środa, 29 marca 2017

Każda więź między dwiema osobami jest całkowicie wyjątkowa. Nie można kochać dwóch osób tak samo. To po prostu niemożliwe. Kochasz każdego człowieka inaczej, bo jest jedyny w swoim rodzaju i on w tobie również dostrzega twoją niepowtarzalność. Im lepiej się poznajecie, tym bogatsze stają się barwy waszej relacji.

William P. Young – Chata

Każdego dnia coraz bardziej zaskakują mnie ludzie, a najbardziej ich zazdrości.. Jak to jest, że jak wiedziesz "normalne życie", spokojne bez żadnych rewelacji, masz wokół siebie dużo ludzi, a jak tylko gdzieś pojedziesz, albo każdego dnia chodzisz z usmiechem od ucha do ucha to stają się dla Ciebie wredni albo unikają Cię. Cóż życie, jak to kiedyś ktoś powiedział "więcej przyjaciół ma się w smutku niż w radości i wtedy okazuje się dopiero kto jest tym prawdziwym". Zauważam, że niektórzy tylko czekają aż podwinie Ci się noga, żeby powiedzieć słynne "a nie mówiłam" albo "udawane pocieszenie, choć w głębi serca się cieszą, że Ci się nie układa". 

Ostatnie kilka dni, w sumie dwa w tym jedna wycieczka klasowa i dwa tygodnie wolnego od collegu, jejku nawet nie wiecie jak się cieszę, wreszcie będę mieć więcej czasu, tym bardziej, że do pracy mam dopiero na 15 więc praktycznie cały dzień przede mną. Muszę sobie zorganizować jakoś jeden tydzień, na pewno będą wycieczki i spróbuje się więcej skupić na fotografowaniu, bo ostatnio tylko kilka zdjęć strzelam, a tyle kwiatów wókół, że nie chce przegapić wiosny.

Pogoda zmienia się z dnia na dzień, ale na szczęście mieliśmy 3 dni "lata" w tym jeden dzień siedziałam w pracy, w kolejnym zrobiliśmy mały spacerek z Sebkiem, póżniej pojechałam na brwi, a później do mojej mamy na Dzień Matki (bo w UK był obchodzony 26 marca w tym roku). Więc dzień zleciał, ale za to w poniedziałek ładnie udało nam się odpocząć i poleżeć 1.5 h przed moją pracą na kocyku nad jeziorkim, zdjęcia będą w kolejnym poście.

A dzisiaj dalsza część Troon i naszego szaleństwa <3



 Takiego mam siłacza ;*

mój strach i panika po "byciu na barana pierwszy raz" 


Klara

18 komentarzy:

  1. Ah skąd ja znam to o czym piszesz u mnie jest tak samo. Rodzinka mojego męża tylko czeka na moje potknięcia banda nieokrzesanych prostaków. Zdjęcia śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego lepiej mieć kilku prawdziwych przyjaciół niż masę udawanych. Staraj się tym nie przejmować i cieszyć własnym szczęściem:)
    w Polsce też coraz cieplej:)
    Jak zawsze świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać jesteście bardzo szczęśliwi. Dziękuję za ten wpis ciekawe... im bardziej sie partnerzy poznają tym bogatsza relacja.. - dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie mogę doczekać świąt, nareszcie będę miała wolne, bez pracy i szkoły. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia :-) Dużo dalszego szczęścia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze zdjęcia :) Fajnie widzieć Wasze szczęście:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdjęcia! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jacy szczęśliwi!Świetnie razem wyglądacie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że lubicie spędzać ze sobą czas :)
    A niektórzy ludzie po prostu nie znoszą tego, że ktoś może być szczęśliwy, że może doceniać to, co ma...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie bywają podli, trudno coś na to poradzić. Od toksycznych należy się odseparować.
    Rób swoje i nie patrz się na innych :)
    Fajnie, że masz trochę wolnego, odpoczynek zawsze się przydaje :)

    Świetne zdjęcia, widać , że razem dobrze się bawicie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety...tacy sa niektórzy ludzie. Chcą miec lepiej w życiu i tylko czekają na potknięcia innych. Sama na takich natrafialam, ale ostatnio jest takich osób u mnie coraz mniej. Jeśli chodzi o mnie to staram sie walczyć z zazdroscia i nie postępować w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawiść ludzi i czekanie na nasz upadek, bierze się z ich niemożności realizowania się w życiu tak jakby chcieli. Uśmiech to znak, że możesz ich zostawić i pobiec za swoim szczęściem a oni wtedy zostaną sami ze swoją "biedą". Wydaje mi się, że to działa w tę stronę. Z pozoru ich złość jest kierowana w naszą stronę ale tylko po to aby nie zdradzić się, że to im się życie nie udaje, że to oni są nieszczęśliwi i nie wiedzą jak to zmienić i co zrobić aby żyć tak szczęśliwie jak Ty żyjesz. Za złością odnośnie Twojego uśmiechu chowają swój strach i poczucie beznadziei i braku wartości.
    Udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż miło się na Was patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ja te trzy dni lata siedziałabym w pracy - takie mam szczęście :D Ale cały czas wierzę, że w życiu się wszystko zmienia i oczywiście na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma sensu się przejmować tym, co ludzie mówią, póki żyjemy to będą paplać, jak nas nie będzie to będą cicho. No a tak poważnie, to też nie lubię jak się mi zazdrości czy w ogóle obgaduje itp, ale już się tym tak nie przejmuję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, patrząc na Was aż uśmiech ciśnie się na usta :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !