niedziela, 30 kwietnia 2023

Jesteśmy stworzeni do przeżywania dobrych i złych dni. Dobre są po to, by dać nam siłę. Zaś źle uczą pokory i wytrwałości.

 Klaudia Bianek 

Jestem, żyje i mam się dobrze, choć tęsknię za przesypianiem całych nocy bez żadnej przerwy. Czekam aż wrócą te piękne czasy i mam nadzieję, że nie bede musiała czekać roku czy dwóch tylko Maja mnie pozytywnie zaskoczy i będzie przesypiać noce w tym roku, to byłoby piękne. 

A tak na poważnie, to witamy się i z przyjemnością przedstawiam Wam Maje, która w poniedziałek będzie mieć 4 tygodnie. Urodziła się 3 kwietnia , z wagą 3745g. Poród trwał ponad trzy razy której niż z Maciusiem bo tylko 2h ale za to mam wrażenie, że był bardziej bolesny choć cieszę się, że udało mi się urodzić bez znieczulenia tak jak sobie zaplanowałam. Co prawda chciałam bardzo rodzic w wodzie jednak lekarz nie pozwolił mi bo miałam za wysokie ciśnienie i nie mogli mi je zbic. Ale udało mi się posiedzieć ponad 40 min w wannie i o wiele mniej bolesne miałam wtedy skurcze. Niestety dosyć mocno pękłam, plus po urodzeniu dostałam krwotoku i niestety straciłam prawie 1.5l krwi więc miałam poród z przygodami. Na szczęście o wiele szybciej doszlam do siebie niż po porodzie z Maciusiem więc cieszę się bardzo, bo inaczej byłoby mi ciężko zajmować się dwojka dzieci. 

Dwa pierwsze tygodnie minęły nam ekspresowo dlatego, że Mariusz miał tacierzynskie, a drugie dwa troszkę się ciągnęły bo byłam sama z dwojka i na nowo układam rutynę, bo jest zupełnie inna niż z samym Maciusiem. Z każdym dniem z Maja się poznajemy i mam wrażenie, że z każdym tygodniem mała mniej płacze i powoli zaczynają się tworzyc stałe pory karmienia więc można powiedzieć, że robi się przewidywalna bo tak to bywało różnie i czasami ciezko było coś zaplanować. Odkad Maja skończyła 2 tygodnie udało nam się wychodzić codziennie na dłuższe spacery trwające nawet 2h, udało mi się wrócić do vlogowania, fotografowania i cieszę się, że mam codziennie czas dla siebie i mogę czytać książki. 

Maciuś ostatnio skończył 1.5 roku i pozytywnie mnie zaskakuje, że pomimo tego że jest jeszcze maluszkiem to już się tak ładnie interesuje siostra, a to poda jej smoczek, daje swoje zabawki, a to trzyma ja za rączkę jak jadą wózkiem. 

I kilka zdjęc Mai i Maciusia, a na dole czeka na Was filmik :) 







27 komentarzy:

  1. Witaj ! Gratulacje dla młodej mamy !!! Masz już dwójkę dzieci ! Super ! Piękna wiosna u Was ! U nas ciągle jeszcze dość zimno. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤️ Pozdrawiam również

      Usuń
  2. Klarko Droga ♥
    ..ogromnie się cieszę, że szybko doszłaś do siebie po porodzie..
    ..masz cudowna córeczkę Maję ( i oczywiście cudownego synka Maciusia) ;)
    ..najważniejsze jest pomału poukładać sobie całokształt obowiązków i zajęć ..
    świetnie, że znajdujesz czas dla siebie .. na wszystko jest odpowiedni czas :)
    ..macierzyństwo jest cudowne, ale wymaga wielu poświęceń..
    ..życzę Wam ogrom zdrówka, niech Maciuś i Maja dają Ci cudowną radość, niech się zdrowo chowają.. dzieci masz śliczne ♥ !
    ..wspaniale, że znajdujesz czas na blog i vlog :)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej,
    życzę cudowności, ogrom zdrówka i siły ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ❤️❤️
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. p.s.
    ..zdjęcia są piękne, vlog obejrzałam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pojawienia się Mai na świecie. A wiesz, że ostatnio myślałam o Tobie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochani!
    Dzieci, to zawsze wielka radość, kiedy przychodzą na świat:)
    A później kiedy podrosną będzie duma, pociecha oraz przelany ogrom miłości:)
    Pisze, to Mam trójki dorosłych już Dzieci:)
    Serdeczności zostawiam dla Was moc, życząc zdrówka i pogody ducha:)
    Zapraszam na mojego bloga także:)
    https://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały kwiecień o Tobie myślałam, a tu czytam, ze maja urodziła się w marcu!
    Gratulacje i trzymam kciuki, bo na pewno nie jest Ci łatwo!
    Pogoda niechaj sprzyja spacerom, bo dla dzieci słonce i miłość rodziców to dwie najlepsze rzeczy:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤️
      Nastąpiła mała pomylka, chyba za szybko pisalam tego posta bo zamiast kwietnia wpisałam, że Maja urodziła się w marcu. Dzięki za komentarz prszy okazji poprawiłam mój błąd :)

      Usuń
    2. a ja napisałam imię małą literą, przepraszam, oczywiście Maja!
      jotka

      Usuń
  7. Nie wiem co mam Ci powiedzieć. Współczuję nieprzespanych nocy. Generalnie zawsze odnajdywałam się na Twoim blogu, ale teraz zupełnie nie czuję tego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie rozumiem, jednak dla wszystkich temat dziecięcy jest ekscytujący. Narazie ja głównie tym żyje, ale mam nadzieję że za jakiś czas bede mogła wrócić do podróżowania i wtedy będą też inne tematy u mnie.

      Usuń
    2. No właśnie nie dla wszystkich...

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia. Gratuluję pięknych dzieci. Ty również wyglądasz kwitnąco. Kwiecień to dobry miesiąc na narodziny. Jest ciepło, całe lato dziecko będzie wchłaniało witaminę D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ! Życzę dużo zdrówka i więcej snu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieprzespane noce może kiedyś będzie się wspominać z lekkim uśmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie :) pięknie wyglądacie razem :) wszystkiego dobrego dla Waszej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ♥ Cieszcie się czasem wspólnie spędzanym, słodkie maleństwo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję. Fajne są takie maluszki. Nasza kruszyna skończyła niedawno pół roku. Czas tak szybko leci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i powodzenia w układaniu rutyny z 2 cudnych dzieci. Maciuś pewnie doskonale sprawdzi się jako starszy brat. Śliczne zdjęcia, dzieciaczki i mama.

    OdpowiedzUsuń
  15. Slodka kruszynka 🥰 wszystkiego co najlepsze ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba Twój wpis. Dziś kiedy dzieciaczki są już większe na pewno miło jest do niego wrócić. Świetnie, że będąc mamą znajdujesz czas dla siebie. Kiedyś nie sądziłam, że to takie ważne, ale dziś widzę że tak. Pomimo tego, że dzieci są jeszcze małe to chcą zwykle być obecne przy młodszym braciszku czy siostrzyczce. Przykro mi, że poród był taki ciężki. Dobrze jednak, że to już za Tobą i Maja jest cała i zdrowa. Pozdrawiam Cię serdecznie i cała Twoją rodzinkę 😊🌸🌱❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś na pewno miło się wraca do tego wpisu kiedy Mają ma już roczek. Wszystkiego co Najpiękniejsze dla Waszej córeczki, zdrówka, uśmiechu i spełnienia dziecięcych marzeń. Dobrze, że poród już za Tobą i zarówno u Ciebie jak i u Mai wszystko jest w porządku. Miło kiedy starsze dziecko tak bardzo interesuje się młodszym i stara się mu pomóc jak tylko najlepiej potrafi. Piękne zdjęcia Twoich cudownych dzieciaczków 🥰. Pozdrawiam serdecznie 🌷😊

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !