poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Satysfakcja i szczęście to dwie różne rzeczy.

Susan Wiggs

Życie mnie całkowicie pochłonęło, nie wiem jak przeżyłam ostatni tydzień,szczególnie sobotę gdzie byłam w pracy na trzech zmianach, rano w sklepie, po południu 5 godzin w księgarni, a wieczór znów w supermarkecie. Także był hardcore. I znów mam dwie prace, historia lubi się powtarzać, na szczęście dostałam lepsze zmiany więc będę chodzić tylko na wieczorną zmianę, bo tak to miałam ranki i wstawanie o 4:30 dwa dni, a 3 zmiany wieczorem, także teraz będe się mogła wyspać nareszcie :)

W collegu wszystko dobrze, egzaminy zacznają mi się od 14 maja, więc jest sporo czasu na rozłożenie powtórek i spokojne przygotowanie się, a potem będzie o wiele luźniej, bo zostaną do pisania tylko raporty. Jeszcze 7 tygodni i koniec roku collegowego.

Z racji tego, że dawno mnie tu nie było, wstawię piękne wiosenne zdjęcia, które zrobiłam w pewną słoneczną sobotę. Uwielbiam takie klimaty. W Polsce wszyscy mają majówkę, a mnie długi weekend już w tym tygodniu, w niedzielę jedziemy do ogrodu, który jest otwarty tylko raz do roku, a w poniedziałek moja mama ma urodziny, także będzie się działo.






Klara


16 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, zaglądaj tutaj częściej bo tęsknie :-) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysokie obroty u Ciebie ;) Pamiętaj o odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród otwarty raz w roku? Jestem ciekawa dlaczego. Mam nadzieję, że go pokażesz i choć trochę o nim opowiesz :)
    Eteryczne te Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to masz niezły sajgon...odpoczywaj więc, kiedy tylko jest okazja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna w kwietniu, maju, to rozkwit przyrody w pełni:)
    Młodość, zatem i siła do pracy. Pamiętam i ja tak miałam.
    Teraz jest inaczej, szkoda!
    Pozdrawiam serdecznie i idę podziwiać swój ogrodowy, kwiatowy raj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie to tak pięknie kwitną drzewa? Ja w Irlandii też mogę pomarzyć o majówce! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. W Warszawie też pięknie bzy kwitną. W Ogrodzie Botanicznym i w Łazienkach Królewskich.
    Pozdrawiam Cię majowo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne fotki :-) 7 tygodni to juz niewiele dasz radę :-) Ja niestety pracuję cały weekend majowy :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Cię podziwiam, że dajesz tak radę... ja bym nie wyrobiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Masakra z tymi pracami. Mam nadzieję, że odpoczywasz choć przez parę minut :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, pozdrawiam i majowego wypoczynku życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za kolor! Piękne wiosenne zdjęcia...
    __________________________________
    Pozdrawiam, Kruczoczarna z bloga:
    justdesireit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !