wtorek, 28 lutego 2023

Musisz zaczynać każdy dzień na nowo.To sztuka życia.

Phil Bosmans

Jestem i chce tu znów być, bardzo brakowało mi tego miejsca, choć obiecywałam sobie praktycznie co tydzień, że tu wrócę i czas od listopada tak przeleciał, że dopiero udało mi się teraz. Ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale. 

Dużo się dzieje i wiem, że jeszcze więcej będzie się działo, jak urodzi się w kwietniu Maja bądź zaskoczy nas wcześniej i pojawi się w marcu. Nasza cała rutyna, która stworzyliśmy wraz z Maciusiem polegnie szczególnie przez kilka pierwszych miesięcy i choć jest mały strach przed nieznanym, to bardzo się cieszę, że dzieci będą mogły razem dorastać i z tak mała różnica wieku bawić się, spełni się moje marzenie o posiadaniu parki jak i podwójnego wózka. Nie oczekuje, że będzie łatwo pewnie trochę czasu minie aż stworze nowa rutynę, zorganizuje sobie czas z dwojka oraz pewnie po lecie wrocimy na nasze playgrupy oraz zajęcia w bibliotece. 

Narazie cieszę się z tego, że Maciuś wciąż jest jedynakiem, organizuje mu czas i stwarzam możliwości przebywania wśród dzieci. Cudownie jest patrzeć jak coraz lepiej się odnajduje, ma swoje ulubione zabawki, obserwuje inne dzieci i przebywa z nimi. Cieszę się, że mam koleżanki, które mieszkaja blisko mnie i również mają dzieci w podobnym wieku co Macius, więc możemy wspólnie spacerować, spotykać się a to w parkach, a to na różnych zajęciach, wyjść na kawę bądź herbatkę w moim przypadku. Wreszcie nie czuje samotna w macierzyństwie, bo kilka pierwszych miesięcy bylo trudnych jak Maciuś się urodził (może kiedyś o tym powstanie jakiś post). Czuję się spełniona jako mama i również jako kobieta. Cieszę się, że znajduje czas dla siebie,minumim godzinę każdego dnia mogę poczytać książkę, obejrzeć przyjaciół lub po prostu się relaksować. Czasami brakuje mi mojej siatkówki, ale wiem,ze kiedyś na pewno wrócę, tylko ciężko mi określić dokładny czas. 

U nas robi się coraz bardziej wiosennie, aż muszę wyciągnąć mój aparat i wybrać się na zdjęcia, bo ostatnio głównie fotografuje telefonem bo zawsze jest przy mnie. Ale muszę się zmobilizować, naładować mój nowy sprzęt który od Mariusza na święta i wypróbować możliwości Sony, zawsze fotografowalam Nikonem i pewnie troche mi zajmie przyzwyczajenie się do nowego menu, zupełnie innych trybów jak i oprogramowania. 

A tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami wiosny jak i 16 miesięcznego Maciusia, który niesamowicie szybko się zmienia. Mam wrażenie, że niedawno się urodził, a tu zaraz już będzie mieć 1.5 roku. 



17 komentarzy:

  1. Maciuś pięknie się rozwija i cieszę się, że masz choć odrobinę czasu dla siebie.
    Wiosna zawsze cieszy, niechaj wreszcie nadejdzie1
    Samych dobrych dnia dla Was!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny Maciuś :) wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez musze sie zmobilizowac do odkurzenia aparatu.Telefonem robienie zdjęć to jednak nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zupełnie nie mój świat, nie mam takich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Maciuś rośnie! dużo zdrówka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przebiśniegi i krokusy są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klaro ♥, zdjęcia cudowne, jak zawsze !
    ..wspaniale ze spełniasz swoje marzenia o Rodzinie i macierzyństwie ❤️
    Maciuś rożnie jak na drożdżach i jest po prostu śliczny !
    ..super, że znajdujesz czas dla siebie, bo to jest ogromnie ważne :)

    - pozdrawiam Cię Kochana najserdeczniej i najcieplej , życzę Ci zdrówka ogrom
    i Twoim Bliskim 🍀💝💛💙
    ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale on duży i coraz bardziej uroczy. I te ciemne oczka... Nie sposób im się nie opszeć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że chcesz tu być, bo my też chcemy byś tu była. :)))) Oczywiście, że wrócisz do siatkówki, dużo się dzieje, ale Ty sobie to poukładasz. Piękne zdjęcia, budzącej się wiosny. Pozdrawiam cieplutko Ciebie i synka, bądźcie zdrowi. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam po raz pierwszy i za pewne nie ostatni :)
    Chętnie dołączę do grona obserwatorów!
    Wszystkiego dobrego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Super Maciuś! :) Naprawdę fajnie, że masz możliwość wyjścia z przyjaciółkami, które również mają dzieci i to w podobnym wieku! To naprawdę cudowne i do pozazdroszczenia, ja akurat mieszkam na wsi i gdybym teraz miała dzidziusia, to chyba byłabym jedyna z maluszkiem. Mieć możliwość porozmawiania z innymi kobietami na różne sprawy patrząc jak bawią się razem wasze dzieci jest bezcenna. Wszystkiego dobrego życzę! Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że jesteś i mam nadzieję, że przy dwójce maluchów też znajdziesz czas dla siebie i na bloga. Życzę zdrówka dla córeczki i Maciusiowi również oraz pociechy z siostry :). Na pewno będzie wspaniałym starszym bratem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta wiosna na twoich zdjęciach ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochani!
    Już urodził się dzidziuś?
    Pozdrawiam Was bardzo cieplutko😃🧡🌷

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia 👍 Maciuś szybko podrosnął :D Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie tak. Najważniejsze, że jesteś ❤️. Bardzo lubię czytać każdy Twój wpis. Każdy z nich jest prawdziwy i szczery. Świetnie, że jako mamą znajdujesz czas dla siebie. Bardzo podobają mi się wiosenne zdjęcia, mogłabym takie oglądać cały czas 😊. Pozdrawiam 🌷

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !