sobota, 2 marca 2013

Spider !

Nie lubię pająków, bo panicznie się ich boje. Nie wiem dlaczego, ale obrzydają mnie te "malutkie stworzonka". Nie wiem jak ktoś może wziąć je do ręki, albo nie przeszkadza mu, że "malutki pajączek" chodzi sobie po jego dłoni. 
Pamiętam jak w gimnazjum wszystkie dziewczyny wchodziły na ławki, albo nogami na krzesła jak tylko jedna zobaczyła pająka. Najlepszy był ich pisk, (w tym minimalny mój.) Chłopaki mieli niezłą z nas polewkę. To chyba jedyne zdjęcie które udało mi się zrobić temu "stworkowi". Dobrze, że istnieje coś takiego jak zoom. Lubicie je czy raczej nie ?


Klara

21 komentarzy:

  1. też tak mam, ale w naszej klasie wszystkie udajemy że się żadna nie boi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie za oknem, kiedyś był jeszcze większy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również nie przepadam za pająkami bleee :D a kiedyś mieliśmy w szkole wystawę pająków tych włochatych masakra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś szczególnie nie odrzucają. :)
    Pozdrawiam. ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę się ich boję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się tam nie boję pająków. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie by długo nie pobył. od razu zostałby zabity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie lubię tych stworzeń. Są okropne a wyobraź sobie że u mnie w szkole był kiedyś facet i pokazywał nam ptaszniki!! Brrr masakra -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło strasznie to mogło wyglądać..aż ciarki mnie przechodzą jak sobie to wyobrażam blee..

      Usuń
  9. Ja się panicznie ich boję :(

    OdpowiedzUsuń
  10. wrrrr też nie lubię pająków... jak tylko jakiegoś widzę to unicestwiam go kapciem ;p
    p.s. zapraszam na konkurs do wygrania bon na buty :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/2013/02/wygraj-bon-pieniezny-na-zakupy-wwwmergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie cierpie pajakow, masakra! :CC

    Herbatki, herbatki :3

    OdpowiedzUsuń
  12. o blee ja sie panicznie boje -_-

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przeszkadzają mi :) One pewnie miliard razy bardziej boją się takich olbrzymów jak ludzie:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam nie boję się pająków ;)
    Nawet im robię zdjęcia bez zooma. Jeśli chcesz zobaczyć napisz do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bleee pająk :D moja wychowawczyni paniecznie boi się pająków :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !