sobota, 8 stycznia 2022

Sama na swoje szczęście pracujesz. I jak bardzo chcesz być szczęśliwa, to zrobisz wszystko, żeby być.

 Natalia Sońska

Witam Was w 2022 roku, mam nadzieję że macie się dobrze, wszyscy zdrowi i gotowi na kolejne dni, nowe możliwości i zwykle jak i niezwykłe chwilę.  

Pod koniec stycznia Macius już będzie mieć równe 3 miesięce więc z miesiąca na miesiąc staje się coraz fajniejszy i bardziej aktywny w dzień, bo tak to większość czasu przesypiał, a teraz z dnia na dzień mam wrażenie, że coraz mniej snu potrzebuje w ciągu dnia. 

Wczoraj miałam duża radość bo spadł śnieg i bardzo się cieszę, że wykorzystałam ten dzień bo już dzisiaj stopniał. Wybraliśmy się na spacerek i nawet troszkę materiału udało mi się nagrać. Bardzo się cieszę, że powoli udaje mi się wracać do vlogowania bo daje mi to niesamowita radość jak i później mam pamiątkę jak maly się zmieniał albo co robiłam w danym tygodniu. W nowym roku oczywiście poczyniłam postanowienia jak i cele tylko zamiast pisać ogólnie na cały rok to ja będę rozpisywać je na 3 miesiące i będę mogła się skupiać bardziej na konkretach jak i również je kontrolować.

W styczniu najbardziej skupiam się na grze na keyboardzie minimum 30 min dziennie, nauce hiszpańskiego na duolingo (choć planuje niedługo zacząć uczyć się z książek bo mam kilka) oraz staram się ograniczać czekoladę bo w grudniu niestety za dużo jadłam przez co moja cera wygląda koszmarnie. Tak na prawdę nie powinnam w ogóle jeść czekolady bo zawiera mleko, a ja mam nietolerancje laktozy. Co prawda próbowałam się przekonać do tych Lacto free jednak niestety w ogóle mi nie smakują więc muszę mocno ograniczyć spożycie takich produktów. W styczniu chciałabym też spróbować pokazywać się więcej z przodu kamery, bo najłatwiej jest mi nagrywać bez pokazywania się, więc chciałabym wychodzić z mojej strefy konfortu i przełamywać sie.

A dziś zapraszam Was na pierwszego vloga w 2022 roku oraz styczniowe zdjęcia :)







Klara

15 komentarzy:

  1. Super, wielu miłych chwil Wam życzę i udanych wojaży na hulajnodze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że masz ustalone plany, że uczysz się hiszpańskiego i grasz na keyboardzie. Hulajnoga to także mój ulubiony środek transportu. Mam bardzo podobną do Twojej.
    Korzystaj z pogody i spaceruj z Maciusiem ile się da ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mam siły powtarzać komentarzy, które znikają, wiec tylko pozdrawiam Cię serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam się nauczyć grać na keyboardzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te spacerki! oby więcej śniegu spadło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekolada z laktozą brzmi dziwnie. Poczytaj sobie w czym faktycznie jest laktoza, a możesz się zdziwić w jak niewielu produktach siedzi ona faktycznie.
    A nie lepsze od wózka byłoby nosidło-plecak? Są takie ze stelażem, które do późnego wieku są O.K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosidło z plecakiem zwykle są dla większych dzieci, które potrafią siedzieć :) Moja koleżanka jak szła w góry to swojego rocznego synka w takie nosidło brała.

      Usuń
  7. Super, że uczysz się grać i hiszpańskiego :) wszystkiego dobrego dla Waszej rodzinki w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę ograniczyć czekoladę 😊 jak zawsze piękne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. ..piękny radosny post Klaro! ..prześliczne zdjęcia i świetny Vlog! 💝
    ..świetnie, że robisz tyle rzeczy i tak trzymaj!

    - samych cudowności dla Ciebie i Twojej cudownej Rodzinki 💝

    OdpowiedzUsuń
  10. p.s.

    Maciuś jest cudowny! 💝

    - dobrego, radosnego Nowego Roku dla WAS! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł z nauką na keyboardzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym nauczyć się hiszpańskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana
    Pozytywny, miły, rodzinny post💖😃
    Życzę Wam z serca wszystkiego najlepszego w nowym 2022r.😊🍀
    Niech Maciuś rośnie w zdrowiu, na pociechę, a WAS nie opuszcza miłość i szczęście🌹💞
    Pozdrawiam cieplutko w zimowy czas⛄❄🤗🌷

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !