poniedziałek, 23 grudnia 2013

Dziś żyj, dziś się uśmiechaj, dziś bądź szczęśliwy !

Phil Bosmans

CZAS NA BYCIE SZCZĘŚLIWYM !

Dzień dobry,mój drogi!
Zostaw sobie trochę czasu
na bycie szczęśliwym!
Jesteś żywym cudem,który istnieje na ziemi.
Jesteś niepowtarzalny,jedyny,niezastąpiony.
Wiesz o tym?

Dlaczego się nie dziwisz,
nie zachwycasz,nie cieszysz się z siebie,
z innych wokół ciebie?
Czy to takie oczywiste?
Czy nie widzisz w tym nic dziwnego,
że żyjesz,że dano ci czas na śpiew,na taniec,
czas na bycie szczęśliwym.                                    

 Po co więc go tracić
na bezsensowną pogoń za pieniędzmi?
Po co zamartwiać się czymś,co będzie jutro,pojutrze?
Po co zapobiegliwie się krzątać bez umiaru,
po co spać,kiedy słońce jeszcze wysoko na niebie?
Spokojnie zostaw sobie czas na bycie szczęsliwym.

Czas to nie ulica szybkiego ruchu
między kołyską a grobem,
ale miejsce do parkowania w słońcu.

Dziś żyj!
Dziś się uśmiechaj!
Dziś bądź szczęśliwy!
Daj sercu wolność!
Twoja radość życia,twoje szczęście
nie muszą zależeć od tysięcy błahostek.


                                                                               
Dzisiaj post inny niż zwykle, dzisiaj skończyłam czytać książkę(w formie ebooka) pt. Nie zapomnnij o radości napisaną przez Phila Bosmansa i ten wiersz na górze jest właśnie z niej. Co o nim myślicie? Bardzo chętnie poczytam jak wy ten wiersz odbieracie. Bo mi bardzo się podoba, są to mądre słowa o których nie zawsze się pamięta. 

Moje grudniowe nowości, uwielbiam przeróżne świeczki, o każdej porze roku, ale w jesień i w zimę najbardziej są mi przydatne, szczególnie w mroźne, bez śnieżne wieczory :)

Pierwsza pomarańczowa świeczka jest o zapachu owoców tropikalnych z IKEA, a druga zielona jest o zapachu jabłkowego martini z  TK MAXX.
 świeczka ręcznie robiona (prezent od Joanny ) 
podgrzewacze z IKEA o zapachu róży, jabłka i czerwonej i czarnej porzeczki !

Klara

23 komentarze:

  1. Podgrzewacze z IKEI o zapachu jabłka i czerwonej i czarnej porzeczki muszą pięknie pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapachowe świeczki ! <3 Nie znałam tego wiersza, na pewno skuszę się na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj potrzebny mi takie wieczór ja+ świeczki+ laptop :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świeczki są cudowne <3
    alicjalovingx.blogspot.com nowy post zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowych wesołych świąt
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam o zapachu żurawiny <3

    Życzę Wesołych Świąt
    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeczki są cudowne, idealnie wpasowuje się w klimat wieczorów przy herbacie :)
    Co do wiersza, autor ma racje, wiecznie za czymś gonimy i nie potrafimy się zatrzymać i być po prostu szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
  8. oh, jak ja uwielbiam świeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa ta świeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie proste i oczywiste słowa a wgl o nich nie pamiętamy. To przykre bo przez to barak nam czasu, przejmujemy się błachostkami co odbiera nam radość życia i poczucie szczęścia. Zapominamy o bliskich i o tym że to o nich powinniśmy się troszczyć w pierwszej kolejności ;3
    Dziękuję Ci, że napisałaś tu ten wiersz :) dzięki temu czuję się dużo lepiej i moje przygnębienie minęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Ci pomóc ;* Trzymaj się !

      Usuń
  11. Wiersz Phila warto wpisać na pierwszą stronę w swoim kalendarzu, żeby codziennie sobie przypominać o tej prostej prawdzie, której przyjęcie wszystko ułatwia: żyj tu i teraz i bądź szczęśliwy. Świeca ręcznie robiona podoba mi zdecydowanie najbardziej, aż szkoda by ją było stopić...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham wszelkie świeczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam świece

    OdpowiedzUsuń
  14. nie slyszalam o tej ksiazce

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham świeczki zapachowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna świeczka! :)
    Uwielbiam takie! :):)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    Bardzo chciałabym Cię prosić o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej pierwszej notki :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !