niedziela, 3 stycznia 2021

Ludzie są dokładnie tak szcześliwi, jak myślą, że są.

 Abraham Lincoln


Witam Was w Nowym Roku i na początku chciałabym Wam złożyć krótkie życzenia :
Dużo radości, ogromu zdrowia, uśmiechu na twarzy każdego dnia, prawdziwych przyjaciół, spełnienia wszystkich marzeń, realizacji celów i żebyście umieli cieszyć się z prostych rzeczy i nie uzależniali swojego szczęścia i samopoczucia od innych osób. Każdy z nas jest wyjątkowy i niepowtarzalny i każdy z nas ma wybór jak przeżyje swoje życie oraz jakie decyzje będzie podejmować. Życzę Wam odwagi, wychodzenia z własnej strefy komfortu, pewności siebie i zawsze podążajcie własną ścieżką :)

Sylwester w tym roku był zupełnie inny niż co roku, bo spędziłam go z moją mamą, bratem, Garfieldem i Oro więc było zabawnie i ciekawie było obserwować jak zwierzaki sie wąchaja i regagują na siebie. Sebek zażyczył sobie 'wolnej chaty' więc cieszę się, że moja mama mieszka w tym samym mieście co ja, więc mogłam do niej pojechać taksowką z Garfieldem. Sylwester spędziliśmy spokojnie i oczywiście nadal nie legalnie bo u mnie w Szkocji nadal nie można sie spotykać po domach i raczej prędko nie zniosą tej restrykcji. Obejrzeliśmy kabarety, O mnie się nie martw i kilka odcinków Ania, nie Anna który bardzo nam się podobał. Szkoda, że wszystkie planszowki zostały u mnie w domu bo pewnie jeszcze bysmy w cos pograli. 

A wczoraj wybrałam się z mojej mamy koleżanką, jej dorosłym synem, moją mamą i bratem do Ogrodu Botanicznego w Edinburgu,który był podświetlany. I powiem Wam czułam się jak w bajce, było magicznie i jeszcze był prawdziwy zimowy klimat bo udało nam się trafić na śnieg. Poznałam nowego kolegę i powiem Wam, że nie pamiętam kiedy ostatnio tak się uśmiałam i jeszcze do tego żartowałam jak wczoraj. Był bardzo pozytywny klimat, bardzo naturalnie i przezabawnie. On coś zaczynal, a ja kończyłam albo odwrotnie. Fajnie było komentowac różne rzeczy albo wymyślać różne historie.
Śmiesznie też było jak jechaliśmy przez autostradę i Mariusz prowadził i były bachołki i w pewnym momencie 'Ale mam ochotę w nie wjechać' , a ja siedziałam z przodu i odpowiedzialam ' dawaj, będzie zabawa i efekt domino', a jego mama 'Nie podpuszczaj go i nie sprowadzaj na złą drogę' dalej jak przypomnę sobie te akcje to nadal mnie śmieszy.
Albo mój brat zamiast iść w ogrodzie botanicznym do łazienki, po drodze były trzy to nie poszedł, a potem jak wracaliśmy i prawie byliśmy przy autostradzie 'Czy dałoby radę się gdzieś zatrzymać, siku mi się chce' i każdy śmiech. Oczywiście udało się znaleźć osiedle i mały lasek, więc toalet do wyboru, do koloru. Oczywiście wjechaliśmy na autostradę, a 10 minut później stacja benzynowa i każdy w śmiech, potem Mariusz się spytał, czy ktoś chce do toalety, ja poczekałam jak przejedziemy i jak w kabarecie 'ja chce' (oczywiście na żarty) ale oczywiście znów było śmiesznie.

Zapraszam Was na zdjęcia z ogrodu botanicznego, a na dole na Sylwestrowo-Noworoczny vlog :) Koło czwartku postaram się wstawić nowego posta i na pewno do tego czasu zmontuje fimik z ogrodu botanicznego żeby Wam wstawić tu link.







Klara 

19 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, mega klimatyczne❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, bardzo mądry cytat, fakt tak na prawdę wiele od nas samych zależy. Widzę, że miałaś dobry czas, i tak trzymaj! Podobno teraz wiele ogrodów botanicznych jest podświetlanych i ma to nieziemski urok, no ale z powodów korono i nie tylko się nie wybieram.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. ..uwielbiam Cię czytać Klaro .. dziękuję za cudowne życzenia, które odwzajemniam z ogromną przyjemnoscią 💖
    Twój wspaniały optymizm i pogodne usposobienie jest fantastyczne i cudownie się udziela
    .. zawsze to mówię, to co pięknie napisałaś, kążdy z nas jest inny 'jest wyjątkowy i niepowtarzalny' i to jest niezwykłe i fajne ;)
    ..cytat jest trafny, bo to czym się nasycamy, karmimy duszę pozostaje w nas..
    ..zdjęcia są przecudne, bajkowe wodoki w ogrodzie wyglądają niesamowite i vlog jest super :)

    - pozdrawiam cieplutko Klaro i jeszcze raz życzę Tobie i Twoim Bliskim wszystkiego 'Naj' w Nowym Roku 2021, ogrom zdrówka, moc radości, szczęścia i miłości każdego dnia ❣️ 💞 ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe życzenia! Dziękuję i wzajemnie!
    Zdjęciami zrobiłaś nam wielką przyjemność, a choinka z sanek jest boska!
    Dobrego roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega, pięknie to wszystko wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się uśmiałam, czytając o Waszych przygodach na autostradzie !
    Iluminacje świetlne - bardzo ładne i pomysłowe oraz takie inne niż wszystkie.
    Lubię patrzeć na sypiący śnieg. Dziś u mnie sypie cały czas - nawet dosyć mocno. Szkoda tylko , że jest +2 st. C i za chwilę zrobi się z tego chlapa.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo pogody ducha w Nowym Roku 2021 !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku;) śliczne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nawet nie chce pisać jaki miałam Sylwester.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie w tym ogrodzie. Ja w tym roku też spędziłm Sylwestra kameralnie ;) Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pozytywne z Was szalone ludki :D ten kolega mnie ciekawi, fajnie że taki dobry kontakt złapaliście ze sobą:) vloga obejrzałam, kotełek jest mega uroczy, chętnie bym go wymiziała:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale tam było magicznie! Klimatyczne zdjecia. Cieszę się, że spędziłaś tak fajnie czas. Oby więcej takich chwil!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne, klimatyczne zdjęcia!
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się uśmiałam czytając - oczywiście w pozytywnym znaczeniu . Trzeba myśleć pozytywnie, bo życie to ciągła niespodzianka . Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Udana wyprawa e dobrym towarzystwie - super :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie, zdjęcia jak z bajki. Musi tam być niesamowicie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście bajeczny ten ogród :)

    Wszystkiego naj naj naj w nowym roku! Niech będzie milion razy lepszy od poprzednika :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Klaro,

    Dobrze, że Twoja mama blisko mieszka i masz jak to piszą " pod ręką".
    Wyprawa widze udana :-) Zdjęcia przepiękne i wierzę ,że toatlnie oddają tego ajk to wygląda niesamowicie "na żywo"

    Życzę Ci cudownego weekendu. Trzymaj się cieplutko.
    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać bo wydajesz sie być niesamowicie dobrą , ciepła , szczerą i kochaną osóbką .

    xx
    Karo

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !