętam czy czytałam o tym posta:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej mamy brat rodzony zaproponował nam tu wyjazd bo już kilka lat tu mieszkał, znalazł nam mieszkanie do wynajęcia blisko siebie i przeprowadziliśmy się tu na stałe i w tym roku minie nam 8 lat jak tu jesteśmy :)

      Usuń
  8. Piękna plaża i morze :D Zatem życzę udanych imprez :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia:) Chciałabym się kiedyś wybrać na taką piękną plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrzeże przepiękne.
    Oj z tymi podrózami to teraz nie jest lekko- sama czekam na moment, aby odwiedzić moich bliskich w UK <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wolę dodawać notatki z laptopa, chociażby ze względu na łatwość w samym pisaniu tekstu. Piękne macie lato w Szkocji i korzystajcie z niego ile możecie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety pandemia wielu z nas pokrzyżowała plany... Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. p.s. Prawdopodobnie nie działają powiadomienia o nowych postach z blogów zamkniętych. Informuję zatem, że wczoraj opublikowałam nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  14. Plaża i wejście na plażę wygląda podobnie jak u nas nad Bałtykiem, ale morze u Ciebie bezkresne i łagodne ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachodzę w głowę, jak wiele wysiłku ludzie wkladają w znajdowanie miejsc wyjątkowych i sa nimi tak bardzo zachwyceni . Ja zachwycam się miejscami które dane mi jest odwiedzić i nie dlatego ,że konkurują a dlatego ,że dany mi jest czas by mogła się nimi cieszyć.Niedawno na strumyku leśnym zrobiłam z patyków kaskadę i była o milion razy piekniejsza i radości dawała więcej niźli "najpiekniejsze wodospady świata ". To była moja prywatna kaskada i mój prywatny świat i nie podziele się zdjęciami bo nic dwa razy nie daje jednakowego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój własny przepis na szczęście :) Jedni wola się zachwycać krajobrazami, a innym do szczęścia wystarczy rzeka blisko domu. Ja uwielbiam podróże i nie wyobrażać sobie bez nich życia.

      Usuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !