wtorek, 3 grudnia 2013

"Przyjaciel tworzy w nas nową przestrzeń, która prawdopodobnie nie zaistniałaby nigdy, gdybyśmy go nigdy nie spotkali. Tylko dzięki niemu rodzi się w nas nowy świat.

Anais Nin

W niedzielę (1 grudnia) byłam w stolicy Szkocji, w Edynburgu. Niesamowite miasto, tylko jak dla mnie centrum jest za bardzo zatłoczone, chodnikiem szło się tak wolno, że myślałam , że stoje w miejscu. Może też pewnie dlatego, że zaczął się szał zakupów. Momentami czułam się jak w Polsce bo słyszałam częściej swój ojczysty język niż angielski. 

Pogoda była wręcz idealna, co widać na zdjęciach. Dawno takiego słoneczka nie widziałam, miejscami nie dało się robić zdjęć bo za jasno było. Najbardziej podobało mi się wzgórze Calton Hill (zdjęcia widoków w następnym poście).






 droga na Calton Hill !





Klara

23 komentarze:

  1. wow, faktycznie ładnie tam :)) pogoda też wiedzę udana :D serio aż tak dużo tam Polaków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Edynburgu jest strasznie dużo Polaków, jak szłam przez miasto albo weszłam do jakiegoś sklepu to tylko było słychać język polski, Miejscami czułam się jak w Warszawie na starówce xD
      U mnie w Glasgow, rzadziej się słyszy język polski, chyba że wejdzie się do polskiego sklepu, bo jest tu kilka takich albo jak pójdzie się do Lidla ;)

      Usuń
  2. fajne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się cytat w tytule.
    Zdjęcia piękne. Wnioskuję,że Edynburg jest bardzo ładny. Tylko pozazdrościć! Nie spodziewałabym się,że jest tam dużo Polaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam :) I po zdjęciach nie widać tych tłumów Polaków :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku cudnie tam ! ;p

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tak bardzo Ci zazdroszczę!
    zawsze chciałam zobaczyć to magiczne miejsce :)
    bardzo mi się u ciebie podoba, obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. W Elblągu nie ma niestety zbyt dużej ilości galerii.W sumie jest tylko jedna,dlatego wystawy są zmieniane co kilka tygodni.Ale jak będziesz w Elblągu to pewnie i tak będzie coś ciekawego :) Moje miasto na kilka dni musi być baaaaardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne miejsca :) aż naszła mnie ochota na jakieś zwiedzanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak fajnie tam. :)
    Polacy są wszędzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdrościć takiego wyjazdu :) Nawet nie pomyślałabym, że może tam być aż tyle Polaków, chociaż ich się chyba wszędzie znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !