wtorek, 25 stycznia 2022

Szczęściarzem jest ten, kto ma zawsze dokąd wracać.

 Krystyna Mirek 


Życie mnie pochłonęlo, mimo tego że większość dni siedzę w domu (oprócz codziennego wychodzenia na dwór godzinę) to mam wrażenie, że dni strasznie mi uciekają. Są momenty gdzie wszystko idzie dobrze, a kolejnego dnia zupełnie odwrotnie. Dalej uczę się jak być mama, Mariusz jak być tata, a razem jak być rodzicami. Czasami wydaje mi się, że już rozpoznaje co oznacza płacz, a innym razem mam wrażenie, że ktoś mi podmienił dziecko i nawet przytulanie nic nie daje bo mały jest markotny i ciężko go uspokoić. Zauważyłam, że łatwiej jest mi zaakceptować łatwiejszy dzień po trudnym niż odwrotnie, bo za szybko się nastawiam, że zawsze będzie tak jak sobie zaplanowałam. Najlepszym przykładem są noce gdzie mały budzi się tylko raz i ja myślę, że już tak będzie, a następnej nocy budzi się na jedzenie 3 razy i znów mam rozczarowanie. Najbardziej lubię jak Mariusz ma na pierwszą zmianę bo już po 14 jest z nami w domku więc mam czas na realizacje swoich pasji, bo Mariusz zajmuje się Maciusiem, a ja mogę sobie pograć na keyboardzie nie martwiąc się czy mały się zaraz obudzi z drzemki czy w ogóle pójdzie spać na dłużej niż pół godziny. 

Myślę, że macierzyństwo uczy zarówno cierpliwości jak i pokory. Nie ma dwóch takich samych dni, czasami ciężko coś zaplanować i trzeba być elastycznym. Przykład z życia, umówiłam się z moja mama, że do niej przyjedziemy i zamiast wyjść z domu o 13, wyszłam po 15 bo mały zdecydował ze jest głodny, więc zanim go nakarmiłam, przebrałam to 2 godziny poleciały nie wiadomo kiedy. I takich przykładów mam wiele z niecałych trzech miesięcy z Maciusiem. 

W Szkocji pogoda istnie wiosenna, śnieg mieliśmy tylko jeden dzień tak samo jak minusowe temperatury. Aktualnie jest 10 stopni więc całkiem ciepło jak ja zimę. Choć ja wziąć mam nadzieję, że śnieg jeszcze zaszczyci nas swoją obecnością bo bardzo tęskni mi się za białym klimatycznym ogródkiem jak i parkiem. 

Rybki mają się dobrze, narazie nie wprowadzamy nowych gatunków bo chcemy żeby wszystkie rybki dobrze się zaklimatyzowaly. Ale za to  dokupujemy nowe koralowce. Uwielbiam patrzeć jak nasze wodne królestwo coraz bardziej się rozrasta i robi się coraz bardziej kolorowo. 

A dziś zapraszam Was na zaległe zdjęcia jak i również na dole jest vlog :) 








Klara

17 komentarzy:

  1. Klaro, teraz będąc Mamą przekonujesz się, że tak naprawdę nic nie można zaplanować na daną godzinę ^^ ..jest tak jak napisałaś, że macierzyństwo uczy zarówno cierpliwości jak i pokory, ale ile boskiej radości daje bycie Mamą - to jest boska cudna pełnia szczęścia! ♥
    ..dlatego uważam, że trzeba coś przeżyć samemu i wówczas się wie jak to jest :)
    Maciuś jest przecudowny!!! ❤️
    ..zdjęcia bajeczne, szczególnie 2 pierwsze z ptakami, są genialne ;)
    ..vlog obejrzałam z przyjemnością.. Maciuś cudnie 'gaworzy', jest rozkoszny :)
    ..upiekłaś fajne smakowite babeczki i Wasze akwarium jest piękne :)
    ..a to, że wiosna zawitała do Szkocji to niesamowity ewenement ;)

    - pozdrawiam cieplutko Kochana, moc cudowności na każdy dzień 🍀✨💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno, Twoje rozterki są znajome każdej z kobiet, które miały małe dzieci, moja synowa tez to przechodzi, ma o tyle lepiej, ze syn pracuje zdalnie, ale mieszkanie malutkie i ciasnota tez daje im w kość.
    Czas szybko płynie, wiosną więcej czasu na dworze, to i nastrój będzie lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ! Twoje koralowce są niesamowite ! Nie miałam pojęcia, że mogą być tak różnorodne i zachwycające.
    Widać, że Maciuś dobrze się rozwija. Chuchajcie na Niego i przytulajcie ! Zazdroszczę Ci tych spacerów codziennych z wózkiem... ja to już mam dawno za sobą, ale dopiero teraz człowiek docenia tamten czas niezwykły. Dobrze, że masz swoje pasje - one są potrzebne.
    Zdjęcie z gołębiami - cudne ! Ściskam i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Maciuś jest słodki :) myślę, że to etap w życiu, który dostarcza i pięknych chwil i rozterek :) wszystkiego dobrego dla całej Waszej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością jest to ważny dla was okres w życiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia 😊 piękny ten Twój Maciuś 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Pielęgnuj ten czas i ciesz się chwilą. Masz najpiękniejszy okres w życiu. Dzieciątko jest słodkie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknego masz syneczka!!!
    Kiedyś będziesz te chwile wspominać jako jedne z najpiękniejszych w życiu. A może nawet najpiękniejsze???

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Cudowny synek, mały przystojniak :) Śliczny!
    Macierzyństwo, rodzicielstwo - to bardzo trudny zawód. Nie miałam jeszcze okazji spróbować, ale wiem, domyślam się, że to nie jest prosta praca. Na pewno wszystko będzie wspaniale a w przyszłości, wracać się będzie do tych cudownych wspomnień z uśmiechem, bo to wspaniałe chwile. To naprawdę wspaniałe chwile :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Macierzyństwo to cudowny czas. Oj tak nie ma dwóch takich samych dni. Wspaniale, że mąż ci pomaga

    OdpowiedzUsuń
  11. Domyślam się, że z takim małym bobasem to totalna zmiana! :) Ale jest w tym coś pięknego, żeby tak poświęcać się dla malucha! :)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki śliczny chłopczyk. Piękne duże oczy. Oj złamie kilka serc :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i faktycznie temperatura wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w byciu mamą :) Bardzo podziwiam, wyobrażam sobie jak to trudne i odpowiedzialne zadanie, ja na razie nie czuję instynktu.. Masz cudnego synka, oby tylko zdrowo się rozwijał <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz, macierzyństwo to jedno z najbardziej wymagających wyzwań, jakie stanęło na mojej drodze. Szczególnie na początku. Ale z pewnością dowiedziałam się wielu rzeczy o sobie. Nie rezygnuj ze swoich pasji, dobrze, że masz partnera, który to rozumie:)
    Dużo zdrówka dla Was!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochani
    Moc serdeczności Wam przesyłam, bądźcie zdrowi, szczęśliwi, uśmiechnięci😀💖🌷🍀

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !