poniedziałek, 2 sierpnia 2021

To co robisz codziennie, ma większe znaczenie niż to, co robisz od czasu do czasu.

 Gretchen Rubin


Ledwie skończyłam jedno wolne, poszlam na tydzień do pracy i dziś zaczęłam mój urlop, który już miałam wypisany w styczniu. Pogoda jest niesamowita, więc staram sie być większość dnia na dworze i choć szybciej się męczę i słońce nie pomaga, to cieszę się, że jeszcze daje radę chodzić na dłuższe spacery i dziś udało mi się zrobić 8km i znaleźć przepiękny duży park z ogrodem i 3 placami zabaw, wiec powoli zwiedzam nowe miasto i okolice. A jutro przyjeżdża do mnie moja mama i na pewno wybierzemy się na spacer tym razem pójdziemy w innym kierunku bo do centrum, które też bardzo mi się podoba, więc pod koniec tygodnia spodziewajcie się nowego vloga bo na pewno nagram jakieś przebitki.

Czuje się świetnie, choć mam wrażenie, że czas bardzo szybko zasuwa i nie mogę uwierzyć, że już jestem w 6 miesiacu ciąży i pod koniec sierpnia idę na macierzyńskie. W tym tygodniu albo w następnym wybierzemy się na prywatny skan, bo tu w Wielkiej Brytanii robią tylko dwa na NHS, chyba, że jest coś nie tak z dzieckiem to zalecają kolejne. My chcemy się wybrać teraz żeby posłuchać bicia serca i sprawdzić jak urosło nasze maleństwo, bo ostatni skan miałam 6 tygodni temu więc na pewno przez ten czas sporo się zmieniło.

W weekend byliśmy ze znajomymi pod namiotami w górach, było rewelacyjnie, choć w czasie ciąży strasznie nie wygodnie było mi spać na materacu i ciężko mi było zasnąć, choć w domu zasypiam bez problemu. Ale cieszę się, że mogliśmy wykorzystać super pogodę i nie wiadomo kiedy znów powtórzy się taka okazja do wypadu pod namioty. I choć pogryzły nas szkockie muszki to i tak dla widoków było warto pojechać dwie godziny w jedną stronę. Spaliśmy bardzo blisko jeziora, a z każdej strony mieliśmy góry (filmik z wyjazdu na pewno się pojawi, ale jeszcze nie wiem kiedy i w jakiej formie bo okazało się, że mam mniej materiału niż myślałam więc może połącze go do któregos vloga).

A dziś mała odmiana, bo zamiast morza i nadmorskich klimatów, jezioro i szkockie góry.







Klara

21 komentarzy:

  1. cudownie,że czujesz się dobrze. Dużo udanych spacerów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich wypadów nigdy się nie zapomina. Jednak namiot to namiot. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..fantastycznie Klaro, że czujesz się dobrze i jesteś zadowolona i szczęśliwa <3
    ..przecudne miejsca zwiedzacie, zdjęcia rewelacyjne ;)

    - pozdrawiam najcieplej, zdrówka życzę i pięknych chwil moc <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające miejsce, też chciałabym tam spędzić czas. Cieszę się, że masz tyle energii, dużo chodzisz, wykorzystujesz życie na całego. Niech ciąża przebiega pomyślnie, nie wątpię w to. :) Cieszę się razem z Tobą. :) No, a czas tak szybko leci, że ja nie mogę uwierzyć, że już sierpień, no nie mogę. hehe Przytulam do serca i życzę, co najlepsze. :)))))) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. miejsce iście cudowne magiczne:) a dzidzia już 6 miesiąc w brzuszku pływa wow ale to leci

    OdpowiedzUsuń
  6. Widoki niesamowite! Trzeba czasem coś zmienić, wyjechać gdzieś, zobaczyć coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drobne zmiany w naszej codzienności sa potrzebne, trzeba je przełamywać. Zdrówka dla Ciebie i maleństwa, oj tak czas szybko ucieka
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ze pogoda dopisuje . Rzeczywiście szybko czas leci . Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Tam musi być naprawdę magicznie. Gratuluję udanego wyjazdu. Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne zdjęcia!:) Ten czas leci zdecydowanie za szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo aktywna, mimo ciąży, wiec na pewno i dziecko szybko rośnie:-)
    Takie wypada na łono przyrody to wielka gratka, no i te widoki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny jak mnie tu dawno nie było - zdecydowanie muszę nadrobić zaległości. Gratuluje Ci z całego serca ciązy! Super, że dobrze się czujesz. Widzę, że wyjazd udany a widoki przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, aż mnie zabolało przy czytaniu o spaniu pod namiotem! Nawet i bez ciąży bym już nie chciała. Może stara jestem, przynajmniej mentalnie :)

    Piękne widoki, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wypoczywasz i relaksujesz się, to z korzyścią dla dzidziusia😀🧡
    Pozdrawiam milutko🌻🌞💛🌼☕🧁🌺🍀🤗

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Ja właśnie dziś zaczynam urlop. Jeszcze nie wiem co będę robić, ale mam zamiar wykorzystać każdą chwilę najlepiej jak się da bo czas tak szybko płynie, tak szybko ucieka, że założę się że ani się obejrzę a już będzie po urlopie :)
    Cudowne zdjęcia, rewelacyjny klimat i inspirujące krajobrazy! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tam pięknie- te szkockie góry cudne są

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest tam niesamowicie pięknie !!! Podziwiam i dziękuję za te widoki !!! Pozdrawiam Cię ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba korzystać z pogody . Piękne widoki

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !