poniedziałek, 13 lipca 2020

Nie dla każdego lepsze życie oznacza więcej pieniędzy. I nie każdy chce żyć według pomysłu innych.

Karolina Wilczyńska

Pogoda się znacznie poprawiła, więc to znaczy, że więcej nie ma mnie w domu niż jestem. Jednak wczoraj udało mi się zmobilizować i zmontowałam filmik, więc dzisiaj będę Wam mogła wstawić pod koniec posta. Będziecie mogli zobaczyć kawałek mojego tygodnia. Chcę spróbować nagrywać takie filmiki częściej i wstawiać przynajmniej raz w tygodniu, co z tego wyjdzie to zobaczymy, ale od jutra zaczynam regularniej vlogować, pomysłów mam dużo więc będzie co realizować.

Sebek zaczął pracować na zupełnie inna zmianę bo będzie 3 dni w domu, a potem 3 dni w pracy, to oznacza więcej wycieczek jak nam pogoda pozwoli i będziemy mogli częściej spędzać ze sobą czas. 

Wróciłam do pracy raz w tygodniu w soboty, chyba Wam nie pisałam, ale dlatego, że niedługo będę nagrywać vloga więc nie chciałam, żeby tematy się powtarzały. I myślę, że rozwinę temat bardziej w filmiku. Nareszcie odważyłam się stanąć przed aparatem więc teraz będę do kontynuować i kto wie, może niebawem będzie mnie jeszcze więcej.

Wczoraj miałam bardzo aktywny dzień, najpierw wybraliśmy się nad mały wodospad i do ogromnego lasu(będzie w następnym vlogu), wróciłam do domku na godzinę i Dominik napisał, że robią siatkówkę więc wzięłam moją hulajogę i pojechałam do parku, pograłam sobie 4,5h i choć niesamowicie wiało to przyjemnie się grało i było bardzo zabawnie jak piłka latała, może kiedyś nagram jakieś przebitki jak gramy , ale oczywiście najpierw musze ich zapytać o zgodę czy chcą być na moim kanale :)

Powoli pojawiają się ogłoszenia w moim mieście, że poszukują przedszkolanek, wiec na pewno do jednego przedszkola będę wysyłać CV,co prawda jest to prywatne przedszkole ale zawsze mogę popracować rok i w między czasie oglądać oferty do publicznego, więc zawsze jest jakieś wyjście. Niestety teraz są dosyć niepewne czasy i nie wiadomo dokladnie jak placówki oświatowe będą funkcjonowac i od kiedy.

A dziś zapraszam Was nad wodospad :)






Klara

24 komentarze:

  1. Kotek jest piękny :) wodospad robi wrażenie :) bardzo fajny vlog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna pogoda zachęca do wychodzenia z domu😊 piękny wodospad 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie już tęskno do tych leśnych, dzikich wędrówek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Garfi jest super, wodospad robi wrażenie, a Wy jesteście śliczną parą:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne motto, w zasadzie dobry pomysł na osobny wpis!
    Super wycieczki, super wieści, obyś znalazła prace marzeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wodospad jest cudny, przypomina mi się pewien czas. Kotek chyba fikołka zrobił :) rozrabiaka :) a i życzę owocnych poszukiwań pracy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce :) Wodospad bardzo ładny, fajnie, że organizujecie tyle wycieczek. :) Trzymam kciuki za pracę w przedszkolu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie jestem ciekawa tego vloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,że bedziecie spedzac ze soba wiecej czasu :-) Trzymam kciuki za prace :-)
    Wodospad piekny xx

    OdpowiedzUsuń
  10. ..zdjęcia śliczne! ..cudowne widoki, wodospad jest piekny! ..Vlog fantastyczny, Garfield jest uroczy! ..widok gór i okolic malowniczy - cudnie tam !
    ..fajnie, że wiecej czasu spedzacie razem :) ..życzę abyś znalazła faajną pracę..

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze miło u Ciebie się czuję 🙋‍♀️🧡
    Super filmik, zdjęcia 😀
    Życzę słonecznych kolejnych letnich dni, pełnych wrażeń i uśmiechu ⛅🌳🌺☕🍰
    Pozdrowionka dla Ciebie i męża zostawiam 😀🌻🍓

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że dostaniesz ta pracę ;) Zdjęcia śliczne i czekam na vlogi

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że rozwijasz swoje pasje i co najważniejsze - robisz to co lubisz. Fajny ten dzisiejszy vlog. Podrap Garfielda za uchem ode mnie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wodospad przepięknie się prezentuje :D Super fotki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne widoczki i Wy tacy uśmiechnięci. Nic dodać nic ująć :)

    Zapraszam na nowy post, w którym zabiorę Cię na spacer po Amsterdamie.
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nad wodospad bym się z chęcią wybrała, siatkówkę też zawsze lubiłam, więc fajnie, że masz ekipę, z którą możesz pograć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Klaro,
    jak miło patrzeć na Ciebie taką żywą! To słowo w tym wydaniu brzmi co najmniej nie na miejscu i całkiem dziwnie, ale miło jak człowiek - i to w dodatku taki przyjemny, jest nie tylko słowem w internecie ale też fizycznie.

    Nie wiem, czy to można nazwać czystą odwagą, choć z pewnością też była potrzebna, ale to wspaniale, że znalazłaś w sobie i ją, i chęć, by pokazać się jeszcze bardziej. Stajesz się każdemu bliższa.

    Pięknych chwil razem Wam życzę.
    Buziaki,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny wodospad.
    I Wy też cudownie wyglądacie.
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo się dzieje . I chyba dobrze ze mąż inaczej pracuje wiece spędzić ze sobą czasu . Mykam
    Do oglądania vloga

    OdpowiedzUsuń
  20. Super Ci to wyszło . Ale kot skradł cały film 😅

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pieknie! Kot jest bohaterem, sam powinien miec swoj kanal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot ma swój kanał, kiedyś mu założyłam i dodałam jeden filmik i na tym się skończyło ;)

      Usuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !