niedziela, 10 kwietnia 2022

Każda wielka rzecz składa się z wielu małych rzeczy. Nie myśl o tym, co cię czeka na końcu drogi, tylko skoncentruj się na małych, konkretnych krokach, które stawiasz teraz.

 Beata Pawlikowska 


Ostatni raz byłam tu miesiąc temu. Nie wiem kiedy ten czas ucieka. Mam wrażenie, że im lepsza pogoda za oknem, tym dni pędzą jak szalone. 

U nas wszystko dobrze, dużo spacerujemy. Ostatnio pogoda bardzo nas rozpieszczała i nawet mieliśmy tydzień, gdzie każdego dnia było od 17 do 20 stopni. Udało mi się posiedzieć i poczytać w ogródku, pojechać na małą wycieczkę do innego miasta, zrobić grilla w parku oraz posiedzieć nad jeziorkiem. Mam nadzieję, że ciepłe dni do nas wrócą, bo aktualnie mamy tylko 13 stopni. 

Ogromnie się cieszę, że mam możliwość zostania z Maciusiem co najmniej 3 lata i nie muszę wracać do pracy za 1.5 miesiąca (wtedy kończy się moje macierzyńskie). Tylko mogę być z synkiem, a potem planuje znaleźć pracę w przedzkolu tylko u mnie w mieście, żebym nie musiała daleko dojeżdzać. Doceniam każdy dzień, każdy uśmiech tego kochanego maluszka i to jest niesamowite patrzeć jak się zmienia, zdobywa nowe umiejętności i z miesiaca na miesiąc można z nim się więcej bawić.

Dziś trudny dla nas dzień, bo Mariusz zaczyna nocki, więc będziemy musieli przeogranizować dzień, żeby mogł się wyspać jak wróci o 6. Jeszcze nie mam pomysłu jak to będzie, narazie ciężko mi sobie wyobrazić puste łóżko i zasypianie w pojedynke, ale wiadomo trzeba przetrwać i się przyzwyczaić. Na szczęście to nie będą zmiany co tydzień tylko rzadziej, mam nadzieję, że raz na 3 tygodnie.

Restrykcje już zlikwidowane, wiec pod koniec maja jak będziemy lecieć do Polski to nie trzeba będzie robić testów ani przechodzić kwarantanny. Mam nadzieję, że tak już zostanie bo we wrześniu bądź w październiku planujemy wybrać się do Hiszpanii. Więc Maciuś będzie małym podróżnikiem.

A dziś zaległe zdjęcia z nad morza oraz krótki vlog z tamtego czasu. 









Klara

14 komentarzy:

  1. Czyli u Ciebie pięknie - szczęśliwie i rodzinnie :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nocki partnera rozbijają tryb dnia całej rodzinie, wiem coś niestety o tym :/

    Dużo zdrowia dla Waszej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki :) Też się cieszę, że póki co, to wszystko za nami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaro, raduje mnie to ogromnie, że jesteście szczęśliwi i jest dobrze u Was :)
    ..wspaniale, że jesteście zdrowi, macie słoneczną piękną pogodę i cudowne widoki wokół siebie! ♥
    ..zdjęcia z nad morza są przecudowne :)

    - pozdrawiam cieplutko Kochana, zdrówka Wam życzę i uroczych chwil! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że u Was wszystko dobrze, świetne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju ten Twój maluch to już całkiem spory kawaler:) a pamiętam jak dopiero co był w brzuchu:) ja będę mamą za niecałe dwa miesiące^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje, że i do nas powróci ciepełko wiosenne.
    Delektuj się każdą chwilą, dzieci tak szybko rosną:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, że u Was wszystko dobrze :) piękne zdjęcia, wszystkiego dobrego dla Waszej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz teraz inwestować w swój czas dowolnie. Wiem, że wykorzystasz go jak najlepiej. Zawsze miałaś do tego pasję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się razem z Tobą z możliwości 3-letniego urlopu. To najważniejszy okres w życiu maluszka i żal przegapić najważniejsze chwile w tym czasie. Wspaniałe zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że możesz zostać z synkiem. Ja też nie wróciłam do pracy po macierzyńskim. Ale głównie z powodu autyzmu Zosi. W sumie odkąd jestem matką przepracowałam zawodowo 3 lata. To był trudny czas, kiedy miałam ciągłe wyrzuty sumienia, że ani nie jestem dobrym pracownikiem, ani dobrą matką. Dziewczynki spędzały w przedszkolu po 10 godzin dziennie. Często też chorowały, więc notorycznie byłam na L4. Ostatnia szefowa mobbingowała mnie, bylebym tylko zrezygniwała z pracy. Odeszłam beż żalu i wreszcie czuję, że robię to, co przynosi mi najwięcej szczęścia i spełnienia. Haha... jestem kurą domową 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Korzystaj z tego pięknego czasu z synem :) Czas leci jak szalony, a w cieplejsze dni również mam wrażenie, że jeszcze szybciej. Ładna pogoda zdecydowanie lepiej na nas wpływa. Przepiękna zdjęcia znad morza!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Korzystaj z teo czasu jak tylko możesz- czas spędzony z dzieckiem to czas bezcenny <3
    Zdjęcia jak zawsze piękne

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochani
    Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, życzę powodzenia we wszystkim, co robicie 😀🌞🌼💛

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !