poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Życie to zawsze cudowna opowieść, nawet jeśli zdarzają się w nim smutne lub trudne chwile. One pozwalają nam docenić to, co piękne.

Karolina Winiarska

Pogoda w Szkocji nadal dopisuje, wczoraj pierwszy raz w tym roku wyszłam na dwór w kombinezonie w krótkich spodenkach, więc istne lato. Kupiłam plażowy namiot, który możemy rozkładać w ogródku i relaksować sie z Maciusiem i powiem Wam, że jest genialny. Ochrania przed wiatrem, promieniami słonecznymi i wytarczy połozyc koc i nie musimy czekać na lato, aż ziemia się ogrzeje bo wiadomo często od dołu ciągnie. 

Maciuś opanował przekręcanie sie z pleców na brzuszek, więc ma radość, że sam potrafi się obrócić i teraz jeszcze chętniej leży na brzuchu i obserwuje świat wokól niego. A w środe ten maluszek będzie mieć 6 miesięcy, niesamowicie leci nam czas. I w tym tygodniu będziemy zmieniac gondole na spacerówkę, bo jest już na niego za mała i mały odpycha się nóżkami od krawędzi więc idealny czas na zmianę.

Zauważyłam, że odkąd jestem mamą, moje znajomości jak i przyjaźnie mocno się ograniczyły, szczególnie z osobami, które nie mają dzieci. Nie każdy ma czas (albo chęci) na spotkanie i mam wrażenie, że jak zaczyna się inny etap w życiu, to wiele rzeczy się kończy. Na początku ciężko było zaakceptować ten fakt, ale od dłuższego czasu przyzwyczaiłam się, że jestem sama z Maciusiem jak Mariusz jest w pracy. Muszą mi wystarczyć moje przyjaciółki z Polski i internetowy kontakt. Na żywo mogę sie spotkać z moją koleżanką co kilka tygodni, która mieszka w innym mieście więc co jakiś czas mam przyjemną odskocznie.

Jak wiecie kocham fotografować w szczególności naturę, więc teraz mam wspaniałe pole do popisu, bo wiosna w tym roku w Szkocji jest przepiękna i niebieskie niebo wręcz sprzyja wiosennym zdjęciom jak i również filmowaniu. Na samym dole wstawiam Wam krótki vlog :)










Klara

19 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i widoki :) Ja mimo dwójki dzieci nigdy nie ograniczałam sobie spotkań ani znajomości, mi to było potrzebne, a dzieci w niczym mi nie przeszkadzały. Moje córki mają to po mnie. Starsza córka urodziła jeszcze w liceum, a mimo to zdała maturę najlepiej w szkole, później studia i kolejne. Szkoda życia na ograniczanie, ale to Twój wybór, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Ja też nie chciałam ograniczać, niestety inni podjęli ten wybór za mnie. Nie każdy też lubi dzieci więc może dlatego nie chcą się spotykac. A że wciąż karmie piersią to mały jest praktycznie wszędzie ze mną.

      Usuń
  2. Heja! Nigdy nie byłam w Szkocji, więc miło ją zobaczyć chociaż w postaci zdjęć/ filmiku;)
    Osobiście nie wyobrażam sobie jeszcze posiadania dzieci, ale super, że Ty się w tym odnajdujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosna w pełni! Zazdroszczę, ja dziś znów w zimowej kurtce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosna w Szkocji, a myślałam, że tam surowszy klimat.
    Maciek robi postępy, mogliby się bawić z moim wnukiem :-)
    Radosna jesteś jak zwykle, wszystkiego pięknego dla was:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tam macie pięknie! Muszę kiedyś do Szkocji się wybrać:D
    a mały pół roku już jeju, ale to leci...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wkroczyłaś w nowy etap i dobrze się w nim czujesz :) Myślę, że te prawdziwe, wartościowe przyjaźnie przetrwają i będziesz się mogła nimi cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie! Ja teraz będę miała okazję poobserwować jak to jest w Szwajcarii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia!😊 Zazdroszczę Ci tego, że u Ciebie panuje już lato 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie bezdzietni inaczej już patrzą na Ciebie. Moi znajomi mają już pozakładane rodziny, ale nie zrezygnowałam z nich, mimo że spotkania z nimi są uciążliwe. Dla mnie. Nie pójdziemy sobie na wycieczkę, nie zrobimy wielu rzeczy jakie kiedyś nas nakręcały do wspólnych radości, bo dzieci tamują ich możliwości, ponadto są absorbujące i często nie da się pogadać.
    - Tak to wygląda z perspektywy bezdzietnej koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia :) bardzo zaskakujące dla mnie, bo wydawało mi się, że w Szkocji ciągle pada :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia. Szczególnie mi się podoba to trzecie. Teraz Maciuś przekręca się z plecków na brzuszek, a lada chwila będzie już siedział, raczkował, aż w końcu chodził i mówił. Może to tylko przez te pierwsze miesiące będziesz miała ograniczenia w towarzystwie, a potem jakoś to się wyrówna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. ..cudownie jest u Ciebie Klaro ;) ..zdjęcia przecudne, jak zawsze <3
    Maciuś jest prześliczny, szybko rośnie i lada moment będzie biegał ;)
    ..jeśli ktoś z Twoich przyjaciół, czy znajomych nie chce się spotykać, to jego sprawa..
    ..nasze życie wciąż się zmienia i musimy się z tym liczyć, a Ty masz teraz inne priorytety .. :)

    - pozdrawiam cieplutko, ogrom zdrówka i cudowności dla Was <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ..przepięknie jest tam u Ciebie Klaro! ..zdjęcia są jak zawsze prześliczne!
    Maciuś jest już taki duży i lada moment zacznie chodzić 💗
    .. masz teraz inne priorytety i one są najważniejsze.. macierzyństwo to czas niesamowity i bezcenny, ciesz się nim i doświadczaj cudownych chwil ❤
    ..najważniejsze to być zdrowym i być szczęśliwym!

    - pozdrawiam cieplutko, życzę Wam ogrom zdrówka i cudownych chwil ❣ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    O kombinezonie, spodenkach czy spódniczce bez rajstop to jeszcze mogę tylko pomarzyć :) Wczoraj było w miarę ciepło to już dzisiaj plucha i ziąb.
    Przyjaźnie kończą się z różnych powodów. Sama niestety miałam przyjemność to zauważyć. Prawdziwe przyjaźnie przetrwają próbę czasu a prawdziwi przyjaciele rozumieją sytuacje jak brak czasu czy pilny wyjazd. Mówię już ogólnikowo, nie tylko o samym macierzyństwie. Jeżeli komuś to bardzo przeszkadza, może to być dobry czas na wymianę znajomych. Warto być otwartym na nowe znajomości i poznawać ludzi z tą samą pasją czy w podobnej sytuacji :) Kochana, wszystko będzie w jak najlepszym porządku! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie dzieciatym prościej spotkać się z innymi dzieciatymi. Szczególnie kiedy dzieci są większe i się nudzą podczas ploteczek matki

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !