czwartek, 4 października 2012

Niebo

Ten tydzień jest świetny. Jeszcze się nie skończył , ale już mogę powiedzieć że to najluźniejszy tydzień w całym roku szkolnym (nie tylko tym, ale poprzednich także). Dzisiaj mam na 11.30 (czwartek), bo więcej nauczycieli nie ma. I kończę o 13.30 :) Przeżyć trzeba tylko matmę i niemiecki i będzie wolne. Jutro mam sprawdzian z angielskiego, ale to będzie dopiero 2 sprawdzian w tym tygodniu.
To zdjęcie jest sfotografowane przez Sylwię, wstawiam je tutaj bo wyraziła na to zgodę i podsunęła mi pomysł, żeby je tu wstawić ;*



Klara

7 komentarzy:

  1. Ja jak chodziłam do szkoły i miałam np. tylko dwie lekcje danego dnia to bywało tak, że nie szłam wcale do szkoły:p Tak, tak..jestem mały leniuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Leenie! ;d Ładne niebo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie przepiękne! Tylko siedzieć i się wpatrywać!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe niebo..
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    buziaki;);*
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !