poniedziałek, 14 stycznia 2013

Bal :)

Wczorajszy dzień spędziłam bardzo mile, mianowicie byłam na balu karnawałowym dla dzieci z okazji WOŚP. Pomagałam przy dekorowaniu sali, pompowałam balony w kształcie serc oraz robiłam dzieciaczkom nakrycia głowy z gazet. Było bardzo świetnie i nie żałuje, że się w to zaangażowałam :)
Przyjemnie jest pomagać innym w szczególności małym uśmiechniętym buźką, które proszą o pomoc np. w rozerwaniu grubej kolorowej taśmy. Nie miałam czasu zrobić parę zdjęć, ale pani fotograf powinna wrzucić jakieś na stronę internetową więc Wam chętnie pokaże :)



Piosenka, która spodobała mi się po "trzech nutkach" jak leciała w M jak Miłości :)


Klara

8 komentarzy:

  1. świetny blog! oBseruję i licze na rewanż. Zapraszam ;) http://maybecoffeeandcake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajna ta piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajnie, że się wkręciłaś w tę akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki bal to ciekawe doswiadczenie i swietna zabawa:)
    dziękuję bardzo za wsparcie pod moim poprzednim wpisem i zapraszam na nowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to uczucie:D Zwykły uśmiech cieszy bardziej, niż jakiś prezent;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !