piątek, 3 stycznia 2014

Uśmiech by­wa ak­tem męstwa, smu­tek to słabość i pos­ta­wa zbyt wy­god­na. Być ra­dos­nym i dob­rym, kiedy świat jest smut­ny i zły, to do­piero odwaga.

Małgorzata Musierowicz

Witam wszystkich w 3 dniu Nowego Roku. Jak tam Wasze postanowienie ? Bo ja moje postanowienia powoli realizuje. Tak więc styczeń będzie miesiącem długich spacerów, rozciągania i zamianą płatków czekoladowych na granole i owsiankę. 
Uwielbiam słodzone płatki śniadaniowe począwszy od Cini Minis a skończywszy na pysznych czekoladowych kuleczkach Nesquicku i chyba to będzie dla mnie najtrudniejsze z tych trzech postanowień. Tym bardziej, że praktycznie codziennie przez jakieś 3 lata albo dłużej jadałam je codziennie na śniadania. Pamiętam jak byłam na obozie 2 lata temu to kolega się śmiał, że przez moje płatki z mlekiem nabawię się wrzodów, ale na szczęście do tego nie doszło :)

Żeby jeszcze bardziej się zmobilizować to pobrałam sobie na telefon Endomondo i udało mi się dołączyć do wyzwania : Get up and walk in January. Po za tym udalo mi się znaleźć super rozgrzewkę i rozciąganie oraz cudowną Mel B i trening na nogi :)

 rozgrzewka i rozciąganie

 Mel B

Klara

23 komentarze:

  1. uwielbiam ćwiczyć z mel b! :) najbardziej brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam żadnych postanowień :) ale chciałabym zacząć ćwiczyć, bo z Mel B ćwiczyłam tylko 2 dni i mi się odechciało

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam postanowień, ale mam cele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ćwiczenia z Natalią Gacką, z Mel B niby też, ale ciężko mi je wytrzymać całe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ! Ja zaczęłam brzuszki i mam zamiar biegać po trzy razy w tygodniu. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja robie brzuszki, ale to nic mi nie daje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też muszę się wziąć za ćwiczenia ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zazwyczaj jem jakieś płatki fitella z kawałkami czekolady, na tyle słodyczy można sobie pozwolić dziennie :)
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też muszę zacząć ćwiczyć,ale nie wiem czy mi się to uda ;))
    Powodzenia w realizowaniu wszystkich postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też będę musiała zmienić tryb swojego odżywiania ale póki co determinacji brak :/

    OdpowiedzUsuń

  11. powodzenia z cwiczeniami odzywianiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja polecam błonnik na śniadanie z suszonymi owocami, można taki gotowy kupić, a jest zdrowy i smaczny, ja zawsze rano jem z mlekiem zamiast płatków, które tez uwielbiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja postanowienia powoli wdrążam w życie :)
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dopiero zaczelam wymyslac moje postanowienia wiec za wprowadzenie je w zycie jeszcze bedzie pora

    OdpowiedzUsuń
  15. hahha.. ja już mam postanowienia , ale 3 dzień i nic :P
    powodzenia w realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nigdy nie lubiłam płatków z mlekiem ;-) Ale z jogurtem jak najbardziej ;-) Powodzenia życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednym z moich tegorocznych postanowień jest wymodelowanie brzucha, ale jeszcze się do tego nie zabrałam, jestem raczej na etapie poszukiwania czegoś skutecznego, mam nadzieję, że na tym się nie skończy. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już 3 lata nie jem czekolady ;D
    a na śniadanie rzadko jadam płatki - wg mnie nie można sobie nimi pojeść xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam jakoś za tym treningiem Mel B na nogi, natomiast trening na pośladki jej autorstwa uwielbiam! Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post! I love doing sports too!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :) Również ćwiczyłam z Mel B :) Powiem Ci szczerze, że najszybsze efekty były bo ćwiczeniach na pośladki, bo pojawiły się już po 2 tygodniach :) Najważniejsze to to, aby się nie poddawać! Życzę Ci dużo wytrwałości :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !