środa, 4 marca 2020

Dziś możesz mieć bardzo zły dzień, ale jutro może przyjśc najpiękniejszy dzień w Twoim życiu.

Mia Sheridan 

Tydzień zaczął się cudownie. W poniedziałek okazało się, że wygrałam matę do ćwiczeń, we wtorek wyszło pierwsze od miesiaca słońce, a dziś wybrałam się po przedszkolu z mężem do parku zachwycac sie piękną szkocką wiosną. 

Uwielbiam ten czas, gdy przyroda budzi się do życia, a w raz z nią ja nabieram pozytywnego nastroju i wielkiej chęci do wszystkiego. Bardzo lubię jak na dworze śpiewają ptaki, choć jest mroźne powietrze, to słoneczko pięknie grzeje, do tego niebieskie niebo i już jest idealnie. Mam nadzieje, że już tak zostanie, bo chcę zachwycać się tą piękną pogodą, 'odkurzyć' moją hulajnogę jak i róznież rolki i pośmigać w świat. Bardzo brakuje mi tych wypraw, więc mam nadzieję, że najpóźniej w następnym tygodniu będę mogła wyjść na dwór w bluzie albo w bezrękawniku i aktywnie spędzać czas.

Za równe dwa tygodnie przylatują do nas w odwiedziny koledzy Sebka, więc czeka mnie kilka dni tylko w męskim towarzystwie, ale cieszę się, bo będziemy mogli sobie podrózować i jak będę miećc caly dzien wolny z przedzkola czyli piątek to pojedziemy na szkocką wyspę na cały dzień, wiec będzie ekstytujący czas. 

Nie przedłużając pokaże Wam wiosnę moimi oczami. Mam nadzieję, że niebawem wybiore się do innego parku i będę mogła Wam pokazać zupełnie inny klimat i kwiaty. Moim ulubieńcem jest ostatnie zdjęcie.






Klara

17 komentarzy:

  1. wszystkie zdjęcia są wyjątkowo wiosennie! niech już będzie ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać takich widoków w swojej okolicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ..fantastycznie, same pozytywne wiadomości :) ..wiosna i piękne słoneczko to dawka cudownej energii! ..prześliczne zdjęcia kwiatków, śliczne kolory zachwycają ;)

    - pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s
      .. a mój faworyt to 2 zdjęcie od dołu ;)

      Usuń
  4. Również uwielbiam wiosnę. W moim okolicznym parku jeszcze nie jest tak pięknie, ale pewnie już nie długo :).
    O właśnie jakiś ptaszek zaśpiewał mi pod oknem, na prawdę czuć już wiosnę :D
    Całuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie i kolorów tyle i humor Ci dopisuje, więc wszystko super.
    Baw się dobrze:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już tak wiosennie, powoli zaczynam grzebać w ziemi. Chce się żyć :-) Optymistycznie rzecz ujmując, przed nami 8 miesięcy ciepła i świecącego jasno słońca.

    OdpowiedzUsuń
  8. No cudowna jesteś, nigdy o tym nie zapominaj. Cudownie mi się czyta, o zachwycie, o wdzięczności. :) Zdjęcia i to wszystkie są super bombowo piękne i idealnie oddają magię wiosny! Pozdrawiam droga Klaro. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zbieram naklejki w pobliskim markecie, bo chcę je wymienić na matę do ćwiczeń. :D

    Zimną też ptaki śpiewają. :) Teraz jest idealna pogoda na rolki itp. Prawie codziennie chodzę, mimo że nieco mroźnie, ale to nawet lepiej, bo organizm się hartuje. :)

    A moim ulubieńcem jest drugie zdjęcie od góry. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dziś też poczułam wiosnę i od razu humor lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej ;) ja wczoraj widziałam piękne krokusy i od razu się robi ciepłej na sercu. Czekam Na wiosnę z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. PRzecudnie u ciebie. U mnie pada. Czekam na takie widoki. Przebiśniegi...
    Przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Męskie grono też jest spoko, a tym bardziej podróże:) Zapowiada Ci się super czas i oby taki był, tego Ci życzę! Co do zdjęć - super ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wiosnę! Wczoraj wracając do domu autobusem zauważyłam, że wychodzą już z ziemi krokusy i aż serce mi się uradowało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój tydzień był wyjątkowo kiepski, więc przycupnę tu i jak komar czy inny wampir nasycę się kapkę pozytywną energią. I pięknymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie powiedziane ;) dokładnie tak wszystko się szybko zmienia ;) ;)
    Uuuuu super .
    Wszystkiego najlepszego dzisiaj ;) Jak spędzasz ten dzionek ?

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !