wtorek, 20 lipca 2021

Szczęście nie jest ani dziełem przypadku, ani darem bogów, szczęście to coś, co każdy z nas musi wypracować dla samego siebie.

 Anna H. Niemczynow


Weekend nad morzem w zupełnie innej części Szkocji był cudowny, plaża ze zdjęć, które widziałam w google na żywo robiła jeszcze lepsze wrażenie i myślę, że jakbym miała się przeprowadzać nad morze to wybrałabym Lossiemouth. Piękna biała plaża, cudowne fale, a nawet mini burza piaskow, bardzo ciekawe uczucie być pobitym przez piasek po nogach, nigdy takiego czegoś nie przeżyłam. Mieliśmy małą przygodę bo dzień przed wyjazdem dowiedziałam się, że most którym przechodzi się przez rzekę na plażę jest od ponad roku zamknięty i nie ma przejścia, na szczęście znalazłam zdjęcia, gdzie jak jest odpływ to można przejść na drugą stronę i właśnie tak zrobiliśmy. Pojechaliśmy tam z rana i udało nam się trafić, że była mała rzeczka więc po niej normalnie przeszlismy na druga strone. Na szczescie woda nie była zimna więc przyjemnie sie szło.

Oczywiście przygód nie zabrakło. W połowie dnia dostałam wiadomość od przedszkolanki, że jedna z praktykantek ma pozytywnego koronawirusa i musiala udac sie na dokładniejsze testy, poinformowała mnie wczesniej dlatego, ze jestem w ciazy. A w niedziele dostałam informacje, że wszystkie osoby z które miały kontakt z ta dziewczyna ida na izolacje na 10 dni. Więc bardzo fajnie się złozyło, bo mój chłopak ma dwa tygodnie urlopu więc spędzimy ten czas razem. Narazie testow nie musze robic, czekam na jakas informacje z przedzkola,ale na szczescie dobrze sie czuje, nie mam żadnych objawów więc dosc mozliwe że tylko ta dziewczyna ma koronawirusa.

Pogoda w Szkocji jest rewelacyjna, w tym roku jest najpiękniejsze i najcieplejsze lato od 8 lat jak tu jestem. Mamy w planach jeszcze kilka miejsc i na pewno w tym tygodniu się gdzieś wybierzemy. Bardzo się cieszę, że Mariusz lubi podróżować i nie robi mu różnicy czy jedziemy godzinę w jedną stronę, czy jak ostatnio 4. I tak można zwiedzać Szkocje i na pewno kiedyś jak sytuacja się poprawi to wybierzemy się na jakieś zagraniczne podróże. A tymczasem cieszymy się szkockimi wyprawami i planujemy kolejne.

Pierwsza część naszego weekendowego wyjazdu, a na dole macie filmik gdzie możecie zobaczyć widoki i najpiękniejsze plaże Szkocji.



Latający piasek





Klara

21 komentarzy:

  1. zdrówka życzę! Mój brat siedział w domu z chorymi rodzicami i nie złapał wirusa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post! Adoring the flowers!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby nic się nie wykluło, będzie dobrze!
    Filmik obejrzałam, super placuszki, na zdrowie:-)
    Wydaje się, ze świetnie się dobraliście, pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  4. ..Klaro widoki są zjawiskowe, zdjęcia jak zawsze przecudne ❤ ..miejsca, które pokazujesz są niesamowite, bajkowo piękne, magiczne ..filmik mega fajny ❤!
    ..wspaniale, że możecie razem robić wypady nad morze - wszystko jest zachwycające :)
    ..czasem robię placki z bananem, są pyszne!

    - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej, życzę ogrom zdrówka i cudownych chwil ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Kiedyś chcieliśmy wybrać się do Szkocji. Wyjazd latami odkładaliśmy, a teraz pandemia, więc na dłuższy czas z wiadomych względów nigdzie z Polski wyjeżdżać nie będziemy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że nic nie wyjdzie. Ale dbaj o siebie, bo z tym covidem to nie wiadomo;/
    Macie tam przepiękne plaże, aż się prosi aby z nich skorzystać!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, wypoczynek i podróże, miło spędzony czas i chyba szczęście do covida. ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę by tak było . By tylko ta dziewczyn miała . A jej szybkiego powrotu do zdrowa . Cudne zdjęcie 🥰🤗

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie napisane i ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wy tam macie widoki iście magiczne... ta Szkocja niezmiernie mnie kusi aby pojechać :D a co do sytuacji covidowej no to niestety teraz takie czasie, że wokół chory i kwarantanny sporo się dzieje i każdego z nas może to tyczyć. Moja koleżanka z pracy prawie biurko w biurko byłą chora w marcu na wirusa, ale nikt od nas się od niej nie zaraził:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że nie masz żadnych objawów koronawirusa i czujesz się dobrze:) Piękne zdjęcia, szczególnie to pierwsze z kwiatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miejmy nadzieję, że nie złapałaś koronawirusa. Gratuluję ciąży :)
    Morze jest piękne... Uwielbiam morze i jego szum

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bez powodu chciałabym zwiedzić Szkocję... zdjęcia przedstawiają prawdziwe piękno! <3 Uwielbiam takie klimaty.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś może się wybiorę w te rejony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że z tym koronawirusem skończy się tylko na strachu, a po latach będziecie się z tego śmiać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Na sam początek życzę dużo, dużo zdrówka bo to teraz najważniejsze.
    Cudowne zdjęcia, zachwycające. Takie wakacyjne :) Miło na nie popatrzeć i pomarzyć samemu o takich podróżach. Może kiedyś i mi uda się zobaczyć te piękne krajobrazy :)
    Wspaniały, bardzo inspirujący post a zdjęcia, zachwycające!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękne zdjęcia ;) zazdroszcze pogody u nas jest zdecydowanie za gorąco :D
    trzymam kicuki za zdrówko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęście to stan umysłu. Szczęście to tajemnica... Latający piasek - brzmi magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło jest Cię widzieć i słyszeć, a zdjęcia plaż cudne😃
    I ta laka kwiatowa- przepiękna🌼🌻🤗
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień, udany tydzień cały🌞🌸🍀💚😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tam macie piękne. Dobrze ,że Tobie nic nie jest i przypadłą Ci w udziale wyłacznie kwarantanna .

    Trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne widoki, fajnie że mogłaś je zobaczyć na własne oczy. Mnie muszą wystarczyć Twoje - zresztą przepiękne- zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !