środa, 27 kwietnia 2016

Przyszłość należy do tych, ktorzy wierzą w piękno swoich marzeń.

Eleanor Roosevelt

Życie nieustannie nas uczy. Każdy dzień jest nową lekcją, raz radosną a innym razem bolesną. Każdego ranka decydujemy jak będziemy wyglądać, w jakim nastroju będziemy i co zrobimy. Możemy żyć przeszłością i rozdrapywać stare rany, nieustannie myśleć o tym co było, wspominać i tęsknić. Ale w ten sposób daleko nie pociągniemy i zamiast iść do przodu, my będziemy się cofać.
Musimy podjąć decyzję, czy chcemy doświadczać nowych rzeczy, wyzwań czy po prostu żyć czymś co nigdy już nie wróci.


Intensywny okres w collegu właściwie się zaczął, jutro dowiem się czy zdałam czy nie, a najważniejszy egzamin będę mieć 24 maja więc musze rozplanować co, kiedy i jak się uczyć, żeby jak najlepiej wypaść przed kamerą, gdyż ten egzamin będzie nagrywany. Ale o tym innym razem.


Malaga dzień 4

Kolejny dzień bez planu, ale takie dni zwykle najbardziej zaskakują. Najpierw poszliśmy do sklepu na zakupy, uwielbiam hiszpańskie jedzenie więc zakupy żywnościowe od wszelkiego nabiału (uwielbiam ich serki) po wędliny i mięso poszły nam bardzo szybko. Tym bardziej, że wiele rzeczy z Mercedony jedliśmy więc nie było żadnego problemu. Potem poszliśmy na plażę Malaguete, gdzie zobaczyliśmy jej napis i cudowne zielone papugi, które po prostu sobie chodziły pod palmami. Niecodzienny widok.
Trochę byliśmy zdziwieni tm, źe najcieplej robiło się na wieczór tak koło 6 albo nawet i 7 stąd kilka razy musieliśmy się przebierać w środku dnia, bo była różna temperatura. Ogólnie to dla Hiszpanów w kwietniu jest dopiero wczesna wiosna, więc dużo osób można bylo spotkać nawet w kurtkach pomimo temperatury powyżej 20 stopni.

-Jak odróżnić Hiszpana od turysty?
-Wystarczy spojrzeć i wiadomo komu jest zimniej ;)

Ale z drugiej strony co sie dziwić, ja w Szkocji mam 11 stopni o tej porze, więc słońce i ponad 20 stopni to dla mnie upał, a jak oni w wakacje mają ponad 30, to nie dziwie się, że przy 20 jest im chlodniej.











Klara

8 komentarzy:

  1. -Jak odróżnić Hiszpana od turysty?
    -Wystarczy spojrzeć i wiadomo komu jest zimniej ;) hehehehe dobre ! :) :)

    ajćććć piękne zdjęcia ! widząc je tylko jedna mysl nasuwa mi się do glowy LATO NADCHODŹ!! :)

    świetnie wyglądasz- i najwazniejsze, że usmiech nie schodzi z twarzy :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Tubylcom cierpła skórka na Twój widok w lekkiej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczne widoki :) No i te zielone papugi.... piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze strasznie mi się podoba ten tytuł, po drugie papużki zachwycają, a po trzecie coś w tym jest, że Hiszpanom wiecznie zimno... przy 20 stopniach ja byłam w sukience i balerinach, a pani szła obok w ramonesce i kozakach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś o byciu nagrywaną mam pojęcie, bo w ramach zaliczenia jednego z przedmiotu mam wygłosić prezentację i właśnie być nagrywaną - łączmy się w stresie :) O ile wystąpienie publiczne mnie nie stresują (zanadto), to nagrywanie już tak.
    Papużki są przeurocze, a Twoje zdjęcia na plaży uświadomiły mi, że w te wakacje MUSZĘ gdzieś wyjechać :) Dziękuję za to - no more doubts!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz dużo racji! Każdy dzień, każde zdarzenie i każda napotkana osoba jest dla nas lekcją albo błogosławieństwem :) Kurczę, ale promieniejesz na tych zdjęciach :) z pewnością zasłużyłaś na takie wakacje i mam nadzieję, że wspomnienia stamtąd zatrzymasz na długo :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !