wtorek, 30 kwietnia 2024

Jeśli człowiek jest szczęśliwy, to znaczy, że niczego w życiu mu nie brakuje.

 Magdalena Zeist 


I rok Mai za nami. Nie mam pojęcia,gdzie ten czas poleciał, przecież dopiero co się urodziła.
Były momenty piękne, łatwe jak i również te wymagające i ciężkie, szczególnie pierwsze 4 miesiące dały nam mocno w kość. Trzeba było odnaleźć się w nowej rzeczywistości, dostosować rutyne, z niektórych rzeczy zrezygnować, a inne przełożyć na inny czas. Były momenty zwątpienia, bezsilności, płaczu, szczególnie jak oboje mnie potrzebowali, a ja mogłam się zajmować tylko jednym dzieckiem, bo Mariusz akurat był w pracy. Ale przetrwaliśmy i później z każdym miesiącem robiło się łatwiej i mam nadzieje, że dalej tak będzie. 

Cieszę się,że wciąż mogę być w domu z dziećmi i do 3 roku Mai zostane zanim pójdzie do przedszkola, a ja wróce do swojego zawodu czyli też będę pracować jako przedszkolanka. Ale narazie nie wybiegam myślami aż tak do przodu, cieszę się z każdego dnia spędzając czas z dziećmi, ale również rozwijam swoje zainteresowania i jestem aktywna. Dwa tygodnie temu wróciłam na swoja ukochaną siatkówke, gdzie mialam 3 lata przerwy, fajnie było znów poczuć te emocje, spotkać się z moimi znajomymi z siatkówki i pomimo tego, że trochę czasu nie mieliśmy kontaktu, to i tak bardzo fajnie nam sie grało i rozmawiało. Moja kondycja jest dalej dobra z czego jestem bardzo zadowolona, bo spodziewałam się, żę po ciążąch już nie będę taka szybka jak kiedyś i nie zapomniałam jak się gra w siatkówkę, serwuje, blokuje i ścina.

W maj bedzie dla nas bardzo ekcytującym miesiącem,bo wybieramy się na tydzień do Polski, już nie mogę się doczekać i wiem, że z każdym dniem będę odliczać dni do naszego wyjazdu. W planach mamy dwa razy zoo,oczywiście rossmann, pepco,cropp,empik też na pewno będą zaliczone, a pod koniec naszego pobytu spotkam się pierwszy raz z pewną niesamowitą osobą, z którą w wakacje będzie równy rok odkąd ze sobą piszemy, więc fajnie będzie przenieść tą relacje na zupełnie inny poziom i porozmawiać na żywo, miło spędzić czas, przy okazji nasze rodzinki się poznają i dzieci na pewno będą się razem bawić bo tak fajnie się złożyło,że mamy niewielką różnice wieku :)

Zapraszam Was na urodzinowego vloga i zdjęcia z urodzin Mai :)













7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że z każdym miesiącem jest coraz łatwiej. Początki bywają trudne, ale im bardziej wdrażamy się w tą codzienność tym bardziej potrafimy ją organizować, aby na większość rzeczy znaleźć czas. Super, że udało Ci się wrócić na siatkówkę. Taka aktywność na pewno daje Ci dużo radości i satysfakcji. Tak trzymaj ! Maja to urocza dziewczynka, miała piękne 1sze urodzinki i na pewno widząc zdjęcia będzie je miło wspominać. Zrobiłaś wspaniały tort, możesz być z siebie dumna ❤️. Pobyt w Polsce zapowiada się intensywnie, ale wierzę że będziecie z niego zadowoleni i uda Ci się kupić świetne rzeczy w sklepach, które zamierzasz odwiedzić. Ja też bardzo cieszę się na nasze spotkanie ❤️ i dziękuję, że tak pięknie o mnie piszesz. Przyznam szczerze, że jest mi bardzo miło i jestem szczerze wzruszona 🥹. Ty też jesteś świetną osobą i bardzo się cieszę, że dane nam było się poznać, a już za chwilę również spotkać 🥰. Pozdrawiam Cię serdecznie i buziaczki dla Mai oraz Maciusia 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dzieciaki. One są najważniejsze w życiu <3
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, z jednej strony zleciało, ale jak trudne to było, wiesz tylko Ty.
    Niech się dzieci zdrowo chowają, wielu radości w Polsce wam życzę!
    Tort z motylkami prześliczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam Klarko 💗

    rzeczywiście czas leci jak szalony.. wszystkiego najlepszego dla Mai z okazji Pierwszych Urodzin 🤗💖
    ..masz cudowne Dzieciątka, wszyscy wyglądacie przepięknie i szczęśliwie
    - zdjęcia są kapitalne, szczęście od Was promieniuje - jesteście piękni !!!
    ..a torcik w motylki bajeczny!
    ..wspaniale, że będziecie w Polsce i spędzicie niezapomniany czas z niezwykłymi Osobami 🤩

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę WAM ogrom zdrówka, samych dobrych dni i moc cudownych chwil💖🤗😘🌞🍀🌈

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najpiękniej spełnionego dla Mai, niech zdrowo rośnie i cieszy się każdą chwilą. Dla Ciebie również samych pięknych chwil. Pozdrawiam, dobrego, udanego maja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Mai, niech zdrowo rośnie. Masz racje, ten czas szybko leci. A po dzieciach widać to najlepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !