środa, 10 kwietnia 2024

Żyj bieżącą chwilą. Jutro może wcale nie nadejść , jest tylko mrzonką , a przeszłość jest tylko wspomnieniem.

 

Gabriela Gargaś


Uwielbiam książki Gabrieli Gargaś i często mogę też znaleźć wartościowe zdanie z jej ksiażki, które chce zapamiętać i przy okazji mogę się z Wami tutaj podzielić. W życiu czesto na coś czekamy, jak nie na wymarzony urlop,odliczając dni, narodziny dziecka, przeprowadzkę i wiele innych okoliczności, czasami zapominamy o tym,żeby cieszyć się każdym dniem,żyć tu i teraz oraz doceniać to co mamy. Ja też kiedyś żyłam od wyjazdu do wyjazdu bądź od weekendu do weekendu, ale jak zaczęłam prace w przedszkolu to w każdym dniu potrafiłam dostrzec coś niesamowitego. Teraz będąc mamą dalej praktykuje wdzięczość oraz obecność i staram się za bardzo nie wybiegać myślami do przodu, choć uwielbiam planować. Oczywiście dalej odliczam do wyjazdów,ale już nie żyje nimi tylko codziennością, która jak to w życiu bywa, raz jest pozytywna, a innym razem mniej.

Pod koniec marca udało mi się wrócić do nagrywania filmików na youtube, więc jak będę wstawiać posta na bloga to przy okazji pod koniec wpisu wstawię Wam linka , żebyście mogli sobie pooglądać jak wygląda nasza codzienność i co ciekawego danego dnia bądź tygodnia robimy. Dla mnie też jest to wspaniała zabawa i dla Maciusia również bo jak widzi aparat to od razu do mnie przybiega bo chce coś powiedzieć lub po prostu pouśmiechać się, pokazać śmieszne miny do kamery. Przy okazji też mam pamiątkę jak szybko dzieci dorastają i jakie malutkie kiedyś były.

Kwiecień plecień co przeplata troche zimy trochę lata, u Szkocji to przysłowie powinno brzmieć 'kwiecień plecień co przeplata troche wiosny, troche jesieni'. Mamy 10 kwiecień, a wyobraźcie sobie, że u nas jak narazie były 3 słoneczne dni, w tym jeden dzień tylko nie padało. Ale jak pojawi się słońce to wykorzystujemy je na maksa, bo niestety to jest loteria kiedy znowu się pojawi. Przez sztormy, które przechodziły przez Wielką Brytanie niestety sporo drzew zostało przewalonych w tym moje ulubione drzewo w parku, wiec niestety juz go nie ma i pozostały tylko wspomnienia, zdjecia, które dziś wstawie i trochę ujęć w vlogu. 












6 komentarzy:

  1. U nas z pogodą raczej odwrotnie - jest więcej cieplejszych dni niż chłodniejszych. Ale podobno Szkocja sama w sobie jest deszczowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas na szczęście trochę więcej słońca i wszystko kwietnie , nawet bez przyspieszył, a zwykle kwitnie w maju!
    Twoje wpisy na vlogu zawsze chętnie oglądam:-)
    Buziaki dla dzieciaczków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czasem poczytać G. Gargaś. Kocham wiosnę, a Twoje zdjęcia są cudne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. witam Cię Klarko💓
    piękny post, wspaniałe przemyślenia, cudowne zdjęcia i uroczy vlog ..
    cieszę się ogromnie, że mogę Cię czytać 🤩 .. u mnie też pogoda kapryśna ..
    ale jest pięknie kiedy dookoła przyroda budzi się do życia i zakwitają kwiaty .. mam ogromne szczęście, że mieszkam na Powiślu i dookoła mojego domu są parki, więc jest cudnie, trochę ciszy choć do centrum są zaledwie 2 przystanki autobusowe😊

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę Wam zdrówka i cudowności
    🌞🌈🍀🌻🌼,
    - uściski i buziaki dla Twoich cudownych Dzieciaczków 🤗😘💓


    OdpowiedzUsuń
  5. http:/do-powiedzenia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wróciłaś do nagrywania vlogów i można zobaczyć część Waszej codzienności i miło też Was zobaczyć. Szkoda, że sztormy narobiły szkód. Drzewo było piękne. Mam nadzieję, że pogoda się u Was poprawi. U nas w Polsce niestety po falach ciepłych i słonecznych dni przyszło ochłodzenie i też czekamy na powrót wiosny. Pozdrawiam Cię serdecznie i na kolejne dni życzę samych miłych chwil 😊❤️.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !