sobota, 14 grudnia 2013

Każdy po­winien mieć ko­goś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiado­mo jak dziel­ny, cza­sami czu­je się bar­dzo samotny.

Ernest Hemingway


Coraz bliżej święta, tak wiem nowości nie powiedziałam, ale mam na to odpowiedź w postaci zdjęć. Jest pięknie, uwielbiam chodzić nocą po centrum pięknie iskrzącym i choć śniegu nie ma to i tak jest bardzo klimatycznie. 
Każda ulica ma inne przyozdobienie, a jest jedna która jest najbardziej przystrojona, znajdują się tam z okazji świąt karuzele, lodowisko i wielka zjeżdżalnia na której jeździ się na wycieraczce. A w tle leci na razie muzyka z radia, na razie zwykłe piosenki,a na pewno bliżej świąt będą lecieć świąteczne takie jak : Snow is falling, Last Christmas itd, bo w niektórych sklepach już są puszczane :)






I nocą !






Klara

19 komentarzy:

  1. Nad wszystko prawdziwy cytat w tytule!
    Kraków też wystroił się świątecznie, zewsząd płynie piękna muzyka i jest naprawdę uroczo, chyba muszę wziąć aparat na spacer i to uwiecznić :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie szkoda , że u mnie tak ciekawie nie jest :<
    zapraszam
    alicjalovingx.blogspot.com - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie ten swietczny klimat
    swiat staje sie piekniejszy

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja jak cudownie :) *.*
    Już sie nie mogę doczekać tych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten świąteczny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak,ten klimat jest cudowny,tylko żeby jeszcze nie było tak zimno to już w ogóle było by super:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie sprawy, dawno już nie byłam na żadnym festynie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow this is sooo beautiful! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko jak pięknie! *.* święta jednak potrafią czarować swym klimatem :)
    ps: Nie wiem co się dzieje ale listu nadal nie otrzymałam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dziwnie, bo równy miesiąc temu wysyłałam razem z listem do mojej cioci. I ona otrzymała jakoś pod koniec listopada albo nawet i wcześniej..
      Po świętach postaram się wysłać kolejny,może ten dojdzie. Napisałam do Ciebie na pocztę, porównajmy adresy bo może wkradł się jakiś błąd i to jest powodem nie dostarczenia listu do Ciebie albo gdzieś po drodze zaginął.

      Usuń
  11. Ja już chce święta i śnieg <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez! Musi zrobic sie bialo !

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !