poniedziałek, 28 listopada 2022

Zajrzyj do swego serca i zobacz,co stoi na drodze do twojego szczęścia.

Phil Bosmans

U nas bardzo intensywny tydzień, dziś zajęcia w bibliotece śpiewanie piosenek i bajka, jutro jedziemy po odbiór podwójnego wózka i mam spotkanie z polozna, sroda wybieramy się z moją koleżanka do centrum zabaw, w czwartek mamy playgrupe, a w piątek będziemy ubierać choinkę. Lubię zarówno te spokojniejsze tygodnie jak i te intensywne choć wtedy dni lecą jak szalone jak każdego dnia coś się dzieje.

A Maciuś w kwietniu będzie starszym bratem bo jestem w 5 miesiącu ciąży i we wtorek jak bylismy na pllowkowym skanie to okazało się, że mamy dziewczynke. Więc nasze marzenie o posiadaniu córeczki oraz parki się spełni, bo już mamy 13 miesięcznego Maciusia, a jak Maja urodzi sie w kwietniu to będzie 1.5 roku różnicy między dziećmi, z czego ogromnie się cieszymy bo planowalismy 1/2 lata różnicy i się udało. 

Pogoda ostatnio w Szkocji zaskakuje, bo od kilku dni mamy słoneczko, choć jest mrozno to jest bardzo przyjemnie więc mam nadzieję że jak najdłużej tak zostanie. Chciałabym w tym roku wybrac się na farmę reniferów, Maciuś już będzie większy więc dla niego też będzie atrakcja, tak samo jak Santa Grotto czyli zobaczenie Mikołaja w jego chatce.

A na dole czeka na Was najnowszy vlog :)

snieg na niby w Szkocji 🤣🤣





9 komentarzy:

  1. Co za nowina, gratulacje, stąd ten podwójny wózek!
    To będzie wesoło u was:-)
    Niech się dzieci zdrowo chowają ku radości rodziców, a wizyta w krainie reniferów to świetny pomysł!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaro, ależ cudowna wiadomość, gratuluje z całego serca, że będzie Córeńka,
    to wielka radość, cieszę się ogromnie razem z Wami <3
    ..kapitalny pomysł z wyjazdem na farmę reniferów ;)
    ..zdjęcia piękne i vlog świetny! <3

    - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej, ogrom zdrówka dla Ciebie i oczywiście dla Twoich Bliskich i gorące uściski dla Maciusia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło było u Ciebie być dziś, tyle nowości, że hej😊
    Życzę Wam z serca wszystkiego najlepszego💚🤗🌸🍀

    OdpowiedzUsuń
  4. No widziałam już, że informację, gratuluję kochana. Bardzo się cieszę, że spełni się Twoje marzenie. :**** Rodzeństwo z taką samą różnicą wieku jak ja i mój brat. Rodzeństwo to tak ważne dla mnie słowo, kocham swojego brata nad życie, jesteśmy oboje bardzo dumni z relacji, jaką tworzymy, jesteśmy, jak bliźniaki. Życzę, by Twoje dzieci stworzyły tak silną, piękna więź, jak ja z bratem i wierzę, że tak będzie. :))) Ja chcę śnieg, a on nie chce zasypać mi miasta...jak tak może...pewnie mało kto go tu chce...ale moja siła wielka i go tu sprowadzę. haha  Bądź zdrowa, szczęśliwa i pozdrawiam Cię najserdeczniej. :******

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słodziutko <3 Gratulacje Kochana. Wspaniała z Was rodzinka, tylko czekać aż się powiększy :D. Zdrówka dla Was wszystkich i dużo radości :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ macie piękną zimę. Cieszę się, że powiększy Wam się rodzinka, a Maciuś zostanie starszym bratem, co zresztą już obwieszcza swoim ubiorem :). Fantastyczną ma tą koszulkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego na nowy 2023r. życzę, obyśmy byli zdrowi i szczęśliwi💚🍀🤗🌹🥂

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super informacja! Gratulacje dla Was :) Dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, które już zawsze będą Wam przypominać o przyjściu na świat Waszej córeczki. Niewielka różnica wieku jest super. Wiadomo,.że na początku łatwo nie jest i ma się wiele ciężkich dni, ale im dzieci starsze tym bardziej tę różnicę się docenia. Widzimy jak dzieci razem się bawią, wspierają, dorastają. Często też grają w jednej drużynie i dla nas rodziców to jest jak nagroda. Pozdrawiam 😊.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !