piątek, 9 marca 2012

Recenzja szamponu aqua light PANTENE ;)

Jeszcze nigdy nie recenzowałam żadnego produktu, więc dzisiaj zrobię to po raz pierwszy, bo przecież kiedyś trzeba ;D  Niedawno w drogerii Rossmann zakupiłam szampon Aqua Light z PANTENE ;) Szczerze powiedziawszy do zakupu zachęciła mnie reklama, a potem w sklepie przyjemny zapach.


Plusy :
* przyjemny zapach
* wygodne opakowanie, dzięki któremu widać ile szamponu nam zostało
* przezroczysta konsystencja
*łatwo się pieni, nie trzeba nakładać go dużo
*łatwo się spłukuje 
*nie obciąża włosów
* po umyciu i wysuszeniu włosy są gładkie i miękkie,
 a nie sztywne i napuszone jak po użyciu innych szamponów
* nie splątuje włosów, dla mnie to jest ogromną zaletą, ponieważ bardzo często miałam problemy z rozczesywaniem
*po tym szamponie moje włosy nie elektryzują się 





Minusy :
*na chwilę obecną brak


 Używam go bez odżywki i spełnia wszystkie moje oczekiwania. Oczywiście, że go polecam.
Cena : ok. od 13-17 zł /za 400 ml


Jeśli macie jakieś pytania dot. tego produktu to śmiało piszcie ;)
Klara.
 


6 komentarzy:

  1. dobra recenzja jak na pierwszy raz :)
    moze zakupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go i mogę potwierdzić, że jest dobry. :)
    Włosy po nim są miłe i lekkie!
    Zapraszam na mój blog oraz do komentowania. <3
    Pozdrawiam! :*
    Ps. obserwujemy? ;)

    http://czesc-lubie-cie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tego szamponu, jestem wierna Dove - przede wszystkim odzywką. :) Choć kiedyś faktycznie lubiłam firmę Pantene..
    Jeżeli masz ochotę zapraszam w wolnej chwili do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już obserwuję. :))
    Świetny blog naprawdę. :) I nagłówek fajny! Będę do Ciebie wpadać i komentować, zapraszam także do zaglądania do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem tego szamponu i chyba mnie przekonałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !