wtorek, 22 czerwca 2021

Pracuję na ten uśmiech. Szczęście nie jest darem niebios ani dziełem przypadku. Szczęście to decyzja.

Anna H. Niemczynow 

U mnie wszystko w porządku, jestem już w 19 tygodniu więc czas leci bardzo szybko. W piątek przeprowadzilam się do mojego chłopaka i moje marzenie o mieszkaniu w domku i posiadaniu własnego ogródka zostalo spełnione. Bardzo się cieszę bo akurat na letnie miesiące pogoda w Szkocji zapowiada się bardzo ładna więc teraz nie tylko w weekendy ale i na tygodniu po pracy będę mogła relaksować się z książką na kocyku bądź na krześle, a jak Mariusz wymyśli gdzie można powiesić mój hamak to będę sobie leżec na środku ogrodu i odpoczywac.

Ciąża na szczęście mi nie doskwiera, pracuje nadal w przedszkolu, codziennie chodzę po pracy na 5km spacery bo jak jest ładna pogoda to wolę się przejść na pociąg niż jechać autobusem gdzie trasa różni się koło 5/10 min wiec wole dojechać do domu później, ale się przejść i w międzyczasie łapać pokemony (tak, Mariusz mnie wkręcił w tą gierkę i nawet jak byliśmy nad morzem to chwilke razem lapalismy pokemony, więc mamy zabawę i kolejne wspólne zainteresowanie).

W piątek dowiemy się jaka jest płeć naszego dzidziusia, a w sobotę robimy rodzinnego grilla i wtedy ogłosimy tą wiadomość. Już nie mozemy się doczekać jak znów zobaczymy naszego maluszka i tym razem posłuchamy bicia jej/jego serca.

Niestety mój wyjazd do Polski w jedną stronę został odwołany więc zostaje w Szkocji i cieszę się, że Mariusz pracuje do 14 jak będę mieć tydzień wolnego bo będziemy mieć szanse spędzić razem czas i jak będzie ładna pogoda to na pewno się wybierzemy na jakieś wycieczki i małe wakacje w Szkocji :)

A dziś zapraszam Was na zdjęcia z mojego aparatu, które robił mój brat. Mamy cudowna pamiątkę, a plaża i morze wygląda niczym jak w Hiszpanii. I kto by powiedzial, że takie niezwykle miejsce jest tylko 2.5 godizny od nas autkiem.


15 komentarzy:

  1. ..cudowny post Klaro, zdjęcia bajecznie piękne! ..razem wyglądacie przecudnie, szczęście i radość z Was po prostu kipi, to jest fantastyczne! ..ogromnie się cieszę, że jesteś przepełniona miłością, pełna radości, szczęśliwa i wszystko się układa wspaniale <3

    - ściskam najserdeczmiej, życzę Wam zdrówka i samych cudowności! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s.
      Klaro 'ciąża Ci służy', bo wyglądasz prześlicznie, po prostu zjawiskowo <3

      Usuń
  2. Klaro cieszę się że wszystko Ci się układa i czujesz się dobrze. Zdjęcia śliczne a Ty kwitniesz;-) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz się chwilką, cieszcie się sobą-powodzenia💕😊
    Pozdrawiam serdecznie🌸🌞🍒💛😀

    OdpowiedzUsuń
  4. W tych kapeluszach wyglądacie bardzo wakacyjnie:-)
    Wszelkiego dobra i codziennej radości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Fajnie, że macie wspólne zainteresowanie grą :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi zadrgało w sercu jak zobaczyłam Was na zdjęciach. To chyba będzie TO. ;)
    p.s. wysłałam Ci zaproszenie na maila, powiedz mi czy wszystko działa.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i trzymam Za Was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak cudnie, gdy marzenia się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, aż miło popatrzeć na tak szczęśliwą parę😊 Fajnie, że spełniło się Twoje marzenie o mieszkaniu u domku z własnym ogródkiem😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko się układa, czujesz się dobrze, spełniasz marzenia... oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Cudownie jest gdy wszystko się układa! Piękne zdjęcia, wyglądacie razem tak pięknie i radośnie :) Życzę wam wszystkiego co najlepsze! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ od Ciebie promieniuje szczęście. Cudownie, cieszę się razem z Wami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka z Was piękna para:) i brzusio już dobrze widoczny:D stawiam na dziewczynkę^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile i Ciebie nowości. Dawno nie zaglądałam a tu wszystko nowe. Nowy chłopak, nowe Życie i nowy dom. Powodzenia w każdej nowości :)))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !