poniedziałek, 16 lipca 2012

Cudowne Mazury ;)

Już jestem dzisiaj o 5 rano przyjechałam z Mazur autobusem do mojego miasta. W czasie podróży przespałam się zaledwie półtorej godziny więc jak wróciłam do domu to poszłam spać.  Trochę zeszło mi ze zgraniem i zmniejszeniem zdjęć i doszłam do wniosku, że mój wyjazd będzie podzielony na kilka notek ;)  W Giżycku jest przepięknie ;)
Dziękuje wszystkim tym, którzy wchodzili i komentowali mojego bloga ;) Zabieram się za odpowiadanie na wasze wpisy.




jezioro Niegocin ;)

Klara

14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, musiałaś się fajnie bawić :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia, też byłam na tym molo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mazury i Giżycko *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię mazury i jeżdżę do rok;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak chcę :<

    śliczna panorama ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale slicznie
    nigdy nie bylam na mazurach

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam na mazurach. Marzy mi się taki wypad.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie podejście jest niestety coraz częstsze. Jestem z kimś, bo go kocham, a nie dla szpanu. No ale cóż poradzić, skoro szerzy nam się głupota. Nieuchronnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ^^
    Fajne zdjęcia ;P

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !