sobota, 3 czerwca 2017

Zmuszaj się do przekraczania własnych granic. Nie spoczywaj na laurach.

Jojo Moyes- Zanim się pojawiłeś

Wczoraj był mój wielki dzień, bo pierwszy raz w moim życiu wsiadłam za kółko, w sumie zmusił mnie do tego Sebuś, który niespodziewanie zatrzymał się i "będziesz prowadzić auto", ja oczywiście byłam w wielkim szoku, myślałam, że żartuje a tu jednak nie. Byłam więcej jak przerażona, nigdy nie wyobrażałam sobie siebie jako kierowcę, bycie pasażerem jak najbardziej mi odpowiada. W sumie zrobiłam kółko jak na pierwszy raz to całkiem nieźle i ani razu nie zgasło mi auto, więc chyba dobrze. Ale pewnie dlatego, że mam takiego dobrego intruktora, także pierwsze koty za płoty :)

Nie przedłużając, witam wszystkich w czerwcu i zapraszam na majowe podsumowanie :)

Przeczytanych książek : 9


Krótko o książkach :

1. Magia Olewania : Szczerze, to rozczarowałam się tą książką, nic nowego się z niej nie dowiedziałam, a ćwiczenia wydały mi się takie nudne, więc nawet ich nie robiłam. Plusem było to, że szybko ją się czyta,

2. Szczęście za progiem : prosta, obyczajówka, bez rewelacji, ale przyjemnie się ją czytało

3. Dlaczego mężczyźni kochają zołzy : książkę, kilka lat temu już czytałam, pisana bardzo żartobliwym językiem i można się pośmiać, sięgnęłam po nią, bo to miało być rzekomo wydanie uzupełnione, ale jakoś nie dostrzegłam dodatkowych rozdziałów.

4. Niespełniona obietnica : bardzo ciekawa książka, opowieść o dziewczynie która wyjechała do Norwegii i opisuje jak wygląda prawdziwe życie na obczyźnie

5. Zapisane w wodzie :  według mnie daleko tej książce do thrilleru, fakt czasami trzyma w napięciu, ale myślałam, że będzie fajniejsza i będzie się więcej w niej działo, pierwsza książka tej autorki którą przeczytałam

6. Cześć co słychać : książka, bardzo mi się spodobała, dużo wątków,  dosyć ciekawa fabuła i wiele razy zostałam zaskoczona dokąd zmierza, szczególnie spodobały mi się listy, które były dołączone do niektórych rozdziałów

7. Ucieczka : o kobiecie, która zniknęła bez śladu, świetna fabuła

8. W dżungli codzienności : lubię wracać do starszych książek, tej autorki, bardzo przyjemnie się czyta, szczególnie załączone tam listy i odpowiedzi

9. Do trzech razy śmierć : zachwycona "Jak Cię zabić kochanie' sięgnęłam po tą książkę, niestety rozczarowałam się, gdyż było za dużo bohaterów i nie mogłam złapać kto i dlaczego, pomimo tego dosyć wciągająca

Fitness/ Sport

Maj był dobrym miesiącem sportowym, czasami udało mi się dwa razy dziennie poćwiczyć, więc jestem zadowolona. A statystyki z rolek, biegania i roweru przedstawiają się tak :


Wycieczki

Wizyta w Safarii :)
 pierwszy raz jadłam takie lody :)

Spontaniczna wycieczka

Koncert Iron Maiden

Rouken Glen Park


Devil's pulpit



Klara

14 komentarzy:

  1. Sporo przeczytałaś - podziwiam :)
    Zdjęcia z safari były rewelacyjne :) Oglądałam i podziwiałam, także te z wyprawy bardzo mi się podobały :)
    Mam nadzieję, że i w czerwcu uraczysz nas pięknymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Będą też również z Polski, bo wybieram się na dwa tygodnie i będę odkrywać piękne polskie krajobrazy.

      Usuń
  2. Liczyłam,że ta książka Magia olewania będzie fajna,ale skoro nudna to sobie odpuszczę :)
    Piękne te majowe wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi udało się przeczytać tylko 5 książek w maju :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z powyższych książek, zwykle czytam historyczne ;-) Lody wyglądają zabawnie, to dla jednej osoby czy może pary? Piekne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawiła mnie książka "Magia olewania".
    Dotychczas go nie znałam. Spotkałam się z nią po raz pierwszy niedawno.
    Ciekawy co bym o niej sądziła.
    Cytat z początku - ekstra. Podpisuję się pod tym!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi ja pamiętam jak pierwszy raz usiadłam za kółko oj ziało się wtedy działo:) A te lody fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm.... narobiłaś mi ochoty na lody

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładną liczbę książek przeczytałaś.
    Zdjęcia jak zawsze świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. ile książek przeczytanych :o podziwiam :D
    a jazda autem jest super, tez się bałam na początku a teraz śmigam :D

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo ich przeczytałaś, ja na razie nie mam czasu. ^^ Ale powrócę do formy niedługo. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ciekawy ten maj :)
    Tyle wycieczek, fajna sprawa!
    Z książkami też ładnie poleciałaś, gratuluję! Zapisane w Wodzie widziałam ten tytuł na promocji w Biedronce, ale jakoś nie mogłam sie przekonać ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam się gapię na zdjęcia i nie mogę przestać:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega pozytywne zdjęcia i lody mniam...
    Książki- konkretnie się wypowiedzialaś, jak lubię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !