piątek, 21 lutego 2014

Szczęśliwi Ci, którzy widzą piękno w miejscach zwyklych, tam gdzie inni niczego nie widzą. Wszystko jest piękne, wystarczy tylko umieć dobrze spojrzeć.

Camillie Pisarro

Fotografowanie labędzi i innych zwierzątek sprawia mi ogromną przyjemność i frajdę. Moglabym siedzieć godzinami nad jeziorem i obserwować jak plywają, jak smiesznie robią różne rzeczy. Uwielbiam je, są bardzo piękne. Niedawno zdalam sobie sprawę, że są moimi ulubieńcami, mam bardzo dużo ich zdjęć, co też mogliście zauważyć na moim blogu. 
Zawsze mnie czymś zaskakują.

A dziś pewna historyjka, mam nadzieję, że nie będzie nudna mimo, że zdjecia wykonane są na jednakowym tle ;)


Moja modelka, która dzielnie pozowala :)


 zdjęcie pt " Pomocy, topię się " 
 "-taka jestem rozciągnięta"
uklon i "dziękuje państwu"

Klara

21 komentarzy:

  1. piękne są łabędzie! ale słyszałam, że lubią dziobać ludzi :(

    niby chce rzucić, właśnie z tą dziewczyną rozmawiałam, powiedziała, że znowu ponad tydzień nie palił, ale to wciąż mało :/ moim zdaniem sam sobie z tym nie poradzić, chociaż tyle, że poczytała o tym jakieś artykuły i już wie z czym się to je :/

    to nie jest takie łatwe, ona go nie zostawi, kocha go, są zaręczeni, będę pewnie wkrótce planować ślub, poza tym naprawdę się im dobrze układa, poza tym gównem, wiem, że dla niej niestety to wciąż za słaby argument, by go zostawić

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na moje allegro :) http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=33332417

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała modelka! świetna współpraca! :D
    Zapraszam na mojego bloga, którego prowadzę od niedawna, ale mam nadzieję, ze Cię zainteresuje. Buziaki! http://claudii-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę fajnie te zdjęcia wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam za nieobecność ;)
    ale jaja.. widzę masz pasję, dla mnie coś takiego to właśnie pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjęcie przepiękne! pozdrawiam:*))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)

    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer Salon Elite w wybranym przez siebie kolorze! Link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za zaproszenie, ale jestem już szczęśliwą posiadaczką Tangle Teezer <3

      Usuń
  8. Jaki spektakl :) Trafiła Ci się dobra modelka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia ! Mi rzadko kiedy udaje się zrobić dobre ujęcia ptakom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te zdjęcia! Widać że lubią pozować, przez co zdjęcia są takie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna modelka :)
    mądre słowa w tytule :D

    OdpowiedzUsuń
  12. na ostatnim wyglada jakby stał na wodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia :) I jak blisko piękna modelka dała się sfotografować :) Ostatnie zdjęcie super jest!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !